در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای قوی برای احضار فوری از راه دور مردان و ایجاد عشق و علاقه شدید تضمینیرا قرار دادیم .

دعای قوی برای احضار فوری از راه دور مردان و ایجاد عشق و علاقه شدید تضمینی

دعای قوی برای احضار فوری از راه دور مردان و ایجاد عشق و علاقه شدید تضمینی

دعای قوی برای احضار فوری از راه دور مردان و ایجاد عشق و علاقه شدید تضمینی

برای احضار فوری از راه دور مردان و ایجاد عشق و علاقه شدید باید تهیه کنید پارچه ای سفید رنگ که نو باشد و بیاورید یک قطعه از عکس معشوق خود را سپس عکس معشوق را در پارچه قرار دهید و تا یک هفته هر روز بر روی پارچه ای که عکس معشوق در آن است ٣٠ مرتبه بخوانید

اهلش مهلش تکلمش / فلان زاییده فلان / به ماثور به ماثور اهلش مهلش تکلمش

بعد از یکهفته تهیه کنید یک شمع سفید بزرگ و بر روی شمع بنویسید

خاطر خاطر ماطر ماطر هاطر هاطر لهطم لهطم بهطم بهطم جهطم جطهم
توكلوا يا عطار العون ان واعوانك ويا كل خدام هذه الاسماء بجلب وتهيج وحرق قلب فلان زاییده فلان به عشق و محبت فلان زاییده فلان الوحا الوحا العجل العجل الساعه الساعه

بعد از یک هفته عکس را از پارچه جدا کنید و با شعله شمع پارچه را بسوزانید و باید توجه شود که نوشته های روی شمع نسوزد. دقت کنید این طلسم یکی از مجرب ترین طلسمات تسخیر و جلب و بیقراری شدید مردان است و ردخور ندارد.

برای احضار فوری از راه دور مردان و ایجاد عشق و علاقه شدید، آیینهای مختلفی وجود دارد که برای این منظور استفاده می‌شود. یکی از این روش‌ها، استفاده از طلسمات و جادوهای خاص است. برای انجام این کار، باید پارچه‌ای سفید و نو را تهیه کرده و روی آن عکس معشوق خود را قرار دهید. سپس هر روز باید 30 مرتبه متن خاصی را بر روی این پارچه بخوانید. پس از یک هفته، باید یک شمع سفید بزرگ بگیرید و بر روی آن متن دیگری بنویسید. سپس با استفاده از شمع، پارچه را بسوزانید و توجه داشته باشید که نوشته‌ها روی شمع نسوزند. این روش یکی از معروف‌ترین و مجرب‌ترین طلسمات است که برای جذب و جلب مردان استفاده می‌شود.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)