خانه / دسته‌بندی نشده / دعاهای قوی و مجرب برای ترک سیگار و ترک اعتیاد به مواد مخدر

دعاهای قوی و مجرب برای ترک سیگار و ترک اعتیاد به مواد مخدر

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعاهای قوی و مجرب برای ترک سیگار و ترک اعتیاد به مواد مخدر قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله شخصی که اعتیاد به مواد مخدر دارد ترک خواهد کرد . 

دعا ترک اعتیاد از بهجت,دعا ترک اعتیاد از بهجت,دعا ترک اعتیاد از راه دور,دعای ترک اعتیاد,دعای ترک اعتیاد ,دعای ترک اعتیاد همسر,دعای ترک اعتیاد فوری,دعای ترک اعتیاد از راه دور,دعای ترک سیگار,دعا ترک اعتیاد از بهجت,دعا ترک اعتیاد از بهجت,دعا ترک اعتیاد,دعا ترک اعتیاد,دعا ترک اعتیاد از راه دور,دعا برای ترک سیگار ,دعا برای ترک سیگار فرزند,دعای ترک مواد مخدر,دعای قوی برای ترک مواد مخدر,دعا جهت ترک مواد مخدر  

دعاهای قوی و مجرب برای ترک سیگار و ترک اعتیاد به مواد مخدر
دعاهای قوی و مجرب برای ترک سیگار و ترک اعتیاد به مواد مخدر

دعای مجرب و قوی برای ترک اعتیاد و سیگار تضمینی 

برای ترک سیگار یا سایر عادات بد ، روزانه یکصدوده مرتبه دعای ذیل را بخواند و مدتی بر آن مداومت ورزد. مجرب است. این دعا را بخواند :

اللهم غَیِّر سوءَ حالِ [اسم فرد مورد نظر را بگوید] بِحُسنِ حَالِک .

این دعای قرآنی بطور کلی برای ترک عادتهای بد و گناهان بسیار مجرب و موثر است .سوره مبارکه فاتحه را بر ظرفی از آب بخواند و زمانی که به کلمه (اهدنا) رسید ، هفتاد بار کلمه (اهدنا ) را تکرار کند و پس از اینکه هفتاد بار تکرار کرد ، سوره فاتحه را تکمیل کند و بر ظرف آب بدمد و آب را به فردی که عادتهای بد دارد و یا مشروب خوار است ، بنوشاند. به اذن خداوند تبارک و تعالی بزودی عادات بد را ترک می کند.

 

سوره ای برای ترک اعتیاد 

اگر می خواهید سوره ای برای ترک اعتیاد به مواد مخدر پیدا کنید در ادامه بهترین سوره برای ترک اعتیاد به شیشه و هروئین آورده شده است :

این آیات را بر گلاب با توجه به دستور زير بخوانید:

۱۴ صلوات ۳ مرتبه آیه الکرسی

۵ مرتبه آیه ۳۵ سوره نور

۱۴ صلوات بفرستید

این عمل بايد بمدت ۱۴ شب تکرار شود

و هر روز شخص معتاد از آن بخورد .

 

دعا برای شفای معتاد  

امام صادق(ع) می‌فرماید : هنگام بیمارى، در حالى که زیر آسمان قرار می‌گیرى، دست‌ها را بلند کن و بگو :

« اللَّهُمَّ انَّکَ عَیَّرْتَ اقْواماً فى‏ کِتابِکَ، فَقُلْتَ : “قُلِ ادْعُوا الَّذینَ زَعَمْتُمْ مِنْ‏ دُونِهِ فَلا یَمْلِکُونَ کَشْفَ الضُّرِّ عَنْکُمْ وَ لا تَحْویلًا”. فَیا مَنْ لا یَمْلِکُ کَشْفَ‏ ضُرّى‏ وَ لا تَحْویلَهُ عَنّى‏ احَدٌ غَیْرُهُ، صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اکْشِفْ‏ ضُرّى‏، وَ حَوِّلْهُ الى‏ مَنْ یَدْعُو مَعَکَ الهاً آخَرَ، فَانّى‏ اشْهَدُ انْ لا الهَ غَیْرُکَ »؛ 

خدایا! براستى تو اقوامى را در قرآنت سرزنش نموده، و [به پیامبرت] گفتى: بگو کسانى را که غیر از خدا [معبود خود] می‌پندارید بخوانید آنها نه می‌توانند مشکلى را از شما بر طرف سازند و نه تغییرى در آن ایجاد کنند. پس اى که جز او کسى نمی‌تواند مشکلى را از من برطرف کرده و نه تغییرى در آن ایجاد کند، بر محمّد و خاندان پاکش درود فرست، و مشکلم‏ را برطرف کن و آن‌را بر کسى قرار ده که همراه تو معبود دیگرى را می‌خواند، چرا که من گواهى می‌دهم که معبودى جز تو نیست.

 

برگرفته از سایت دعایاب 

درباره ی سیّد مرتضی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *