خانه / دعا / دعای پیامبر اکرم (ص) برای کسب ثروت و افزایش رزق و روزی

دعای پیامبر اکرم (ص) برای کسب ثروت و افزایش رزق و روزی

دعای پیامبر اکرم (ص) برای کسب ثروت و افزایش رزق و روزی

در این بخش از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای پیامبر اکرم (ص) برای کسب ثروت و افزایش رزق و روزی را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار مجرب و قوی و تضمینی برای کسب پول و ثروت فراوان و زیاد شدن رزق و روزی . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین دعاهای قرآنی مخصوص بدست آوردن ثروت زیاد و افزایش رزق و روزی می باشد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با دعای تضمینی و قوی مخصوص افزایش روزی و کسب ثروت زیاد …

دعای پیامبر اکرم (ص) برای کسب ثروت و افزایش رزق و روزی
دعای پیامبر اکرم (ص) برای کسب ثروت و افزایش رزق و روزی

دعای پیامبر اکرم (ص) برای کسب ثروت و افزایش رزق و روزی,دعای پیامبر اکرم برای رزق و روزی,دعای کسب ثروت از پیامبر اکرم (ص),بهترین دعای مخصوص افزایش رزق و روزی,دعای سریع الاجابه کسب ثروت فراوان,دعای رسول اکرم (ص) مخصوص بدست اوردن ثروت زیاد,قوی ترین دعای مخصوص زیاد شدن رزق و روزی,بهترین دعای مخصوص کسب ثروت زیاد

دعای پیامبر اکرم (ص) برای کشب ثروت و افزایش رزق و روزی

دعایی پر خیر را در ادامه ی این مطلب به شما عزیزان می آموزیم که به جهت کسب ثروت، رزق و همین طور روزی خوانده می شود و قطعا می تواند راهگشای تمام مشکلات شما باشد، هر چقدر هم که بخواهیم پنهان کنیم و نفی کنیم، بسیاری از مشکلات زندگی ما با زیاد شدن روزی و رزق حل خواهد شد.

به همین منظور دعای سریع الاثر و عظیم برای کسب ثروت و پولدار شدن را در ادامه بخوانید که تضمینی و سریع التاثیر خواهد بود و در کتب دینی بار ها تکرار شده است.

پیامبر اکرم صلی‌ الله‌ علیه‌ و‌ آله فرمود:

«اذا دعا احدٌ فلیعمّ فانّه اوجب للدّعاء و من قدّم اربعین رجلاً من اخوانه قبل انیدعوا لنفسه استجیب له فیهم و فی نفسه؛(۱۶۶)

هرگاه کسی خواست دعا کند دعای خود را عمومیّت دهد (و برایدیگران نیز دعا کند) زیرا فراگیری لازمتر است برای دعا نمودن، و کسی که جلو اندازد چهل نفر نفر از برادران (مؤمن) خود را قبل از دعا کردن برای خودش، دعایش در حق آنان و خودش مستجاب می‌شود.»

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *