در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای سریع الاثر برای ایجاد جاه و جلال و مقام و هیبت و بزرگی و قدرت را قرار دادیم . این دعا برای رسیدن به جاه و جلال و بزرگی و عزت و هیبت و مقام و قدرت در میان جمیع خلایق سبیار مجرب است …

دعای سریع الاثر یکی از اعمال مهم در اسلام است که برای به دست آوردن جاه و جلال، مقام و هیبت، بزرگی و قدرت توصیه می‌شود. این دعا به عنوان یک وسیله برای افزایش قدرت و افزایش احترام از دیگران استفاده می‌شود. با انجام این دعا، افراد می‌توانند به مراتب قدرتمندتر و موفق‌تر شوند و در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند، موفقیت بیشتری داشته باشند. بنابراین، اهمیت این دعا در ایجاد احساس قدرت، جلال و جاه در فرد است و می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و ارتقاء موقعیت اجتماعی کمک کند.

دعای سریع الاثر یکی از دعاهای مهم و تأثیرگذار در قرآن است که به منظور افزایش جاه و جلال، مقام و هیبت، بزرگی و قدرت به خداوند مناجات می‌شود. این دعا نشان از تواضع و استکبار ندارد، بلکه تأکید بر تقوا و ایمان و ارزش‌های اخلاقی دیگر دارد. با این دعا، انسان می‌تواند از خداوند برای افزایش قدرت و جلالش در جامعه و در میان دیگران کمک بخواهد. به عنوان یک ایمان‌آورانه و معنوی، این دعا می‌تواند به افراد کمک کند تا به دستاوردهای بزرگی دست یابند و در محیط اطراف خود تأثیرگذارتر باشند.

دعای سریع الاثر برای ایجاد جاه و جلال و مقام و هیبت و بزرگی و قدرت

دعای جاه و جلال و مقام بین مردم,دعای هیبت و بزرگی میان مردم,دعای عزت و مقاوم و قدرت بین مردم

دعای سریع الاثر برای ایجاد جاه و جلال و مقام و هیبت و بزرگی و قدرت

دعای هیبت و بزرگی

هر کس همراه داشته باشد این چهار آیه را نصرت یابد و در نزد حاکمان با هیبت باشد.

اَلَمْ تَرَالیَ الْمَلاء مِنْ بَنی اِسْرائیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالُوا لِبَنیًّ لَهُمُ ابْعَثْ لَنا مَلِکاً نٌقاتِلْ فِی سَبیلِ اللهِ وَ قَدْ اُخْرِجنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنائِنا فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلَّوا اِلاّ قَلیلاً مِنْهُمْ وَ اللهُ عَلَیمٌ بِالظّالِمینَ (سوره بقره (۲) آیه ۲۴۶)لَقَد سَمِعَ اللهُ قَوْلَ الّذینَ قیلَ لَهُمْ کُفُّوا اَیْدِیَکُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلوهَ وَ اتُوا الزَّکوهَ فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقٌ م‍ِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ کَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالُوا رَبَّنا لِمَ کَتَبْتَ عَلَیْنا الْقَتالَ لَوْلا اَخَّرْتَنا اِلی اَجَلٍ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلٌ وَ الْآخِرَهُ خَیْرٌ لِمَنِ اتَّقی وَ لا تُظْلَمونَ فَتیلاً. (سوره نساء (۴) آیه ۷۷)وَ تْلُ عَلَیْهِمْ نَبَاَ ابْنَی آدَمَ بِالْحَقَّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتُقَبَّلَ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یُتَقَبَّلْ مِنَ الْآخَرِ قالَ لاَقْتُلَنَّکَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.

(سوره مائده (۵) آیه۲۷)

این چهار آیه عظیم است و در هر آیه اگر دقت نمایید ده قاف (ق) وجود دارد

دعای هیبت و بزرگی یکی از دعاهای معتبر در اسلام است که موجب هیبت و بزرگی شخص در نزد حاکمان می‌شود. این دعا شامل چهار آیه قرآنی است که در زمینه نصرت و حمایت از مسلمانان و ایجاد احترام و هیبت در برابر دشمنان مؤمنان تأثیرگذار است. در این آیات به تاریخچه بنی اسرائیل و نیز قصهٔ ابنای آدم اشاره شده است که از طریق این داستان‌ها و قرآن، مؤمنان باید از تقوا و ایمان خود برای حفظ اعتبار و هیبت دینی خود در جامعه استفاده کنند. این دعا با تأثیر زیادی بر اعتقادات و اعمال مؤمنان همراه است و باید با ایمان و تقوا خاصی به آن نگریست.

جهت بزرگی و عزت و طلب جاه و الفت دل ها و فراخی روزی و هر آرزویی که دارید:

هر روز ۱۰۰۱ بگویید آیه ۱۹ سوره شوری :

اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ

آنچه مقصودتان باشد زودتر از آنکه گمان کنید بشما عنایت می گردد.

برای بزرگی، عزت و طلب جاه و دل های فراخ و هر آرزویی که دارید، می توانید هر روز آیه ۱۹ سوره شوری را صد بار بخوانید. این آیه می گوید: “اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ”، به این معنی که خداوند بسیار مهربان به بندگان خود است و به هر کسی که بخواهد روزی می دهد و او قدرتمند و عزیز است. این آیه برای آوردن برکت و رزق و بزرگی به زندگی شما کمک کند و به شما یادآوری کند که خداوند همواره برای شما انتخاب های بهتری دارد که شما حتی نمی توانید تصور کنید.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)