خانه / دعا / نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم بر در خانه برای دفع بلا و چشم زخم

نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم بر در خانه برای دفع بلا و چشم زخم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم بر در خانه برای دفع بلا و چشم زخم را قرار دادیم . نوشتن آیه بسم الله الرحمن الرحیم بر سر در خانه ها و منازل و مغازه خواص و فضیلت فراوانی دارد . برای دفع بلا و در امان ماندن از چشم زخم نوشتن این آیه بر سر در خانه و منزل فوق العاده موثر و مجرب است . سایت دعاگو …

,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم با خط زیبا,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم ساده,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم به انگلیسی,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در ورد,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در پاورپوینت,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم زیبا,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم با فونت زیبا,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در بیو اینستاگرام,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم بر در خانه,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم با خط نستعلیق,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم ساده با مداد,طرز نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم ساده,طریقه نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم به انگلیسی,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در Word,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم زیبا در ورد,آموزش نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در ورد,نوشتن زیبای بسم الله الرحمن الرحیم,اموزش نوشتن زیبای بسم الله الرحمن الرحیم,نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در بیو اینستا

نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم بر در خانه برای دفع بلا و چشم زخم

خواص نوشتن بسم الله بر سر در خانه,نوشتن آیه بسم الله بر در منزل و خانه,فضیلت و فواید نوشتن آیه بسم الله بر سر در خانه,بسم الله برای دفع بلا و چشم زخم

نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم بر در خانه برای دفع بلا و چشم زخم

شیخ کفعمی از «مفاتیح الغیب» نقل کرده:

هرکه لفظ «بسم الله» را بر در ورودی منزل خود بنویسد، از هلاک ایمن خواهد شد، اگرچه کافر باشد.

و نیز گفته است:

خداوند فرعون را زود هلاک نکرد بلکه به او مهلت داد، بااینکه ادّعای ربوبیت داشت، به خاطر این‌که بر در خانه خود نوشته بود: «بِسمِ اللهِ» و حق‌تعالی به موسی زمانی که شتاب در هلاکت فرعون را خواست وحی فرمود: تو به کفر او نظر می‌کنی و من به آنچه به در خانه خود نوشته است.

نگاشتن بسم الله بر روي درب ساختمان منزل و كار و … موجب دفع بلا ها از صاحبان و ساكنين آن ساختمان خواهد گرديد بدين ترتيب كه بسم الله انسان را تحت حفظ خداوند متعال قرار مي دهد و موجب آن گردد تا خداوند سبحان انسان را از بلايا و حوادث مصون دارد .

و نكته دوم اين بحث اينكه :

بسم الله علاوه بر حفظ ساكنين منزل ، موجب حفظ خود ساختمان نيز مي گردد و اين موضوع را حقير خود ديده و تجربه نمودم و اين همه عظمت اين نام مبارك از منشأئي عظيم و نامحدود و بخشنده ، جاري شده كه منتظر است بنده اش يك گام بردارد تا او ده گام بسوي او پيش آيد .

و سومين نكته ، نفس تسليم و تكيه به خداوند متعال است كه بهترين توفيق است و اين ارتباط موجبات رضايت الهي شده و انسان در دنيا و آخرت از موهبات اين رضايت بهره خواهد برد .

و نيز در خبر آمده كه فرعون قبل از آنكه دعوى الوهيت كند امر كرده بود تا بر در كوشك وى اين كلمه جليله ، نوشته بودند و در بعضى تفاسير وارد شده كه جبرئيل آن را نوشته بود چون دعوى ربوبيت كرد و موسى a بعد از دعوت از ايمان او مأيوس شده با حقتعالى مناجات فرمود و شكايت او را بعرض رسانيد خطاب آمد كه اى موسى تو نظر بر كفر او دارى و هلاك او ميطلبى و نظر من در آن كلمه جليله است كه در كوشك او مرقوم شده است ، سوگند بعزت و جلال من كه تا آن نام مرقوم باشد او را عذاب نكنم و چون كه اراده الهى تعلق گرفت بهلاك وى اول آن كلمه را از آن كوشك محو فرمود و بعد از آن او را عذاب نمود .

( بنقل از كتاب حقير-فضائل و خواص بسم الله الرحمن الرحيم )

منبع : کرمی تبیان

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *