خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای مجرب و سریع الاتاثیر برای بازگشت معشوق و تسخیر قلب

دعاهای مجرب و سریع الاتاثیر برای بازگشت معشوق و تسخیر قلب

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای مجرب و سریع الاتاثیر برای بازگشت معشوق و تسخیر قلب قرار داده ایم استفاده نمایی ان شاءالله معشوق سریعتر خواهد برگشت 

دعایی به آسان معجزه برای بازگشت هر چه سریعتر معشوق,دعا برای بازگشت معشوق,دعا برای بازگشت معشوق از راه دور,دعا برای بازگشت معشوق به رابطه,دعا برای بازگشت معشوق از دست رفته,ذعا برای بازگشت معشوق,دعایی به سان معجزه برای بازگشت هر چه سریعتر معشوق,دعایی ربای بازگشت معشوق رفته,دعای بازگشت معشوق,دعای بازگشت معشوق,دعای بازگشت معشوق در یک روز,دعای بازگشت معشوق با اسپند,دعای بازگشت معشوق سوزاندنی,دعای بازگشت معشوق از راه دور,دعای بازگشت همسر,دعای بازگشت به محل کار قبلی

دعاهای مجرب و سریع الاتاثیر برای بازگشت معشوق و تسخیر قلب
دعاهای مجرب و سریع الاتاثیر برای بازگشت معشوق و تسخیر قلب

دعایی آسان برای بازگشت هر چه سریعتر معشوق 

زندگی پستی بلندی های زیادی دارد که باید آنها را با دانش و بینش کامل به خوبی مدیریت کرد ، در روابط زناشویی همیشه مشکلاتی وجود دارد که فرد را ممکن است بر سر چند راهی قرار دهد.

نحوه ی برخورد با این مسائل نشان دهنده ی عزت نفس انسان و میزان ایمان قلبی او به خداوند بزرگ است .

_ در روابط زناشویی اگر مشکلاتی مثل کمبود عاطفه و یا خیانت و یا نداشتن تفاهم و … پیش بیاید به دلیل اینکه  رابطه ی احساسی بین دو نفر شکل گرفته است ، افراد ممکن است سریعا احساس شکست و ناتوانی بکنند .

به همین دلیل برای حل اینگونه مسائل زوجین  نیازمند روحیه بالا هستند و همانطور که انسان مدام به یاد خداوند است باید بداند که خداوند در هیچ زمانی او را تنها نمی گذارد و همیشه کنار اوست ، فقط کافیست که از او چیزی طلب کند ، او بهترین ها را در اختیارش قرار میدهد.

_ یکی از این مشکلات که در بین زوجین ممکن است به وجود بیاید سردی در رابطه و بی توجهی به طرف مقابل است به گونه ای که ممکن است باعث  بروز حتی خیانت هم بشود.

که در پی آن اگر فرد بی تدبیری انجام دهد و دانش کافی نداشته باشد ممکن است این سردی بیشتر شود به گونه ای که فرد مقابل جدایی را انتخاب کند .

که در این میان فرد مقابل ممکن است خواب و خوراک خود را مختل کند و فقط به فکر راهی برای بازگشت سریع معشوق باشد ، بدون توجه به کاستی هایی که ممکن است خود فرد ایجاد کرده باشد.

_ خداوند همیشه می گوید از تو حرکت و از من برکت ، تا تو تلاش نکنی خداوند برکتی نصیبت نمی کند این به این معناست که اولین قدم برای بازگشت معشوق همت و تلاش خودمان است.

همت و تلاش یعنی چه ؟ یعنی بکارگیری از علم و دانش و بررسی تمامی نقطه ضعف هایی که در رابطه یمان وجود دارد و بعد از آن سعی بر حل کردن آن مشکل.

و در مرحله ی آخر بعد از انجام تمام راهکارهایی که از دست خودمان ساخته بود از خداوند بخواهیم که در رسیدن دوباره به معشوقمان به ما کمک کند.

زیرا برای طلب کردن از خداوند و راز و نیاز با او  زمان و مکان معنایی ندارد ، و همچنین ذکر آیاتی خاص برای بازگشت معشوق بسیار کمک کننده است.

 

دعایی بسیار قوی برای بازگشت معشوق 

اگر فردی 11 مرتبه این دعا را بخواند ، بازگشت فرد مقابل بسیار سرعت می بخشد :

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَى أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَى وَوَجَدَكَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَكَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

 

دعا برای بدست آوردن دل محبوب و بازگشت آن 

این دعا را 3 مرتبه بر یک خوراکی بخواند و از خدا بخواهد به نیت بازگشت و افزایش محبت معشوق :

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا

 

دعایی برای تسخیر قلب و افزایش توجه و بازگشت معشوق 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا  وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا  وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

امید است که با بکارگیری از این مطالب بتوانید به بهترین نتیجه ها برسید و هر چه زودتر معشوقتان را بار دیگر بدست بیاورید.

باشد که همیشه یاد خدا آرامش بخش روح و روانتان باشد.

 

برگرفته از سایت ذکرعرفان

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *