خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی برای پیدا شدن فرد گمشده سریع الاثر

دعاهای قوی برای پیدا شدن فرد گمشده سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی برای پیدا شدن فرد گمشده یا مال گمشده قرار داده ایم است استفاده نمایید ان شاءالله گمشده شما پیدا خواهد شد.

دعای گمشده ,دعای گمشده گنج های معنوی,دعای گمشده طلا,دعای گمشده در مفاتیح,دعای گمشده از امام رضا,دعای گمشده مال,دعای گمشده ماشین,دعای گمشده اصبحت فی امان الله

دعا برای یافتن گمشده و غایب 

هرکس ذکر ” القاهر “ برای پیدا شدن گمشده ۲۰۰ بار بخواند٬ پیدا شود.

اگر ” یاقیوم یا واحد ” را بنویسد و در میان مصحف نهد هر چه را گم کرده پیدا نماید.

اگر به چهار گوشه کاغذ ” الشهیدالحق “ بنویسد و نام گمشده یا غایب را در وسط کاغذ بنویسد و در نیمه شب به زیر آسمان باز برود و آن کاغذ را رو به آسمان بلند کرده و در حالیکه در آن نظر میکند و ۷۰ بار بگوید ” الشهیدالحق ” بزودی خبر آن گمشده به او برسد.

هرکس نیمه های شب در گوشه های خانه اش بایستد و ۷۰ مرتبه ” المُعید “ را تکرار کند و بگوید : یامُعید ردّ علیّ کذا ( فلان چیز را ) در همان هفته خبر از گمشده یا غایبش به او برسد و یا خودش برسد.

 

دعا پیدا کردن فرد گمشده 

آسمونی : برای پیدا کردن فرد گمشده بر چهار طرف کاغذی بنویسد الشَّهِیدُ الْحَقُ‏ سپس نام گمشده را در وسط کاغذ ذکر کند .

نصف شب زیر آسمان رفته به آسمان نگاه کند و هفتاد مرتبه بگوید : الشَّهِیدُ الْحَقُ‏ و اسم آن شخص را بگوید البته پیدا می شود .

عدد کبیرش 319 و وسطش 40 و صغیرش 4 است .

 

دعا برای پیدا شدن گمشده 

آیت‌الله بهجت در خصوص پیدا شدن اشیا گم‌شده دعایی بیان کرده‌اند و فرموده‌اند که برای پیدا شدن اشیا، این دعا را مرتب زمزمه کنید :

‏أَصْبَحْتُ‏ فِی‏ أَمَانِ‏ اللَّهِ‏ ‏وَ أَمْسَیْتُ فِی جِوَارِ اللَّهِ

همچنین در جایی دیگر دعای زیر را برای پیداشدن گم‌شده و رفع فراموشی توصیه کرده‌اند :

اللهم انّی اسئلک یا مُذَکِّرَ الخیرِ و فاعلَهُ و الآمِرَ بِهِ اَن تُصلّیَ علی محمدٍ و آل محمد و تُذَکِّرَنی ما اَنسانیه الشیطان

 

دعا برای پیدا شدن فوری گم شده 

اگر فردی را گم کرده‌اید و قصد دارید آن را با دعا بیابید. می‌توانید ابتدا چهارده بار صلوات بفرستید. و پس از آن ده بار بگویید :

« یا رادَّ الشَّمس لِعلیِّ بن أبی طالب اُردُد علیَّ ضالَّتی »

به این معنی که :.«ای برگرداننده‌ی خورشید برای علی بن ابی طالب. گمشده‌ی مرا .به من باز گردان.» پس از خواندن .این ذکر بهتر است. برای چهارده بار دیگر صلوات بفرستید.

 

برگرفته از سایت دعاسایت 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *