خانه / دسته‌بندی نشده / دعا و طلسم تضمینی برای تسخیر قلب و جلب محبت سریع التاثیر

دعا و طلسم تضمینی برای تسخیر قلب و جلب محبت سریع التاثیر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعا و طلسم تضمینی برای تسخیر قلب و جلب محبت سریع التاثیر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله قلب شخص تسخیر شما خواهد شد . 

دعای تسخیر قلب,دعای تسخیر قلب با سوره حمد,دعای تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر قلب با نمک,دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج ,دعای تسخیر قلب همه,دعای تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج,دعا جلب محبت شوهر,دعا جلب محبت معشوق,دعا جلب محبت از راه دور,دعا جلب محبت فوری,دعا جلب محبت پسر,دعا جلب محبت همسر,دعا جلب محبت خانواده شوهر,دعا جلب محبت از دور

دعا و طلسم تضمینی برای تسخیر قلب و جلب محبت سریع الاتاثیر
دعا و طلسم تضمینی برای تسخیر قلب و جلب محبت سریع الاتاثیر

دعای تسخیر قلب قوی 

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین (سوره یس) بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید :
« اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک »؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت » . برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود .

دعای جلب محبت سریع  

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ 
اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد. مثلا میتواند به این نحو بگوید :
اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز  

 

طلسم تسخیر افراد 

در انجام دعای محبت ، نكته ای كه مهم است، آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتيجه دعا برای دعا كننده است. در ذيل دعایی بسيار سريع، آسان و قوی برای محبت ذكر می شود.

هر كس كه در نظر دارد محبت ديگران به او جلب شود شب جمعه دو ركعت نماز با حضور قلب كامل بخواند. در هر ركعت پس از حمد، آيه الكرسی را يكبار بخواند تو سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را يازده مرتبه بخواند. و به شيوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگويد :

يا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انك على كل شي قدير . بجای كلمه فلان، اسم مطلوب را بگويد. مجرب و صحيح است.

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *