خانه / دعا / هشت ذکر مجرب از امام رضا (ع) با خواص و فضیلت فراوان

هشت ذکر مجرب از امام رضا (ع) با خواص و فضیلت فراوان

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com هشت ذکر مجرب از امام رضا (ع) با خواص و فضیلت فراوان را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر های سریع الاجابه و تضمینی از حضرت امام رضا (ع) با آثار و برکات زیاد از جمله افزایش عمر و محبوب خلایق شدن و افزایش رزق و روزی و محتاج نشدن به خلق و رهایی از وسوسه و حیله و مکر شیطان و دفع خطرات و بلاها . در ادامه از سایت دعاگو همراه ما باشید با مجرب ترین و قوی ترین ذکرهای قرآنی برای گشایش و حاجت …

هشت ذکر مجرب از امام رضا (ع) با خواص و فضیلت فراوان
هشت ذکر مجرب از امام رضا (ع) با خواص و فضیلت فراوان

هشت ذکر مجرب از امام رضا (ع) با خواص و فضیلت فراوان,هشت ذکر سریع الاجابه,ذکر مجرب و قوی,ذکر برای دفع مکر و حیله شیطان,ذکرهای شگفت انگیز,بهترین و قوی ترین ذکر,ذکرهای قرآنی و تضمینی,ذکر قوی و شگفت انگیز,ذکر برای دفع خطرات و بلاها,ذکر مخصوص حاجت,ذکر برای گشایش در کارها,ذکرهای امام رضا (ع)

هشت ذکر مجرب از امام رضا (ع) با خواص و فضیلت فراوان

«یا حیُّ یا قیُّوم»

امام رضا علیه السلام می فرماید:هر شخص مؤمن این دو اسم را ورد خود سازد، عمرش دراز شود و در دل‏ها تصرّف کند و محبوب خلایق گردد.

( خواصّ آیات قرآن کریم: 68)

«یا حیُّ یا قَیّوم» دو اسم از اسماء جلاله الهى است که چون با هم گفته مى ‏شوند یک‏ ذکر حساب مى ‏شود.

« یا مَلِک »

امام رضا علیه السلام می فرماید : هر شخص مؤمنی این اسم را نوزده مرتبه با نیّت خالص و توجّه به خدا و معناى‏ آن بخواند، از خلق بى ‏نیاز گردد و در دنیا و آخرت مرفّه‏ الحال شود.

( خواصّ آیات قرآن کریم: 69 )

«یا حَفیظ»

امام رضا علیه السلام می فرماید : هر شخص مؤمنی اسم «حَفیظ» را در روز جمعه بعد از نماز 999 ‏مرتبه، با نیّت خالص و توجّه به خدا و معناى آن بخواند، و با خطّ ریز بنویسد و آن را تعویذ ساخته بر بازو بندد، از وسوسه شیطان، شرّ سلطان، خیالات ‏فاسده و باطله و ضرر درّندگان و حیوانات موذى در امان بماند.

( خواصّ آیات قرآن کریم: 71)

« یا باسِط »

امام رضا علیه السلام می فرماید: هر شخص مؤمن در وقت سحر با طهارت دست به سوى آسمان بردارد و ده ‏مرتبه با نیّت خالص و توجّه به خدا و معناى آن بگوید: «یا باسِط» و به ‏روى خود بمالد، هرگز محتاج نگردد و از غم فقر و نیازمندى رهایى یابد و از جایى که گمان نداشته باشد نعمت به او رسد و روزى او فراوان شود.

( خواصّ آیات قرآن کریم: 73 )

« یا فَتاح »

امام رضا علیه السلام می فرماید: هر شخص مؤمن در روز جمعه بعد از نماز صبح، هفتاد مرتبه با نیّت خالص وتوجّه به خدا و معناى آن، دست بر سینه گذارد و بگوید: «یا فَتَّاح»، غفلت ‏از دل او خارج شود و خداوند متعال درِ دلِ او را به سوى عالم نور و معنى ‏مى ‏گشاید.

( خواصّ آیات قرآن کریم: 77 )

« یا وَدُود »

از امام رضا علیه السلام روایت شده برای رفع اختلافات در زندگی و ایجاد همدلی و مهربانی میان همسران هزار و یک مرتبه این اسم‏ را بر مویز یا خوراکى دیگر با نیّت خالص و توجّه به خدا و معناى آن بخواند و مرد و زن هر دو از آن بخورند.

( خواصّ آیات قرآن کریم: 77)

« یا قُدُّوس »

از امام رضا علیه السلام روایت شده: هر شخص مؤمن اوّل ظهر این اسم را صد و هفتاد مرتبه با نیّت خالص و توجّه ‏به خدا و معناى آن بگوید، دل او نورانى شود و از وسوسه شیطان در امان باشد.

( خواصّ آیات قرآن کریم: 82)

« یا سَلام »

از امام رضا علیه السلام روایت شده: هر شخص مؤمن صد و سى و یک مرتبه اسم «سَلام» را با نیّت خالص وتوجّه به خدا و معناى آن بر بیمار بخواند، آن مرض برطرف شود.

و نیز آن حضرت فرمودند: اگر شخص مؤمن این اسم را بر نقره نقش کند و همیشه همراه خود نماید به ‏شرطى که با طهارت باشد، از شرّ شیطان حفظ گردد و بر دشمنان غلبه یابد و باایمان سالم از دنیا برود.

( خواصّ آیات قرآن کریم: 82)

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *