خانه / مطالب متفرقه / زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟

زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟

زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت 2agoo.com زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . دانشمندان با استفاده از تقویم نجومی زمان دقیق حکاکی شرف الشمس سال 1398 را تدوین و استخراج کرده اند . ساعت شش و سی دقیقه روز دوشنبه 19 فروردین سال 98 شرف الشمس آغاز و سه شنبه ساعت شش و پنجاه و چهار دقیقه شرف الشمس به پایان می رسد …

زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟
زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟

زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟,زمان شروع شرف الشمس سال 98,زمان پایان شرف الشمس سال 98,زمان شروع و پایان شرف الشمس 1398,زمان دقیق حکاکی شرف الشمس سال 98,تاریخ دقیق حکاکی شرف الشمس 98

زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟

با فرا رسیدن فروردین هر ساله برخی ایرانیان به شور و تکاپوی پیدا کردن زمان دقیقا شرف الشمس می افتند که معروف است هر ساله در ۱۹ فروردین اتفاق می افتد . هر چند تاثیرات انرژی های سیارات بر زندگی ما انکار ناپذیر است.
طبق 4 تقویم  نجومی زیر که توسط  4 دانشمندان معتبر و سرشناس علم نجوم در کشور برای سال 1398 تدوین و استخراج شده زمان دقیق شروع شرف شمس سال 1398 ساعت شش و سی دقیقه و 34 ثانیه روز دوشنبه 19 فروردین وپایان شرف شمس روز سه شنبه ساعت شش و پنجاه و چهار دقیقه می باشد که ما از باب اعتماد واطمینان بیشتر تصویر صفحه مربوطه از یکی از این دانشمندان عالیقدر بنام استاد سید مهدی حسینی ورامینی تنها شاگرد استاد منصور نجومی را در ذیل بخاطر حسن اطمینان شما بزرگواران قرار داده ایم:
زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟
زمان دقیق شروع و پایان شرف الشمس در سال 98 چه زمانی است؟
آیا شرف الشمس حقیقت دارد؟ و فلسفه آن چیست؟
بر اساس تعاریف ستاره شناسی هر یک از سیارات هفتگانه (در این تعاریف سنتی خورشید نیز سیاره به حساب می آید) در یکی از خانه های دایر البروج به اوج قدرت خود می رسد یا به اصطلاح به شرفش می رسد. در این میان خورشید در برج حمل به اوج قدرت خود می رسد و بر اساس ستاره شناسی اسلامی در ۱۹ درجه برج حمل که گویا در گذشته معادل ۱۹ فروردین بوده این قدرت منتها درجه خود است. و زمان مناسبی است که این انرژی های خورشیدی که برای ثروت و سلامتی و موفقیت موثرند را در چیزی یا شیئی ذخیره کرد تا این انرژی در تمام طول سال همراه باشد.

زمان دقیق شرف الشمس چیست؟

همان طور که در بالا گفته شد هنگامی که خورشید وارد ۱۹ درجه برج حمل می شود، شرف الشمس آغاز می شود که برای هر سال و هر مکان باید جداگانه محاسبه شود. البته این محاسبات بر خلاف گذشته اصلا پیچیده نیستند و شما به سادگی می توانید با نرم افزارهای ستاره شناسی ورود خورشید به ۱۹ درجه برج حمل و زمان دقیق آنرا مشاهده کنید. عکس زیر با استفاده از نرم افزار zet lite زمان ورود خورشید به برج حمل برای شهر تهران را نشان می دهد که ساعت ۲:۲۱ دقیقه صبح (بعد از نیمه شب) روز ۲۰ فروردین هست. همچنین ورود به ۱۹ درجه و ۱۹ ثانیه برج حمل که گفته شده اوج انرژی خورشید است در ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه صبح همان ۲۰ فروردین اتفاق می افتد.
البته لازم به ذکر است که همه با این محاسبات موافق نیستند و روش های دیگری را برای این کار انتخاب می کنند یا مثلا شاخه های دیگر ستاره شناسی زمان های دیگری را برای شرف الشمس توصیه می کنند مثلا در ستاره شناسی هندی شرف الشمس را مطابق با زمان ورود خورشید به ۱۰ درجه برج حمل می دانند (معادل ۱۱ فروردین برای تهران).

در زمان شرف الشمس چه کنیم؟

اگر این سوال را می پرسید احتمالا به این معناست که در این امور تجربه خاصی ندارید و شاید بهترین کار برای شما این باشد که جز مراقبه و مدیتیشن هیچ کار خاصی انجام ندهید. اما اگر اصرار دارید گزینه های دیگری که در اختیار شماست یکی مراقبه با فرشته مقرب روز خورشید یعنی حضرت میکائیل می باشد. همچنین می توانید با روش آموزش داده شده در آنجا یک مهرواژه خورشیدی برای سلامتی و ثروت برای خودتان بسازید. مطمئن باشید هیچ نیازی به رسم علائم عجیب و غریب که معنای آنها را نمی فهمید یا گفتن ذکرهایی که با آنها آشنا نیستید وجود ندارد. مهم ترین چیز این است که انرژی درونی خود را بالا ببرید و به طریقی که برایتان ساده تر است با انرژی خورشید مرتبط شوید.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. 19 فروردین 98 که یک شنبه نیست !!!
    روز دوشنبه هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *