دستورالعمل مجرب برای افزایش رزق و روزی و فراخی نعمت

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دستورالعمل مجرب برای افزایش رزق و روزی و فراخی نعمت را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و نسخه و دستورالعمل بسیار مجرب و قوی و تضمینی برای زیاد شدن رزق و روزی و مال و ثروت و فراوانی نعمت . این دستورالعمل از قوی ترین و مجرب ترین دستورات قرانی و رحمانی برای وسعت روزی می باشد و در این زمینه بسیار موثر و تاثیرگذار می باشد …

دستورالعمل مجرب برای افزایش رزق و روزی و فراخی نعمت

دستورالعمل مجرب برای افزایش رزق و روزی و فراخی نعمت

دستورالعمل مجرب برای افزایش رزق و روزی و فراخی نعمت,ذکر و دعای رزق و روزی,دعای افزایش روز یو مال,بهترین دعای وسعت رزق و روزی,دعای فراوانی نعمت مجرب,دعای سریع الاجابه برای فراوانی نعمت,دعای قوی و مجرب رزق و روزی,دستورالعمل قوی مخصوص فراوانی روزی

دستورالعمل مجرب برای افزایش رزق و روزی و فراخی نعمت

چند راهكار رحمانی برای وسعت رزق و روزی و فراخی نعمت كه شخصا هم تجربه شده در اینجا ذكر میشود.

پس از نماز عشاء سوره واقعه را بخوانید و همراه با آن هفت مرتبه سوره قدر را بخوانید.نتیجه: پس از دو یا سه روز به فضل باری تعالی شاهد زیادی و افزایش در رزق و روزی خود خواهید بود. به یاد داشته باشید كه پس از این سه روز كار خود را ادامه دهید تا رزق شما هم به همان میزان افزایش یابد.

اسم مباركه (یا صمد) را هر صبح ۱۶۵ بار تكرار كنید. یغنیك الله تعالی من حیث لاتحتسب.

در هر شب ۱۱۱۱ مرتبه اسم باریتعالی (یا مغنی) را قرائت فرمائید. این كار باید ۴۰ روز ادامه یابد. انشاء الله به اذن خداوند جل جلاله، به خواست خود خواهید رسید.

سوره اللیل را هر شب ۴۰ مرتبه بخوانید و در هر بار سه مرتبه این آیه (و ما لاحد عنده من نعمه تجزی) را تكرار كنید و سپس آیه را تكمیل كنید. به اذن باریتعالی پس از مدتی كوتاه رزق و روزی شما افزایش می یابد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)