خانه / دسته‌بندی نشده / دعای قوی و تجربه شده محبت روی نعل اسب سریع الاثر

دعای قوی و تجربه شده محبت روی نعل اسب سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و طلسم قوی محبت و احضار معشوق بر روی نعل اسب قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله معشوق به شمت شما بازگشت فوری خواهد داشت . 

طلسم نعل احضار معشوق,طلسم نعل اسب برای بازگشت معشوق,طلسم نعل برای بیقراری معشوق,طلسم نعل برای افتادن معشوق به پای شما,روش نوشتن و انجام طلسم نعل اسب احضار معشوق, خواص طلسم نعل اسب برای بیقراری معشوق,طلسم نعل اسب برای احضار معشوق 

خواص طلسم نعل اسب 

از خواص طلسم نعل اسب از چشم زخم در امان بودن عشق بین شما و معشوقتان توسط دوست و دشمن می باشد. در گذشته طلسم نعل احضار معشوق را بیشتر برای خواص آن که در مورد چشم خوردن است بکار می بردند. از دیگر خواص طلسم نعل اسب دور کردن اجنه و شیاطین می باشد. خواص طلسم نعل اسب غیر از موارد ذکر شده مکمل طلسم های دیگر بودن است .

 

طلسم احضار فوری معشوق با یخ 

برای اینکه معشوق فورا به سمت شما بازگردد می توانید از طلسم احضار فوری معشوق با یخ استفاده کنید. به این صورت که عکس معشوق را درون پارچه ای تمیز قرار داده و آن را درون پلاستیک گذارید سپس تا یک هفته هر روز این بسته را روی یخ قرار داده و 30 مرتبه طلسم زیر را به آن بخوانید. امید است که با صلاح دید پروردگار معجزه ی بازگشت معشوق هرچه سریع تر رخ دهد و طلسم احضار فوری معشوق موثر واقع گردد.

« اهلش مهلش تکلمش / فلان زاییده فلان / به ماثور به ماثور اهلش مهلش تکلمش »

 

طلسم نعل اسب برای جلب محبت قوی و بیقرار کردن مطلوب 

برای اینکه کسی را از عشق خود بیقرار گردانی که یک ساعت بی تو نتواند زیست این طلسم را در ساعت شمس یا قمر بر روی نعل اسب بی سوراخ کنده و آن را با عسل آغشته کن و در آتش بیفکن ، مطلوب خود را هراسان به تو خواهد رساند و طوری شود که شب و روز خواب از وی ربوده و مدام در فکر خواهد بود لیکن این عمل را در موارد نامشروع انجام ندهید که بیم دیوانگی دارد و مورد نفرین واقع می شوید . بخور برای این عمل مشک ، کندر ، جاوی ، لبان می باشد .

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *