خانه / دعا / دستور باطل طلسم بستن زن و شوهر + علائم و نشانه های بستگی مرد و زن

دستور باطل طلسم بستن زن و شوهر + علائم و نشانه های بستگی مرد و زن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com دستور باطل طلسم بستن زن و شوهر + علائم و نشانه های بستگی مرد و زن را برای شما عزیزان قرار دادیم . یکی دیگر از طلسمات طلسم بسته شدن جنسی زن و شوهر می باشد . در این طلسم فرد ساحر اقدام به بستن مرد و زن می کند . با طلسم شدن و بسته شدن زن و مرد آنها در نزدیکی و همبستر شدن مشکلات فراوانی خواهند داشت . دیدن کابوس و خواب های وحشتناک یکی دیگر از علائم و نشانه های طلسم بستگی مرد و زن می باشد …

دستور باطل طلسم بستن زن و شوهر + علائم و نشانه های بستگی مرد و زن

دستور باطل طلسم بستن زن و شوهر + علائم و نشانه های بستگی مرد و زن,باطل کردن طلسم بستن زن,باطل السحر و طلسم بستگی مرد,علائم بسته شدن مرد و زن,نشانه های بستگی در مردان و زنان,طلسم بستگی جنسی زن و شوهر,طلسم بستن زن و شوهر از رابطه جنسی,طلسم شهوت بند زن و شوهر

علائم و نشانه های بسته شدن مرد و زن :

۱. بستن، ممکن است در یکی از زوجین رخ بدهد اما دیگری را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

۲. عدم نعوظ در مرد، زمانی رخ میدهد که میخواهد به زنش نزدیک شود. اما در ارتباط با سایر زنان این مشکل را نخواهد داشت. این خود دال بر بیمار ماورایی بودن آن فرد است. چون اگر مشکل نعوظ مرد، یک مشکل فیزیکی-پزشکی باشد، طبیعتا در ارتباط با سایر زنان نیز با این مشکل مواجه میشد.

۳. داشتن دردهای همزمان و مشترک:

ممکن است همزمان با کمردرد مرد، زن نیز دچار سردرد شود.

۴. دیدن کابوس و نداشتن خواب راحت.

۵. بر خلاف تصور برخی درمانگران، بوی بد دهان در بین زوجین، از علائم جادوهای جدایی است و نه جادوی بستن.

البته در صورتی که علل فیزیکی در آن دخیل نباشند و با سایر علایم جادو نیز همراه باشد

توضیحات تکمیلی:

۱. اگر این نوع طلسم فقط مخصوص نزدیکی با زن شخص قربانی زده شده باشد ، مرد می تواند با زنان دیگر جماع کند. اما نوع شدید این جادو باعث می شود مرد با هیچ زنی از جمله زن خودش نتواند جماع و نزدیکی داشته باشد.

۲. عوامل ذهنی دیگری مانند، شنیدن یا خواندن داستانهای خیالی از شب زفاف، شنیدن تجربیات تلخ دوستان و آشنایان از اولین نزدیکی، رفتار همسران و… باعث می شود که دختران جوان، نوعی ترس از رابطه و نزدیکی را در ذهن خود پرورش دهند که در شب ازدواجشان به اوج میرسد. این ترس، خود عاملی میشود تا زن از انجام رابطه ی جنسی واهمه داشته باشد.

۳. در این طلسم، چاکرای اول یعنی چاکرای ریشه و گاها همزمان با چاکرای ریشه ، چاکرای دوم نیز مورد هدف قرار میگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به منوی نگاهی علمی به جن و جادو مراجعه کنید.

۴. جن عاشق نیز در حالت پیشرفته، توانایی ایجاد این مشکلات را دارد.

توجه:

جهت درمان و باطل کردن هر یک از انواع طلسم، میتوانید با شماره های سایت تماس بگیرید …

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *