در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا برای رهایی از اعدام – دعای مجرب خلاصی و نجات از اعدام را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و مجرب برای اعدام نشدن و جلوگیری از حکم اعدام در دادگاه و گرفتن رضایت خانواده مقتول برای جلوگیری از اعدام شدن و رهایی و خلاص شدن و نجات از اعدام …

دعای نجات اعدامی,دعای رهایی از اعدام,دعای نجات از اعدام,دعای خلاصی از اعدام

دعا برای رهایی از اعدام - دعای مجرب خلاصی و نجات از اعدام

دعای جلوگیری از اعدام,دعای رهایی و نجات از اعدام,دعای قوی برای لغو حکم اعدام,دعای اجرا نشدن حکم اعدام,دعای مخصوص اعدام نشدن,دعای اعدام در ملا عام,دعای گرفتن رضایت خانواده مقتول برای اعدام نکردن

دعا برای رهایی از اعدام – دعای مجرب خلاصی و نجات از اعدام

این دعای زیبا برای دفع مشکلات، سختی‌ها و شدائد، برآورده شدن حاجات و همچنین آزاد کردن اسرا از زندان‌های ستمگران سفارش ویژه‌ای شده است.

مراسم ام داوود با اقامه نماز ظهر و عصر روزه داران در روز 15 رجب شروع شده و با قرائت 100 مرتبه سوره حمد، 100 مرتبه سوره توحید، 10 مرتبه آیة الکرسی و همچنین سوره بنی اسرائیل ادامه‌ می‌یابد و در آخر دعای ام داوود که در آن اسامی فرشتگان و پیامبران الهی آمده خوانده می‌شود.

در زمان امام صادق(ع) مادری که فرزندش به نام داوود در زندان حاکمان ستمگر زمان گرفتار شده و قرار بود اعدام شود و به همین خاطر مادرش به نزد امام صادق (ع) آمده و به ایشان متمسک شده و امام صادق (ع) این دعا را به این مادر آموزش داده و فرزندش از زندان نجات پیدا کرد.

برای انجام دعای ام داوود انسان باید به یک جای خلوت و دور از مشغله‌های دنیوی رفته سپس به وی و مناجات با خدای خویش بپردازد و بهتر است که این دعای بسیار مجرب در مکان بی سقف خوانده شود.

منبع : دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)