خانه / دعا / دعای چشم زخم برای شیر مادر جهت زیاد شدن شیر مادر فوری

دعای چشم زخم برای شیر مادر جهت زیاد شدن شیر مادر فوری

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای چشم زخم برای شیر مادر جهت زیاد شدن شیر مادر فوری را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب قرآنی برای باطل کردن سحر و جادو و چشم زخم شیر مادر جهت افزایش و زیاد شدن شیر مادر . ممکن است در اثر چشم زخم شیر مادر کم یا قطع شده باشد برای رفع و باطل کردن چشم زخم و افزایش شیر مادر می توانید از دعای دفع چشم زخم زیر استفاده کنید . سایت دعاگو …

,دعای چشم زخم,دعای چشم زخم گنجهای معنوی,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ,دعای چشم زخم تخم مرغ,دعای چشم زخم صوتی,دعای چشم زخم برای کودک,دعای چشم زخم و گشایش کار,دعای چشم زخم ماشاالله,دعای چشم زخم مفاتیح الجنان,دعای چشم زخم برای ماشین,دعاي چشم زخم گنجهاي معنوي,دعای چشم زخم در گنجهای معنوی,دعای چشم زخم از گنج های معنوی,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ گنجهای معنوی,دعای چشم زخم در کتاب داروخانه معنوی,دعای چشم زخم گنجینه های معنوی,دعای چشم زخم داروخانه معنوی,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ نی نی سایت,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ نی نی,جاعت دعای چشم زخم روی تخمه مرغ,نوشتن دعای چشم زخم روی تخمه مرغ

دعای چشم زخم برای شیر مادر جهت زیاد شدن شیر مادر فوری

دعای دفع چشم زخم شیر مادر,دعای باطل چشم زخم شیر مادر,دعای زیاد شدن شیر مادر با دفع چشم زخم,دعای قوی و مجرب دفع چشم زخم,دعای شیر مادر فوری و سریع

دعای چشم زخم برای شیر مادر جهت زیاد شدن شیر مادر فوری

چشم زخم در روایات

در روایات آمده :

پیامبر(صلی الله علیه وآله) برای رفع چشم زخم برای امام حسن و امام حسین دعایی نوشته است و پیامبر می‌فرماید که حضرت ابراهیم برای حضرت اسماعیل نیز همین تعویذ برای دفع شر چشم را نوشته است.

در نهج‌البلاغه آمده است :

العین حق والرقی حق چشم زخم حق است و توسل به دعا برای دفع آن نیز حق است.

دستوراتی برای رفع چشم زخم

ساده‌ترین دستور برای رفع چشم زخم خ:

واندن سوره ناس و فلق است.

در روایات آمده است که پیغمبر(صلی الله علیه وآله) این سوره‌ها را برای امام حسن و امام حسین به عنوان تعویذ قرائت می‌کرد.

از امام صادق(علیه السلام) روایت شده که فرمود است :

اگر کسی از شما چیزی از برادرش او را متعجب ساخت سه بار بگویید:

ماشاء‌الله لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم

در برخی روایات گفته می‌شود که تکبیر بگویید تا تأثیر چشم زخم از بین برود.

البته نباید از این امر غافل شد که زیاده‌گویی ها در این مسئله بسیار است. در بین توده مردم برخی از این مباحث با خرافات عجین و موجب شده برخی اصل آن را هم انکار کنند.

اسفند دود کردن و استفاده از مهره‌های آبی برای دور کردن چشم زخم مبنای روایی ندارد، موضوعاتی است که توسط مردم به بحث اضافه شده است.

همان‌طور که در احادیث و روایات آمده اصل تأثیر دعا برای دفع چشم زخم قابل انکار نیست، اما باز کردن دکانی برای نوشتن دعا و ادعای دعانویسی به هیچ وجه قابل قبول نیست، میدان دادن به این افراد نیز گناه محسوب می‌شود.

از دیگر روش‌هایی که قرآن در همین آیه بدان اشاره می‌کند :

پرهیز از کسانی است که دارای این قدرت هستند و نیز استفاده از شیوه‌هایی است که زمینه‌های چشم زخم را فراهم نمی‌آورد.

ظاهر نشدن در برابر شور چشمان یکی از این راه‌هاست.خواندن سوره معوذتین به ویژه سوره فلق یکی دیگر از شیوه‌های پیشگیری و درمان است.

برخی گفته‌اند که آیه من شر حاسد اذا حسد، شامل عائن یعنی کسی که با چشم آسیب می‌رساند نیز می‌شود؛ زیرا چشم زخم گاه از حسادت نفسانی برمی خیزد. به این معنا که شخص هرگاه در دیگری نعمتی یافت و یا فراوانی نعمتی را مشاهده کرد از روی حسادت می‌کوشد تا آن نعمت از او سلب شود و با شور چشمی می‌کوشد تا آن را از میان بردارد.

دعا برای زیاد شدن شیر مادر

مادر نوزاد برای زیاد شدن شیر خود ابتدا نیت کرده و سپس آیه پانزدم از سوره مبارکه محمد (ص) را با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بنویسد و داخل یک ظرف آب قرار دهد و هم بزند و اجازه دهد گلاب و زعفرن در آب حل شود سپس از این آب در سه نوبت بنوشد تا شیرش افزایش یابد.

آیه 15 سوره محمد برای افزایش شیر مادر

در طب الائمه آورده :

برای زیاد شدن شیر مادر دعای زیر را بنویسید و در آب بیندازید. آب را به مادر شیرده بدهید تا بنوشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل الجنة التی وعد المتقون فیها انهار من ماه غیر أسن وانهار من لبن لم یتغیر طعمه وَاَنْهَترٌ مِنْ خَمْر للشارِبِینَ و انهار من ماء غیر آسنٍ وانهار من عسل مصفّی و لهم فیها من کل الثمرات و مغفرة من ربهم لا حول ولا قوة الا بااللّٰه العلیً العظیم

به امید خدا مادر بعد از نوشیدن این آب، شیرش افزایش می یابد.

آیه قرآن برای افزایش شیر مادر

در کتاب های منهاج سمانی (ره) و تسهیل الدعوا:

برای زیاد شدن شیر مادر به آیه زیر اشاره شده است.

روش انجام آن به این صورت می باشد که این آیه مبارکه را نوشته و با آب بشویید سپس از این آب به خانم شیر ده بدهید شیرش زیاد می شود.

(ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَٰلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً ۚ وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ ۚ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ) (سوره مبارکه بقره، آیه ۷۴).

دستور العمل برای زیاد شدن شیر مادر در روایات

در کتاب صاحب جامع الادعیه گفته شده است که:

مولایمان حضرت امام ابی عبد الله جعفر بن محمد الصادق (ع) منقول است که سوره مبارکه (حجر) را با زعفران بنویسد و به زنی دهد که شیر او کم باشد، پس شیر او زیاد میگردد. ان شاء الله تعالی.

(مفاتیح الحاجات، تصحیح سید محمدرضا غیاثی)

از امام رضا (ع) نقل شده است:

اگر شیر زنی کم بود اسم “الرقیب” را بر کاسه چینی نوشته و با آب نیسان که بر آن خوانده شد، بشوید سپس آن آب را بخورد. شیرش زیاد خواهد شد.

امام رضا (ع) فرمودند:

زنی که شیرش کم است کلمه “یا متین” را در کاسه چینی نوشته و بوسیله آب باران نیسان که روی آن دعا خوانده شده آن را بشوید و از آن آب بنوشد تا شیرش زیاد شود.

♦️ #پر_شدن_شیر_مادر ♦️

برای پر شیر شدن زنی که طفل شیرخوار دارد:

این دعا را نوشته در آب حل کرده و بنوشاند

☀️بِســــْــمِ اَللّٰه اَلرَّحْمٰـنِ الرَحیــم مثل الجنة التی وعد المتقون فیها انهار من ماه غیر أسن وانهار من لبن لم یتغیر طعمه وَاَنْهَترٌ مِنْ خَمْر للشارِبِینَ و انهار من ماء غیر آسنٍ وانهار من عسل مصفّی و لهم فیها من کل الثمرات و مغفرة من ربهم لا حول ولا قوة الا بااللّٰه العلیً العظیم

 

برگرفته از دعا سایت

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی سیّد محمد سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *