خانه / دعا / درمان فوری و مجرب برای رفع ناخوشی و پریشانی حال

درمان فوری و مجرب برای رفع ناخوشی و پریشانی حال

درمان فوری و مجرب برای رفع ناخوشی و پریشانی حال

در این بخش از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com درمان فوری و مجرب برای رفع ناخوشی و پریشانی حال را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار مجرب و تضمینی و قوی برای رفع پریشانی و ناخوشی . این دعا از قوی ترین و مجرب ترین دعاهای قرآنی مخصوص رفع ناخوشی و پریشانی می باشد و در این زمینه بسیار تاثیرگذار و موثر می باشد . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با بهترین و قوی ترین و سریع ترین ذکر و دعای مخصوص رفع ناخوشی و مریضی و پریشانی …

درمان فوری و مجرب برای رفع ناخوشی و پریشانی حال

درمان فوری و مجرب برای رفع ناخوشی و پریشانی حال,دعای رفع پریشانی,دعای رفع ناخوشی,بهترین دعای رفع ناخوشی,قوی ترین دعای مخصوص رفع پریشانی,دعای سریع الاجابه برای رفع پریشانی حال,دعای قوی و تضمینی برای رفع ناخوشی,دعای موثر و مجرب برای رفع ناخوشی,طلسم رفع ناخوشی,طلسم رفع پریشانی

درمان فوری و مجرب برای رفع ناخوشی و پریشانی حال

دعايى كه حضرت رسول صلّى اللّه عليه و آله به فردى از صحابه خويش كه به ناخوشى و پريشانى مبتلا بود تعليم داد و از بركت خواندن اين دعا ناخوشى و پريشانى در اندك زمانى از او برطرف گشت:

لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلّا بِاللَّهِ تَوَكَّلْتُ عَلَى الْحَيِّ الَّذِي لا يَمُوتُ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَمْ يَتَّخِذْ وَلَداً وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ شَرِيكٌ فِي الْمُلْكِ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ وَلِيٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ كَبِّرْهُ تَكْبِيراً.

هيچ نيرو و توانى نيست مگر آنكه به خدا متكى است، توكل دارم بر زنده جاودانى كه هرگز نمی ميرد و سپاس خداى را كه فرزندى نگرفته، و او را در فرمانروايى انبازى نيست و نيست براى او سرپرستى از خوار و ناتوانى، و او را آنچنان كه شايد بزرگ شمار.

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *