خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و طلسم های مجرب برای محبت و تسخیر قلب سریع الاثر

دعا و طلسم های مجرب برای محبت و تسخیر قلب سریع الاثر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و طلسم های مجرب برای محبت و تسخیر قلب سریع الاثر قرار داده ایم ان شاءالله محبت ایجاد می شود و شخص تسخیر قلب شما خواهد شد . 

طلسم محبت و تسخیر قلب,طلسم محبت و تسخیر قلب از راه دور,طلسم محبت و تسخیر قلب ,طلسم محبت و تسخیر قلوب,معشوق طلسم محبت و تسخیر قلب,فلفل سياه طلسم محبت و تسخیر قلب,دعای تسخیر قلب,دعای تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر قلب همه,دعای تسخیر قلب با نمک,دعای تسخیر قلب مرد از راه دور ,دعای تسخیر قلب زن

دعا و طلسم های قوی برای محبت و تسخیر قلب سریع الاثر
دعا و طلسم های قوی برای محبت و تسخیر قلب سریع الاثر

تسخیر قلب با نمک 

برای تسخیر قلب شخص مورد نظر ، نیت کرده و با خلو قلب بر روی مقداری نمک ، 7 مرتبه دعای زیر را بخوانید ، سپس نمک را در غذای شخص مورد نظر ریخته تا بخورد . این طلسم محبت برای زمانی مناسب است که شخص مورد نظر نزدیک شماست و به او دسترسی دارید :

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لافِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَبِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

 

طلسم محبت و تسخیر قلب 

هفت روز روزی 7 صلوات فرستاده و بر یک پرتقال بدمید . لحظه دمیدن اذان ظهر باشد. روز هفتم روزه بگیرید بعد از نماز مغرب و عشاء با دست پرتقال را باز کنید و با افطار آن را کامل میل کنید . طلسم محبت و تسخیر قلب از قویترین طلسم محبت از راه دور ضعیف تر عمل می کند همچنین طلسم عشق و تسخیر قلب که در مطلبی با عنوان طلسم عشق فوری آمده است نیز از قویترین طلسم محبت از راه دور پایین تر است .

 

برگرفته از سایت دعا768

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *