خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو – چیدن شفتالو و باغ شفتالو در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو – چیدن شفتالو و باغ شفتالو در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو – چیدن شفتالو و باغ شفتالو در خواب چه تعبیری دارد

در این بخش از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو – چیدن شفتالو و باغ شفتالو در خواب چه تعبیری دارد را برای شما عزیزان قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر و تعبیر خواب شفتالو و چیدن شفتالو و خوردن میوه شفتالو و درخت شفتالو و برگه شفتالو و باغ شفتالو و شفتالو قرمز و رسیده و نارس و … که هر کدام تعبیر مخصوص دارد .

تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو - چیدن شفتالو و باغ شفتالو در خواب چه تعبیری دارد
تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو – چیدن شفتالو و باغ شفتالو در خواب چه تعبیری دارد

تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو – چیدن شفتالو و باغ شفتالو در خواب چه تعبیری دارد,تعبیر خواب درخت شفتالو,تعبیر خواب چیدن شفتالو,تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو,معنی و مفهوم شفتالو در خواب,تعبیر خواب باغ شفتالو,تعبیر خواب شفتالو قرمز,تعبیر خواب برگه شفتالو

تعبیر خواب خوردن میوه شفتالو – چیدن شفتالو و باغ شفتالو در خواب چه تعبیری دارد

معبران درباره شفتالو زیاد ننوشته اند زیرا میوه چندان مطلوبی نیست و در رویاهای ما نیز خوب تعبیر نشده. کلا شفتالو را خوب نمی دانند به خصوص اگر زرد یا گندیده و بسیار نرم باشد ـ بین نرم بودن رسیدگی و نرم بودن گندیدگی فرق است

معبران برای شفتالو گاه تعبیر آلو نوشته اند و زمانی تعبیر ی را که برای هلو قائل هستند ذکر کرده اند.

شفتالو اگر زرد باشد از بیماری و رنجوری خبر می دهد و اگر ترش باشد همین تعبیر را دارد و اگر گندیده باشد باز هم غم و رنج ناشی از فرسودگی و شکست و ناکامی است.

برخی از میوه ها هستند که ما دوست داریم و دسته ای هم هستند که دوست نداریم علت خاصی ندارد. کسانی هستند که حتی شلغم را از سیب و گلابی بیشتر می پسندند و می خورند اما این که کدام میوه را دوست داریم یا نداریم در خواب های ما موثر هستند و معبران با تجربه از بینندگان خواب ها می پرسند و بعد تعبیر می گویند.

کسی که شفتالو را دوست دارد و در خواب این میوه را ببیند تعبیر ش با کسی که شفتالو را دوست ندارد متفاوت می شود. تعابیری که نوشته می شود برای کسانی است که به این میوه بی تفاوت هستند. کلا شفتالو میوه خوبی در خواب های ما نیست اما امام جعفر صادق علیه السلام آن را (صلت) تعبیر کرده اند.

صلت یعنی پولی که به کسی بدهند و آن پول جنبه مزد و پاداش نداشته باشد. در این صورت اگر کسی شفتالو به شما داد پولی به عنوان صله نصیب شما می شود.

دیدن شفتالوی زرد، دلیل است بر بیماری. اگر بیند که شفتالو به وقت از درخت جمع کرد، دلیل که از بزرگی منفعت یابد. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن شفتالو درخواب بر پنج وجه است، اول: بیماری. دوم: کنیزک. سوم: صلت. چهارم: مال. پنجم: منفعت.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *