خانه / دعا / دعا برای موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و رسیدن به خواسته قلبی

دعا برای موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و رسیدن به خواسته قلبی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و رسیدن به خواسته قلبی را برای شما عزیزان قرار دادیم . اگر دختر و پسری عاشق هم شده باشند و می خواهید با یکدیگر ازدواج کنند ولی برخی از اطرافیان خانواده طرفین با ازدواج آنان مخالفت به عمل می آوردند می توان با استفاده از دعای زیر و انجام دستورالعمل مربوطه زبان مخالفان ازدواج را بست و انها را با این جریان موافق کرد .

دعا برای موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و رسیدن به خواسته قلبی

دعای موافقت مخالفین ازدواج,دعای ازدواج دو معشوق,دعای راضی کردن مخالفین ازدواج,دعای ازدواج آسان دو معشوق,دعای رسیدن به خواسته قلبی,دعای مجرب ازدواج دو معشوق و عاشق

این ذکر از دعاهای محبوب امام جواد می باشد. آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید.

این دعا بری رسیدن به خواسته های قلبی و به خصوص مواردی مانند ازدواج و فروش منزل موثر است.

آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه:

“وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾ “

دعا برای موافقت مخالفین ازدواج دو معشوق و رسیدن به خواسته قلبی

*****************

فردی که قصد خواستگاری رفتن دارد و هدفش جواب مثبت گرفتن و راضی شدن خانواده به ازدواج می باشد و می خواهد محبتش در قلب خانواده مطلوبش بیافتد ، تعویذ ذیل را در دو برگه کاغذ بدون خط بنویسد. یکی از برگه های نوشته شده را با خود همراه نماید و یکی را در آب حل کند و درب منزل مطلوب بپاشد. دعای ذیل را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم یا رب مغیشا یا مثیثا یا طلیطیشا یا صکا یا حشاء بالع لحالی ۱۸ ۱۱۲ ۱۱ ۶۲ ۲۲ ۱۲ ۱۱۲ ۱۰ مبارک باد به اسم فلان بنت فلانه یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا بدوح یا الله .

توجه :

در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد .

بجای فلان بنت فلانه (یا فلان ابن فلانه) نام فرد و مادرش را بنویسد.

صرفا در امر حلال استفاده شود.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *