خانه / انگشتر / انگشتر موکلدار چیست و خواص انگشتر موکلدار چیست

انگشتر موکلدار چیست و خواص انگشتر موکلدار چیست

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com  انگشتر موکلدار چیست و خواص انگشتر موکلدار چیست اطلاعاتی در رابطه با انگشتر موکلدار قرار داده ایم ان شاءالله با تهیه انگشتر برای جذب و شانس بیشتر در کار می تونید استفاده نمایید و بسیار خواص دیگر 

انگشتر موکلدار چیست,انگشتر موکلدار سلیمانی,انگشتر موکلدار قوی,انگشتر موکل دار رحمانی,انگشتر موکلدار مشهد,انگشتر موکل دار,انگشتر موکلدار برای رزق و روزی,خواص سنگ موکل دار,فواید انگشتر موکل دار,خواص انگشتر موکل دار رحمانی,خواص سنگ موکل دار,خاصیت انگشتر موکل دار روحانی,خواص انگشتر سلیمانی موکل دار,خواص انگشتر های موکل دار,خواص انگشتر یاقوت موکل دار,خواص سنگ سلیمانی موکل دار,خواص سنگ باباقوری موکل دار,انگشتر موکل دار,انگشتر موکل دار چیست,انگشتر موکل دار ,انگشتر موکل دار قوی,,انگشتر موکل دار اصل,انگشتر موکل دار زنانه,انگشتر موکل دار از نظر اسلام     

انگشتر موکلدار چیست و خواص انگشتر موکلدار چیست
انگشتر موکلدار چیست و خواص انگشتر موکلدار چیست

انگشتر موکل دار چیست ؟     

انگشتر موکل دار به انگشتر هایی که در نگین و سنگ آنها، موکل ، طلسم و اجنه گذاشته می شود انگشتر موکل دار گفته می شود . این نوع انگشتر ها خاصیت و فواید بسیاری داشته و عده ای از مردم برای جذب جنس مخالف و بالا رفتن درصد شانس خود و افزایش رزق در زندگی آن را به کار می گیرند .

شمار افرادی که از این انگشتر ها استفاده می کنند کم نبوده و روز به روز بالا تر هم می رود . اکثر افرادی که این نوع انگشتر هارا استفاده می کنند پیش زمینه ی اعتقادی به ان داشته و بی دلیل از این نوع انگشتر ها خریداری نمی کنند .

لازم به ذکر است بدانید ، موکل ها بر این باورند و طبق این باور ساخته شده اند که هرچیزی که در اطراف ما وجود دارد دارای انرژی بوده و می تواند صدایمان را بشنود و از خود واکنش نشان دهد .

 

کاربرد انگشتر موکل دار   

انگشتر موکل دار برای دلایل مختلفی خریداری می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم :

بالا رفتن مقام و ترفیع رتبه
افزایش رزق و روزی و گشایش در زندگی
دور ماندن انسان از سحر و جادو و عواقب آن
مجذوب کردن و سمت خود کشیدن جنس مخالف و ایجاد حب و همدلی میان آن دو
و دور شدن انرژی منفی از روحیات و افکار انسان ها

 

خواص انگشتر موکل دار     

ارزش انگشتر موکل دار به نیرویی است که در نگین انگشتر وجود دارد و این نیرو بواسطه موکلی است که در سنگ نگین انگشتر ثابت است تامین می شود و بلعکس موکل انگشتر هم از نگین انگشتر برای بقا استفاده می کند.

موکل انگشتر بنوعی همزیستی با نگین انگشتر دارد و با توجه به نوع موکل انگشتر مدام امواجی از خود ساطع می کند که موجب تاثیر بروی زندگی صاحب انگشتر می شود.

با توجه به نوع نگین اگر انگشتر رزقی باشد روی رزق تاثیر می گذارد و در کارها گشایش ایجاد می کند اگر نیروی آن محبتی باشد محبت دیگران را جذب می کند و اگر محافظتی باشد از شما در برابر نیروهای منفی محافظت می کند.

 

برگرفته از سایت ملکوتیها 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *