خانه / بخت گشایی و گشایش کار / ذکر مجرب برای باز شدن گره و گشایش و نجات از گرفتاری ها

ذکر مجرب برای باز شدن گره و گشایش و نجات از گرفتاری ها

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر مجرب برای باز شدن گره و گشایش و نجات از گرفتاری ها را برای شما عزیزان قرار دادیم . بهترین و مجرب ترین ذکر برای گشایش در کارهای سخت و گره گشایی از مشکلات و گرفتاری ها و سختی های زندگی و خلاص شدن و نجات از بدبختی ها . این ذکر خواص و فوائد فراوانی برای رهایی و نجات از گرفتاری ها و مشکلات دارد …

ذکر مجرب برای باز شدن گره و گشایش و نجات از گرفتاری ها
ذکر مجرب برای باز شدن گره و گشایش و نجات از گرفتاری ها

ذکر مجرب برای باز شدن گره و گشایش و نجات از گرفتاری ها,ذکر برای باز شدن گره,ذکر مخصوص گره گشایی از کارها,ذکر مجرب برای گشایش سریع,ذکر برای نجات از گرفتاری ها,ذکر رفع مشکلات و گرفتاری,ذکر برای نجات از گرفتاری ها,ذکر سریع الاجابه برای گشایش در کارها

ذکر مجرب برای باز شدن گره و گشایش و نجات از گرفتاری ها

هرکس در ورطه و بلیه ای گرفتار شود و راه نجات، و خلاص شدن از هر طرف بر او بسته باشد، 19 مرتبه بگوید:

نجاهً مِنَکَ یا سَیِّدِ الکَریم،نَجِّنی وَ خَلِّصنی بِحَقِّ بِسم الله الرحمن الرحیم

و اگر به عدد حروف بسم الله الرحمن الرحیم که همان 786 بار است بخواند، کامل تر و قوی تر خواهد بود. ان شاءالله مداومت بر این ذکر مبارکه، باعث نجات از جمیع بلاها و آفات است و موجب ایمنی می گردد و به تجربه رسیده است.

(خواص القرآن،ص9)

*********************************

دستورالعمل و دعای مجرب رفع مشکلات و گشایش در کارها

اول: آن که بعد از فجر صبح دست بر سینه گذارد و هفتاد مرتبه بگوید « یا فتاح»

دوم: آن که مواظبت کن به خواندن:

لاحَوْلَ وَلاقُوَّهَ اِلاّ بِاللهِ تَوَکَّلْتُ عَلَی الْحَیِّ الَّذی لایَمُوتُ وَ اَلْحَمْدُللِهِ الَّذی لَمْ یَتَّخِذْ صاحِبَهً وَلا وَلَداً وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَریکٌ فِی الْمُلْکِ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبیراً.

سوم : دعایی را که ابن فهد حلی از حضرت رضا علیه السلام نقل کرده که بعد از نماز صبح خوانده شود و هر کس آن را بخواند حاجتش برآورده و مشکلاتش حل می شود. (مرحوم شیخ عباس قمی این دعا را در اوایل مفاتیح الجنان ذیل تعقیبات نماز صبح آورده است وبسیار مجرب است ، حتما به مفاتیح رجوع کنید وبا توجه به معانی بلندش این دعا را بخوانید)

– بِسْمِ اللهِ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللهِ اِنَّ اللهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ قَوْقاهُ الله سَیِّآتِ ما مَکَرُوا اِلاَّ الَهِ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّی کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجِبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجیِ الْمُؤمِنینَ حَسْبُنا اللهَ وَ نِعْمَ الْوَکیلِ وَ انْقَلِبُوا بِنِعْمَهً مِنَ اللهِ وَ فَضْلٍ لَمْ یَمْسَسْهُمْ سُوءُ ماشاءَ‌اللهُ لا ماشاءَ لاحَوْلَ وَ لاقُوَّهَ اِلاّ بِاللهِ ماشاءَ اللهُ لا ماشاءَ النّاسَ ماشاءَ اللهُ اَنْ یَرَهُ النّاسَ حَسْبِیَ الرَّبُّ مِنَ الْمَرْبُوبینَ حَسْبِیَ الْخالِقُ مِنَ الْمَخْلُوقینَ حَسْبِیَ الرّازِقُ مِنَ الْمَرْزُوقینَ حَسْبِیَ اللهُ رَبُّ الْعالَمینَ حَسُبی مَنْ هُوَ حَسْبی مَنْ لَمْ یَزَلْ حَسْبی حَسْبی مَنْ کانَ مُنْذُ کُنْتَ حَسْبی حَسْبِیَ اللهُ لااِلهَ اِلاّ هُوَ عَلَیهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ وَ الْحَمْدُللِهِ رَبِّ الْعالَمینَ.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *