خانه / دعا / دعای فراموشی خاطرات و اتفاقات بد – دعای پاک كردن خاطرات بد از ذهن

دعای فراموشی خاطرات و اتفاقات بد – دعای پاک كردن خاطرات بد از ذهن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای فراموشی خاطرات و اتفاقات بد – دعای پاک كردن خاطرات بد از ذهن را برای شما دوستان عزیز قرار دادیم . ذکر و دعا و طلسم قوی و تضمینی و مجرب برای از یاد بردن و فراموشی حوادث و اتفاقات و خاطرات بد و تلخ از ذهن و حافظه . ممکن است در طول زندگی حوادث و خاطرات تلخ و بد همیشه موجب رنجش خاطر ما شود . برای رفع خاطرات و از بین بردن اتفاقات بد و تلخ این دعا و آیات قرانی بسیار موثر می باشند …

دعای فراموشی خاطرات و اتفاقات بد - دعای پاک كردن خاطرات بد از ذهن
دعای فراموشی خاطرات و اتفاقات بد – دعای پاک كردن خاطرات بد از ذهن

دعای فراموشی خاطرات و اتفاقات بد – دعای پاک كردن خاطرات بد از ذهن,دعای رفع خاطرات بد,دعای فراموش کردن اتفاقات بد,دعای پاک شدن خاطرات بد از ذهن,دعا برای فراموشی اتفاقات بد,نحوه فراموشی خاطرات بد,دارو و غسل فراموشی خاطرات بد,ذکر برا فراموشی,طلسم برای فراموشی گذشته,با خاطرات بد چه کنیم

یکی از مهمترین بخش های مغز قسمت ثبت خاطرات است که خاطران بد و خوب انسان در این قسمت مغز انسان ذخیره  می شوند. اما راه و روش پاک کردن و فراموش کردن خاطرات بد را به شما آموزش می دهیم. هرچه سن افراد در هنگام وقوع اتفاقات بد کمتر باشد، آسیب‌های مخرب‌تری در آینده برای آنان خواهد داشت.

بسیاری از ما هنوز درگیر خاطرات گذشته خود هستیم و هر روز خاطرات تلخ گذشته را برای خودمان مرور می کنیم در حالی که می دانیم گذشته ها ، گذشته است .

مرور دائم خاطرات تلخ گذشته سبب می شود ما از زندگی حالمان غافل شویم و فقط خود را سرزنش کنیم و بدین صورت آن چنان که زندگی گذشته مان تلخ است زندگی حال و آینده مان نیز تلخ می شود . بهتر است از همین الان برای این مشکل چاره ای بیاندیشیم وبرای فراموش کردن گذشته راهکارهایی را بکار ببریم

فراموش کردن خاطرات گذشته یعنی چه؟

فراموش کردن گذشته یعنی اینکه قبول کنید در گذشته در مواجهه با مشکلتان بهترین عکس العمل را داشته اید و اگر به عقب نیز برگردید همان واکنش را از خود نشان خواهید داد.

دعای عظیم برای رفع فراموشی و یافتن گم شده مجرب

۱ـ سوره الرحمن را تا فبای آلاء ربکما تکذبان هر روز بعد از نماز صبح بخواند.

۲ـ مرحوم شیخ بهائی در کتاب تهذیب فرموده است به جهت زیادتی حافظه این دعا را بخواند.

الَلِّهُمَ ارْزُقْنی فَهْمَ النَّبِییّنَ وَ حِفْظَ الْمُرْسَلینَ وَ اِلْهامَ الْمَلائِکهَ الْمُقَرّبینَ آمینَ یا رَبَّ الْعالَمینَ.

۳ـ بعد از هر نماز این دعا را بخواند مجرّب است.

سُبْحانَ مَنْ لا یَعْتَدی عَلی اَهْلِ مَمْلَکَتِهِ سُبْحانَ مَنْ لا یُاخِذُ اَهْلَ الاَرْضِ بِألْوانِ الْعَذابِ سُبْحانَ الرَّئُوفُ الرَّحیم اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فی قَلْبی نُوراً وَ بَصَراً وَ فَهْماً وَ عِلْماً اِنَّکَ عَلی کُلِ شَیءٍ قَدیر.

۴ـ جهت قوت حافظه هر روز ده مرتبه بگوید:

فَفَهَّمْناها سُلیمْانَ وَ کُلاَّ آتیْنا فَهْماً وَ عِلْماً وَ سَخَّرْنا مَعَ داوُدَ الْجِبالَ مَعَ داوُدَ الْجِبالَ یَسْبَحْنَ وَ الطَّیْرَ وَ آلِهِ اَکْرِمْنی بِالْفَهْمِ وَ الْحْفِظِ وَ الْخَیْرّ یا قاضِیَ الْحاجاتِ وَ صلَّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجْمَعینَ.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

10 دیدگاه

  1. یک تقلبی انجام دادم و می خوام فراموشش کنم،از این کارم پشیمون شدم.چی کار کنم

  2. میتونیم این دعا رو به نیت کسی دیگه بخونیم؟ واقعا اون نفر داره اذیت میشه فقط میخوام آروم بشه کمک کنید

  3. میشه ک واسه ی نفر دیگ ما بخونیم؟

  4. میشه ک برای خودمون نباشه؟

  5. میخوام چیزهایی از ذهنم برن بیرون چکار کنم لطفا کمکم کنید

  6. من دیدم نوشته بود پرپرانول برای فراموشی خوبه ولی عوارض داره

  7. یه حرف زشتی تو جمع زدم می خوام بقیه از یاد ببرن چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *