خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 30 مرداد سال 98

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 30 مرداد سال 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 30 مرداد سال 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه مرداد برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز چهارشنبه 30 مرداد ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 30 مرداد سال 98
طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 30 مرداد سال 98

طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه مرداد,فال تیر

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 30 مرداد سال 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شور و اشتیاق زیادی دارید و تمایل دارید که تغییرات زیادی را ایجاد کنید. زمان خوبی برای برنامه ریزی آینده می باشد. امروز برای خرید و فروش، فعالیت های تجاری و سفرهای شخصی نیز مناسب است. تامل نکنید! فرصت خوبی دارید که در هر کاری که امروز انجام می دهید موفق شوید.

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با مدیریتی که دارید امروز می‌توانید شرایط مالی تان را بهبود بخشید. سود مالی زیادی را امروز از کسب و کارتان دریافت خواهید کرد. فرصتی دارید که سرمایه گذاری های طولانی مدتی را ایجاد کنید. مواظب خود و سلامتی تان بیشتر باشید. احتمالا بخواهید که آهسته حرکت کنید تا بیش از این خسته نشوید.

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز صبح ممکن است تصمیماتی را بگیرید که برنامه روز بعد تان را تغییر می دهد. با دوستانتان ملاقات می کنید و یا برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید. زمان خوبی برای برخورد با مشکلات مالی است.باید از هرگونه حدس و گمان اجتناب کنید. اگر مجبور هستید که تصمیمات مهمی بگیرید می توانید به حس درونی تان اطمینان کنید

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

فال روزانه متولدین تیر

اخیراً شرایط مالی شما را ناامید کرده است. نیاز است که بودجه مالی تات را بهبود بخشید. خوش بینی و تمایل شما به ماجراجویی، شما را خوش شانس میکند. باید بیشتر محتاط باشید و از حدس و گمان مالی اجتناب کنید

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر:هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می گیری. به امی این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود. همه چیز برای موفقیت مهیاشت کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی. پایت را از گلیم خویش درازتر نکن. خداوند گواه بر اعمال توست. تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است. شما ذکرت سلامتی برای دیگران و خود باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

احتمالا بخواهید که بیشتر به اطرافیان تان توجه کنید. مخصوصاً فردی که اخیراً به آن بی توجه بوده اید. باید بیشتر محتاط باشید. به نظر می‌رسد که در خطر اشتباهاتی هستید و مبلغی عمده ای پول از دست خواهید داد x

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

فال روزانه متولدین شهریور

به نظر می‌رسد که اعتماد به نفس دارید و دوست دارید ماجراجویی کنید. از ریسک کردن زیاد اجتناب کنید. برای رفتن به سفر روز خوبی می باشد زیرا که رضایت خاصی از نظر مالی برای شما وجود دارد. امشب زمان خیلی خوبی دارید که با شریک عاطفی تان سپری کنید. بستگان تان ممکن است به ملاقات شما بیایند

حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست

از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا” خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

فال روزانه متولدین مهر

امروز که حوصله زیادی ندارید، حرف های دیگران خیلی راحت می تواند شما را عصبانی کند. با وجود این که دورتان شلوغ است اما بهتر است که در هر فرصتی تنها شوید تا آرامش بیشتری داشته باشید. اگر چه در حال حاضر شرایط چنین است اما به زودی دیگران نیز به سمت شما جذب می شوند. امروز از زبان یکی از عزیزترین های زندگی تان چیزی می شنوید که شوکه تان می کند. بهتر است که شما نیز صادقانه به او پاسخ دهید. تغییری در محیط کار برایتان می افتد که آینده روشنی را برایتان به همراه خواهد داشت.

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

فال روزانه متولدین آبان

امروز به نظر می رسد که در کسب و کارتان تشویق می شوید. تو صیه‌ های یکی از بستگان سالمند ارزش گوش کردن را دارد. امروز بعد از ظهر شریک عاطفی تان به دلیل نداشتن توجه کافی شما نسبت به او شما را سرزنش خواهد کرد. آرام باشید و از خودتان سوالاتی بپرسید که از شما پرسیده می شود.

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر:در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.

فال روزانه متولدین آذر

شور و اشتیاق و خوشبینی که دارید به شما کمک می کند که بر تمام موانع به سادگی غلبه کنید. امروز بعد از ظهر ممکن است برای یک سفر طولانی به همراه شریک عاطفیتان برنامه ریزی کنید. باید بودجه مالی تان را در نظر بگیرید. بر روی قول کسی حساب نکنید

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

فال روزانه متولدین دی

امروز صبح شور و اشتیاق زیادی دارید و دیگران از شما قدردانی خواهند کرد. زمان خوبی دارید که با دوستانتان سپری کنید. آنها ممکن است شما را به یک مهمانی دعوت کنند. باید متعادل باشید تا از ایجاد مشکلات سلامتی جلوگیری شود. نگران نباشید! مشکلات جزئی سلامتی پیدا خواهید کرد که به زودی هم برطرف می شود

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

فال روزانه متولدین بهمن

امروزصبح بسیار فعال و اجتماعی هستید. علیرغم مشکلات عاطفی که دارید بامدیریت تان می توانید خوش بین باشید. همه چیز در بخش های مالی و درآمدتان به خوبی پیش خواهد رفت. از نظر سلامتی چیز نگران کننده ای وجود ندارد. امروز بعد از ظهر یک شخص سالمند را ملاقات می کنید کسی که در آینده در زندگیتان نقش عمده‌ای را بازی می کند

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

فال روزانه متولدین اسفند

انرژی دارید و نیاز است که کارهای جدیدی را به عهده بگیرید. شریک عاطفی و خانواده تان بسیار از شما حمایت خواهند کرد. سعی کنید که نگرانی های مالی تان را فراموش کنید که اخیراً شما را اذیت می کند. بیشتر با اعتماد به نفس باشید

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *