خانه / دسته‌بندی نشده / نماز حاجت طریقه صحیح خواندن نماز حاجت و به حاجت رسیدن

نماز حاجت طریقه صحیح خواندن نماز حاجت و به حاجت رسیدن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com نماز حاجت طریقه صحیح خواندن نماز حاجت و به حاجت رسیدن قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله به حاجت دل خود برسید .

نماز حاجت,نماز حاجت امام رضا,نماز حاجت امام جواد,نمازحاجت روزپنج شنبه,نماز حاجت حضرت زهرا,نماز حاجت روز جمعه,نماز حاجت پنجشنبه,نماز حاجت امام زمان,نماز حاجت روایی امام رضا,نماز حاجت روایی روز پنجشنبه,نماز حاجت روایی حضرت علی اصغر,نماز حاجت روایی امام جواد,نماز حاجت روایی سریع,نماز حاجت روایی روز جمعه,نماز حاجت روایی امام زمان,نماز حاجت روایی

نماز حاجت طریقه صحیح خواندن نماز حاجت و به حاجت رسیدن
نماز حاجت طریقه صحیح خواندن نماز حاجت و به حاجت رسیدن

روش صحیح خواندن نماز حاجت 

این نماز شامل دو رکعت و اعمالی است که بعد از خواندن آن باید به جا آورده شود.

نیت نماز :

نماز حاجت روز پنجشنبه قربةً الی الله.

بهتر آن است که فاصله ای «بین دو نماز» و همچنین «بین نماز دوم و اعمال بعد از نماز» ایجاد نشود و از عمل و سخن اضافی خودداری شود.

نماز اول :

در رکعت اول پس از نیت، یک بار سوره ی حمد را بخوانید و 11 مرتبه سوره ی توحید ( قل هو الله احد ) و سپس همانند نمازهای معمولی به رکوع و سجود بروید.

حال در رکعت دوم یکبار سوره ی حمد را بخوانید و 21 مرتبه سوره ی توحید و بعد از آن قنوت نمازهای معمولی را بخوانید و سپس به رکوع و سجود بروید و پس از سجده دوم، تشهد و سلام بگویید و نماز اول را تمام کنید.

نماز دوم :

در رکعت اول پس از نیت، یکبار سوره ی حمد را بخوانید و ” 31 مرتبه سوره ی توحید ” و سپس همانند نماز قبل به رکوع و سجود بروید.

در رکعت دوم، یکبار سوره ی حمد را بخوانید و ” 41 مرتبه سوره ی توحید ” را تلاوت کنید و سپس قنوت بخوانید و بعد از آن به رکوع و سجود بروید و بعد از سجده دوم، تشهد و سلام بخوانید و نماز را تمام کنید.

سه چیز از خدا بخواهید :
شما در سجده آخر هر چه دوست دارید می‌توانید از خدا بخواهید اما بهتر آنست که حاجات خود را به ترتیب زیر از خداوند طلب کنید و اطمینان قلبی داشته باشید که حاجات شما برآورده خواهد شد :

اول : تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) از از خداوند طلب کنید ( چرا که این نماز در بعدازظهر پنجشنبه خوانده می‌شود ).
دوم : در حق دیگران و هر آنکه محتاج دعای شماست دعایی کنید( چرا که دعای افراد در حق یکدیگر زودتر مستجاب می‌شود ).
سوم : هرآنچه برای خود می‌خواهید از خداوند طلب کنید ضمن اینکه یادتان باشد بهترین دعا؛ «عاقبت به خیر شدن» است.

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *