در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ذکر مجرب برای رفع غم و مشکلات,اگر اندوهگین و گرفتار شدی این ذکر را بخوان را قرار دادیم . ذکر زیر را می توان یکی از مجرب ترین و سریعترین ذکرهای رفع غم و سختی و ناراحتی و گرفتاری و مشکلات به شمار آورد که از امام صادق (ع) روایت شده است …

در لحظاتی از زندگی که با مشکلات و غم و اندوه روبه‌رو می‌شویم، احساس تنهایی و بی‌راهی می‌کنیم. اما با اعتماد به خداوند و دعاهای قرآنی می‌توانیم غم و اندوه خود را کاهش دهیم و به راه حل‌های مناسب برای مشکلات خود برسیم. یکی از دعاهای مجرب برای رفع غم و مشکلات این است که از امام صادق (ع) روایت شده است. با خواندن این دعا و اعتقاد به قدرت الهی، می‌توانیم از ناراحتی و گرفتاری خود رهایی یابیم. این ذکر، یکی از مسیرهای سریعترین برای رسیدن به آرامش و صلح داخلی است و ما را به سوی روشنایی و امید هدایت می‌کند.

ذکر مجرب برای رفع غم و مشکلات,اگر اندوهگین و گرفتار شدی این ذکر را بخوان

ذکر برای رفع غم,ذکر برای رفع مشکلات,ذکر برطرف شدن مشکلات,ذکر از بین رفتن غم و مشکلات,دعای برای شخص غمگین و اندوهگین

ذکر مجرب برای رفع غم و مشکلات,اگر اندوهگین و گرفتار شدی این ذکر را بخوان

قویترین ذکر برای رفع غم و مشکلات

امام صادق (ع ) می فرمایند :

اگر کسی گرفتار و اندوهگین است برای رفع این مشکلات ذکر یونسیه را بسیار قبل از خوابیدن بخواند

لا الهَ الا أنتْ سُبْحانَک انّی کُنتُ مِنَ الظّالِمین

در زندگی ما همیشه با مشکلات و اندوه های مختلف روبرو می شویم که ممکن است بر ما تاثیر منفی بگذارند. اما یکی از راه های قوی برای رفع این مشکلات، ذکر یونسیه است که امام صادق (ع) آن را پیشنهاد می کند. با خواندن این ذکر، می توانیم به خداوند متعال که تنها او قادر به رفع مشکلات ما است، التماس کنیم. این ذکر نشان از توبه و تضرع به خدا دارد و می تواند آرامش و آرامش بیشتری به ما بخشید. بنابراین، هرگاه با مشکلات و اندوه هایی روبرو شدیم، می توانیم به خداوند توبه کنیم و با خواندن ذکر یونسیه، از او کمک و رحمت بخواهیم.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)