خانه / دسته‌بندی نشده / دعای تجربه شده و مجرب برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

دعای تجربه شده و مجرب برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهایی قوی برای عاشق کردن فرد مورد علاقه قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله فرد مورد علاقه شما عاشق شما خواهد شد .

دعای عاشق شدن معشوق,دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه,دعای عاشق شدن پسر از راه دور,دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور,دعای عاشق شدن از راه دور,دعای عاشق شدن دختر به پسر,دعای عاشق شدن پسر,دعای عاشق شدن

دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه

اگر به فرد خاصی علاقه دارید و می خواهید این عشق در دل او نیز جوانه بزند دعای عاشق کردن فرد مورد علاقه که در زیر آمده است را روی پارچه ای تمیز بنویسید و هنگام ملاقات با او این دعا را همراه خود داشته باشید تا با بیقراری شدید معشوق به خواسته خود برسید.

« وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

آیات شریفه ی زیر برای عاشق کردن فرد مورد علاقه و عاشق شدن هر فردی از راه دور کاربرد دارد. اگر هر روز صبح تا ۹۰ روز هنگام طلوع آفتاب آیه ی اول را بخوانید و به مهر خود بدمید و بر آن سجده کنید و از خدا حاجت بخواهید حاجت شما برطرف خواهد شد. همچنین برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور می توانید
آیه ی دوم را به مقداری خرده زغال بخوانید و آتش بزنید و با دود حاصل از آن اسم معشوق را بنویسید.
آیه ی اول  : « بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین» آیه ی دوم : «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین »

طلسم احضار عشق و بیقرار کردن مطلوب از راه دور 

برای احضار عشق از راه دور کافی است مطلوب را بیقرار خود سازید. دو آیه ی زیر برای بیقرار کردن مطلوب از راه دور و د نتیجه احضار عشق بسیار موثر است. این آیات را هر روز یک بار صبح و یک بار شب بعد از بیدار شدن و قبل از خوابیدن با نیت ۱۰۰ مرتبه تکرار کنید. مجرب است.

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

« اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلی مَلائکَتِکَ وَ إلی رُسُلِکَ وَ إلی عِبادکَ الصاّلِحینَ »

برگرفته از سایت ملکوت786

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *