خانه / دعا / سوره مجرب برای درمان درد سر و قلب و مفاصل

سوره مجرب برای درمان درد سر و قلب و مفاصل

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com سوره مجرب برای درمان درد سر و قلب و مفاصل بدن را برای شما عزیزان قرار دادیم . سوره قرآنی بسیار مجرب و سریع الاجابه و تضمینی برای رفع و از بین رفتن فوری هر گونه درد سر و چشم و قلب و سایر مفاصل و اعضای مختلف بدن .

سوره مجرب برای درمان درد سر و قلب و مفاصل
سوره مجرب برای درمان درد سر و قلب و مفاصل

سوره مجرب برای درمان درد سر و قلب و مفاصل,سوره برای رفع درد سر,سوره برای رفع درد قلب,سوره برای رفع درد مفاصل,سوره مجرب از بین رفتن سر درد,سوره تضمینی شفای درد قلب و مفاصل

 درد سر و مفاصل

در روایت مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد شده ، هرکه سوره سجده را نوشته بر خود بنهد امن من الحماء ( الحماء احتمالاً به معنی تب است ) و درد سر و مفاصل

و در مرسلی دیگر از امام صادق علیه السلام دارد هرکه بنویسد ، بر خود بیاویزد امن من الحماء ، و هرکه آب آن را بخورد زال عنه الزیغ بالمثلثه(1) زیغ بالمثلثه ( ظاهراً رثغ ) است که لغتی است در لثغ ( ل . ث . غ ) به معنی سین راث یا راء را غین یا لام یا یاء گفتن باشد . قاموس اللغه )

و در روایت مرسل از پیغمبر صلی الله علیه و آله وارد شده هرکه سوره حم سجده را در ظرفی نوشته آن را شسته و با آب آن خمیر کند و آنرا نرم ساخته بخوراند به هر که درد فؤاد ( قلب ) دارد ، از وی برطرف شده باذن خداوند خوب گردد .

و در مرسله امام صادق علیه السلام دارد هرکه آن را نوشته با آب باران محو سازد و با آب آن سرمه نرم سازد . هرکه در چشمش سفیدی یا رمد باشد با آن سرمه کشد آن درد برطرف شده بعد از آن به رمد مبتلا نشود ، و اگر سرمه متعذر باشد چشمهای خود را با آن آب بشوید باذن خدای تعالی رمد از آنها برطرف شود .

توضیح در چاپ بیروت در روایت حمّی دارد که به معنی تب است والزّیغ والمثلّثه آمده در مجمع البحرین مثلثه را تب که روز سوّم می آید دانسته .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *