خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب گل و گل فروشی – دیدن خریدن گل از گل فروش در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب گل و گل فروشی – دیدن خریدن گل از گل فروش در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب گل و گل فروشی – دیدن خریدن گل از گل فروش در خواب چه تعبیری دارد ؟

در این بخش از سایت تعبیر خواب و ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب گل و گل فروشی – دیدن خریدن گل از گل فروش در خواب چه تعبیری دارد ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم گل فروشی و خریدن گل در خواب چیست ؟ گل محمدی و گل رز در خواب نشانه چیست ؟ کاملترین تعبیر خواب گل فروشی و خرید گل از گل فروشی و گل های زرد رنگ و گلهای رنگارنگ و … که هر کدام تعبیر مخصوص دارد …

تعبیر خواب گل و گل فروشی - دیدن خریدن گل از گل فروش در خواب چه تعبیری دارد ؟
تعبیر خواب گل و گل فروشی – دیدن خریدن گل از گل فروش در خواب چه تعبیری دارد ؟

تعبیر خواب گل و گل فروشی – دیدن خریدن گل از گل فروش در خواب چه تعبیری دارد ؟,تعبیر خواب گل,معنی و مفهوم گل فروشی در خواب,گل های زرد رنگ در خواب نشانه چیست ؟,تعبیر خواب گل های رنگارنگ,تعبیر خواب گل رز و گل محمدی,تعبیر خواب خریدن گل از گل فروشی,تعبیر خواب مغازه گل فروشی,تعبیر خواب دیدن گل فروشی,تعبیر خواب خرید و فروش گل

تعبیر خواب گل و گل فروشی – دیدن خریدن گل از گل فروش در خواب چه تعبیری دارد ؟

درخت گل در خواب های ما زنی خوب است که به تعداد گلهایش فرزندان خوب و برومند می آورد.

دیدن گل به طور عام در خواب خوب است به خصوص این که فقط گل ببینیم و نوع آن را تشخیص ندهیم و شناسائی نکنیم ولی اگر گل را شناختیم و به خاطر خود سپردیم باید در این کتاب به دنبال تعبیر اختصاصی آن باشیم.

معبران نوشته اند گلی که بر شاخه نباشد چون دوام و بقا ندارد و زود پژمرده و پرپر می شود شادی زودگذر و غم و اندوه است اما عقیده کلی این است که دیدن گل به طور عام در خواب خوب است و چنانچه ببینیم در خانه ما درخت گلی هست مسرور و خوشحال می شویم یا به دیار دوستی که مشتاق او هستیم توفیق می یابیم.

گل محمدی و گل رز از همه گل ها خوب ترند. در مورد شقایق که کم دوام ترین گل هاست خوب ننوشته اند همین طور در مورد گل های پائیزی مثل زنبق و کوکب و اختر .

در مورد گل های زرد رنگ نیز معبران حسن نیت نشان نداده اند به خصوص گل (سیب زمینی ترشی) که در خانه ها و مزارع غالبا به طور خودرو می روید. این گل را نوعی بیماری مزمن دانسته اند.

تعبیر انواع گل ها را تا آن جا که معبران مشخص کرده اند جلوی نام خودشان نوشته ام. کلا دیدن گل در خواب خوب است و نشان از آن است که به دیدار دوستان نائل می شویم یا به علل دیگر شادی و فرح می یابیم.

رز قرمز rose

تعبیرخواب گل رز قرمز

تعبیر خواب گل رز

اگر باغی پر از گل های رز رنگارنگ ببینید به محیطی وارد می شوید که مردمی خوب دارد و شما از دیدار و …

مصاحبتشان متنفع می گردید. اگر ببینید که یک بوته رز در خانه خود کاشته اید که قبلا نبوده زنی در مسیر زندگی شما قرار می گیرد. اگر همسر ندارید ازدواج می کنید و اگر همسر دارید و با او قهر هستید آشتی می کنید و اگر با زن دیگری نیز اختلاف دارید رفع کدورت می شود.

اگر این خواب را زنی ببیند صاحب دختری می شود که در زیبایی و حسن خلق و طراوت و صباحت انگشت نما می شود. اگر این خواب را پسر جوانی ببیند عاشق می شود و ازدواج می کند. رز زرد گویای زنی است بیمار گونه ولی خوش قلب و نیک منظر.

رز سرخ زنی است با نشاط. رز صورتی زنی است که مصاحبتش مغتنم است. رز خشکیده غمی است که از جانب یک زن به شما وارد می آید و خود آن زن نیز بلا و آسیب می بیند.

اگر رز را در خواب پرپر کنید به یک زن آسیب کلی می رسانید و زندگیش را در مخاطره قرار می دهید.

بنفشه Violets

تعبیر دیدن گل بنفشه در خواب

تعبیرخواب گل بنفشه

گل بنفشه در خواب مرد، زن است و ناکامی برای زن، غم است و جدائی و این مطلقا با رنگ بنفش و تیره این گل زیبا ارتباط می یابد و در عین حال زیبایی اش و تعادلی که پروردگار خالق جهان در ترکیب اجزا و رنگ های تشکیل دهنده آن به کار گرفته است که بی تردید ظرافت و زیبائی زن را دارد.

اگر کسی در خواب فقط گل بنفشه ببیند ( اعم از خوشه ای یا بنفشه جوی که بوته کوتاه دارد) نشان آن است که زنی سر راهش قرار می گیرد. اگر جوان است عاشق می شود و عاشقی از او گذشته از زنی که ملاقات می کند سودی می برد.

برخی از معبران نوشته اند که بیننده خواب گل بنفشه صاحب فرزندی می شود و اگر یک زن گل بنفشه در خواب ببیند دختری می آورد که آن دختر در تمام شئون با اورقابت خواهد کرد. اگر بیننده خواب ببیند که در عالم خواب گل بنفشه را از بوته یا درخت جدا می کند خواب او گویای غمی است نزدیک که عامل آن یک زن است چه بیننده خواب زن باشد چه مرد.

اگر زنی ببیند که گل بنفشه را از شاخه یا بوته جدا می کند و به شوهرش می دهد بین آن ها جدائی می افتد که این جدائی می تواند هم یک مفارقت ساده و کوتاه باشد و هم در صورت جدی تر یک طلاق و متارکه.

هدیه گرفتن گل بنفشه از دیگران اندوهی است که دهنده گل به بیننده خواب هدیه می کتد و همراه می آورد. دیدن بنفشه جوی(بنفشه بهاری که بوته کوتاه دارد) زنی است که با همه چشمانش مراقب بیننده خواب است و بنفشه درختی، غم و اندوه است و چه بهتر که انسان در خواب از کنار آن بگذرد.

شکوفه گیلاس

تعبیر خواب دیدن شکوفه در خواب

تعبیر خواب شکوفه

دیدن شکوفه در خواب هم مانند انواع گل تعبیر خوبی دارند و از فرح و شادی و نشاط و پول و مال اندک خبر می دهند. شکوفه گیلاس دختر جوان است بین پانزده تا بیست. شکوفه آلبالو پسری است خشن و ترش رو گاه گستاخ بین چهارده تا هیجده سال.

شکوفه سیب زن جوانی است بین هیجده تا بیست و پنج و شکوفه بادام پول و مال اندک است. به خصوص مالی است بخش بخش نه اندوخته و انباشته.

شکوفه زردآلو زنی است بین بیست و پنج تا سی سال که رنج و فتنه و بلا می آورد و شما را نیز رنجور و بیمار می کند.

اگر در خواب ببیند درختان بی بر مانند بید و کاج و سرو و چنار شکوفه آورده اند خوب نیست و نشان از فتنه و آفت است.

شکوفه در فصل بهار بهتر است ولی در فصول دیگر هم بد نیست. شکوفه در خواب دیدن در فصل زمستان چندان تعریفی ندارد چون وجوه مختلف پیدا می کند که به منظور احتراز از اطاله کلام از آن می گذریم.

به هر حال دیدن شکوفه ها در خواب نیکو هستند و بیننده خواب باید به فال نیک بگیرد و خوش دل باشد.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *