خانه / دسته‌بندی نشده / طلسم و دعا محبت آتشی و احضار معشوق قوی و سریع تاثیر

طلسم و دعا محبت آتشی و احضار معشوق قوی و سریع تاثیر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com طلسم و دعا محبت آتشی و احضار معشوق قوی و سریع تاثیر ، طلسم های قوی و تجربه شده برای محبت آتشی همسر و یا شخصی که دوست دارید قرار داده ایم استفاده نمایید . ان شاءالله محبت شدید ایجاد می شود 

طلسم محبت آتشی قوی از راه دور,طلسم محبت آتشی قوی ,طلسم محبت طالع آتشی,طلسم محبت آتشی قوی سوزاندنی,طلسم ایجاد محبت بین دو نفر,طلسم تسخیر محبت,طلسم جلب محبت سریع,طلسم سوزاندنی محبت قوی,طلسم محبت طلسم محبت ابجد.طلسم محبت آتشی طلسم محبت آتشی قوی طلسم محبت احضار قوی

طلسم و دعا محبت آتشی قوی

طلسم محبت آتشی قوی کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت او را نسبت به خود چندین برابر کنید. طلسم محبت آتشی قوی به قدری قوی هست که حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. بهتر است این طلسم را روی تکه ای کاغذ بنویسید و به هنگام غروب آفتاب آن را در آتش بیاندازید :

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا »

 

دعای محبت آتشی قوی

دعای محبت آتشی قوی که در زیر آمده است را بر کاغذ بدون خط بنویسید و بجای نقطه چین نام فرد مورد نظر و در محل نقطه چین دوم نام مادر او را بنویسید. بسیار در زمینه بیپروایی در ابراز علاقه معشوق به شما نتیجه بخش است . دعای مذکور را بعد از خواندن 1000 صلوات هنگام نیمه شب در آتش بیندازید. برای فرستادن صلوات های یک روز بیشتر زمان ندارید طلسم محبت آتشی قوی بر طلسم آتشی چیره است.

« لا می می می می نا سو سو سو سو نی ای ای ای یا نا نا نا نا ……. فرزند …….. هزم هزم هزم کوشکنا کوشکنا کوشکنا »

 

طلسم آشتی سوزاندنی 

اگر شخصی بخواهد هرچه سریع تر معشوق خود را نزد خود احضار کند می تواند از طلسم آشتی سوزاندنی استفاده کند توجه به این مسئله که طلسم طلسم آشتی سوزاندنی باید در امر حلال استفاده شود ضروری است. طلسم آشتی سوزاندنی با سنگریزه برای آشتی و بازگشت معشوق بسیار قوی است.

روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش اندازد :

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *