خانه / فال و طالع بینی / طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور سال 98

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور سال 98 را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی روزانه سال 98 و ماه شهریور برای متولدین همه ماه های سال . اگر می خواهید فال و طالع امروزتان را بدانید و بفهمید که امروز در طالعتان چه اتفاقاتی می افتد در ادامه مطلب همراه شوید با فال و طالع بینی کامل و دقیق امروز چهارشنبه 27 شهریور ماه 98 …

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور سال 98
طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور سال 98

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور سال 98,طالع بینی روزانه,فال امروز,طالع بینی هر روز هفته,فال و طالع بینی متولدین ماه,فال دقیق متولدین,طالع بینی مخصوص متولدین همه ماه ها,طالع ماه شهریور,فال شهریور

طالع بینی و فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور سال 98

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه كنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی كه می‌توانی به آنها كمك كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : امر خیری برای خانواده‌ای نزدیک در پیش است كه به زودی خبرش به تو می‌رسد و از این بابت خوشحال خواهی شد.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : حتما به طور منظم ورزش كن و هر روز حداقل 15 دقیقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقیم نور خورشید قرار بده.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممكن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی كنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشكلات مالی اراده تو را ضعیف كنند.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( چهار شنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول كرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : باید فرز و زرنگ باشی و موقعیت‌ها را شكار كنی. كسی كه به انتظار شاد شدن می‌نشیند ضرر می‌كند چون خالی از خاطرات شیرین و خوشحال كننده است.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده كن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز كن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید كنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته كارها از دست تو خارج شود. همچون یك مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت كرد تا مشكلات حل شود.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

فال روزانه خرداد ( چهار شنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : حرف‌های نامربوط یك نفر بین تو و دوست یا همسرت كدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی كه از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : یك مشكل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد كرد. سعی كن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید كاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی كنی آنرا برطرف سازی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. كسی كه به همین زندگی روزمره قناعت كند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش كرد.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فال روزانه تیر ( چهار شنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : عقل و فكر راهنمای درست و روشنی است پس با بكارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر كسی اعتماد نكن. پیشنهادی به تو می‌شود كه باید در مورد آن خوب فكر كنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشكلات مالی‌ات فكر كنی، منشاء آن را پیدا كنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد كنی.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه مرداد ( چهار شنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : باید هر كسی و یا هر چیزی را كه زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌كند، از خودت دور كنی. در راهی قدم بگذار و به كسی عشق بورز كه قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت كسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ممكن است كمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌كند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممكن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران كوچك به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشكلات در حدی نیستند كه بتوانند اراده تو را به شكست بكشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه شهریور ( چهار شنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : حكایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تكرار می‌كنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌كنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : خشم و عصبانیت تو نه تنها به درست شدن مسائل پیچیده كمكی نمی‌كند، بلكه آن را به معضل و مشكل بزرگتری تبدیل خواهد كرد. شاید یك مسافرت و دوری از مشكلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتوانی بهتر و درست‌تر تصمیم بگیری.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند كارها ناگهان تغییر خواهد كرد. این حوادث برعكس آن چیزی جریان دارد كه تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ كرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر ( چهارشنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : این تردیدهای توست كه اراده‌ات را ضعیف كرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دچار ركود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه كنی.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه آبان ( چهار شنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : بعضی از مشكلات امروز تو نتیجه خطاهای گذشته است. زا قدیم گفته‌اند ?خودكرده را تدبیر نیست?. باید از این خطاها درس گرفت و راهی را انتخاب كرد كه دیگر هرگز این خطاها تكرار نشود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص كنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بكار بگیر و روزی كه موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید با یك برنامه‌ریزی درست و نوشتن خواسته‌هایت پولت را خرج كنی و گرنه بعدا از هزینه‌تراشی بی‌مورد خودت پشیمان خواهی شد.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه آذر ( چهارشنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد كه همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند كه همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار كنی، كافی است و حالا این تو هستی كه به خودت روحیه می‌دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در خرج كردن پول كمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌كنی كه كم می‌آوری، در صورتی كه بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید كمی صرفه‌جویی كنی.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه دی ( چهار شنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته كنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور كنی تا دوباره دچار همان مشكلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یك دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یك نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت كم (پیاده روی، باغبانی، كار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حركات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید كاری داشته باشی یا پیدا كنی كه مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی كاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه بهمن ( چهارشنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : فرصت‌ها را نباید از دست داد. كسی كه اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مركب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌كنم تا حالت خوب بشه!!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش كه دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه اسفند ( چهار شنبه 27 شهریور 1398 )

فال روزانه دعاگو در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : سعی كن از بعضی جنجال‌ها پرهیز كنی. چه لزومی دارد خود را درگیر مسائل و جریاناتی كنی كه جز دردسر و ناراحتی سودی برایت ندارد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در آینده نزدیك دچار مشكلات مالی تازه‌ای می‌شوی. باید سعی كنی با اعتماد به نفس اوضاع را تغییر دهی چون تو بهتر از هر كسی می‌دانی كه چگونه اختیار اوضاع را بدست بگیری.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *