خانه / دعا / دعای ختم دعوا – دعا برای ختم بخیر شدن دعوا – دعای مشکل گشایی

دعای ختم دعوا – دعا برای ختم بخیر شدن دعوا – دعای مشکل گشایی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای ختم دعوا – دعا برای ختم بخیر شدن دعوا – دعای مشکل گشایی را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعوا و درگیری و ناارحتی در همه خانواده ها ممکن است به وجد بیاید . یکی از دلایل دعوا و درگیری در خانواده و جامعه مشکلات اقتصادی می باشد . برای جلوگیری از وقوع درگیری و دعوا می توان از آیات و دعاهای قرآنی استفاده کرد …

دعای ختم دعوا - دعا برای ختم بخیر شدن دعوا - دعای مشکل گشایی

دعای ختم دعوا – دعا برای ختم بخیر شدن دعوا – دعای مشکل گشایی,دعای رفع دعوا و درگیری,دعای ختم بخیر شدن دعوا,دعای جلوگیری از دعوا,دعای رفع مشکلات زندگی,دعای رفع شر و دعوا,دعای محبت در خانواده

من بارها آن دعا را تجربه كردم و هر بار گشايشى سريع در كارم مشاهده كردم تا آن كه آن را براى مدّتى گم كردم و پيوسته تأسّف مى‏ خوردم و از رفتار بد خويش استغفار مى‏ كردم ؛ تا اين كه شخصى نزد من آمد و گفت : اين دعا در فلان جا از تو افتاده است .

البتّه من به خاطر نداشتم كه آنجا رفته باشم ، ولى به هر حال آن را پيدا كردم و برداشتم و سجده شكر الهى به جاى آوردم . و دعا اين است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

رَبِ اَسئَلُکَ مَدَداً روحانیّاً تَقوی بِهِ قوایَ الکُلِیة و الجُزئیة ، حَتی اَقهَرَ بِمَبادی نَفسی کُلُ نَفسٍ قاهِرَةٍ فَتَنقَبِضَ لی اِشارَةُ َقائِقِها، اِنقباضاً تَسقُط بِه قُواها ، حَتی لا بَیقی فِی الکَونِ ذُو رُوحٍ اِلّا وَ نارُ قَهری قَد اَحرَقَت ظُهُورَه.یا شَدیدُ یا شَدیدُ یا ذَالبَطشِ الشَدید یا قاهِرُ یا قَهّار، اَسئَلُکَ بِما اَودَعتَهُ عِزرائیلَ مِن اَسمائِک اَلقَهریة ، فَانفَعَلَت لَه  النُفُوس بِالقَهرِ اَن تودِعَنی هذا السِّرِّ فی هذهِ السّاعّةِ حَتی اُلَیِن بِه کِلَّ صَعبٍ وَ اُذَلِّل بِه کُلَّ مَنیع ،بِقُوَتِکَ یا ذَا القُوَةِ المَتین.

اين دعا هنگام سحر در صورت امكان سه مرتبه و هنگام صبح سه مرتبه و در شب نيز سه مرتبه خوانده شود .

البتّه اگر مشكلات خواننده اين دعا بسيار سخت و غير قابل تحمّل است پس از قرائت دعا سى مرتبه اين دعا را نيز بخواند :

 يا رَحْمانُ يا رَحيمُ ، يا أَرْحَمَ الرَّاحِمينَ ، أَسْئَلُكَ اللُّطْفَ بِما جَرَتْ بِهِ الْمَقاديرُ .

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *