در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com این دعا را جهت افزایش روزی نوشته و در خانه یا مغازه پنهان کنید را قرار دادیم . دعای زیر دعایی قوی و تضمینی و مجرب برای افزایش رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی و زیاد شدن مشتری در خانه و مغازه و محل کسب می باشد .

در این دنیای پر از نیازها، همه ما به دنبال روزی و رزق بیشتری هستیم تا بتوانیم بهتر و راحت‌تر زندگی کنیم. اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلات اقتصادی روبرو شویم و احساس کنیم که روزی و رزق ما کاهش یافته است. در این مواقع، دعا و تضرع به پروردگار می‌تواند به ما کمک کند تا روزی و رزقمان افزایش یابد. دعایی که بیشترین تأثیر را در افزایش روزی دارد، دعایی است که با ایمان و خالصانه از درگاه خداوند بخواهیم. از آنجایی که هیچ چیز از قدرت الهی بی‌نیاز نیست، دعاهای ما می‌تواند به ما کمک کند تا به هدفمان از روزی و رزق بیشتر نزدیک‌تر شویم. به همین دلیل، مهم است که همواره با ایمان و امید به خیرات الهی، دعاهای خود را برای افزایش روزی و رزق خود انجام دهیم و به این باور بوده‌ایم که خداوند همواره به دعاهای خالصانه ما پاسخ خواهد داد.

این دعا را جهت افزایش روزی نوشته و در خانه یا مغازه پنهان کنید

دعا برای افزایش روزی در خانه,دعا برای افزایش روزی در مغازه,دعای زیاد شدن روزی مغازه

این دعا را جهت افزایش روزی نوشته و در خانه یا مغازه پنهان کنید

دعای افرایش رزق و روزی در خانه و مغازه

نیت کند با گلاب و زعفران نوشته شود. طهارت ثوب و بدن در هنگام نوشتن رعایت گردد و دعای ذیر را بر روی یک برگ کاغذ سفید نوشته و سپس آنرا در محل کسب، مغازه یا منزل به سمت قبله در آنجا پنهان نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
یاالله یاالله یاالله یاالله یاالله یاالله یاالله
لا اله الا الله والله اکبر والحمدالله کثیراً اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
فلان بنت (ابن) فلان
یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یاالله

با دعای افزایش روزی و رزق، انسان می‌تواند به خداوند بزرگ در خواست کند که روزی و رزقش را افزایش دهد. برای این منظور، ابتدا باید نیت کرد و سپس با گلاب و زعفران نوشته‌ای را روی یک برگ کاغذ سفید بنویسد. هنگام نوشتن این دعا، باید طهارت ثوب و بدن رعایت شود. سپس این دعا را در محل کسب، مغازه یا منزل خود به سمت قبله پنهان کنید. با خواندن این دعا و اعتقاد به توانایی الهی، انسان می‌تواند به خداوند در خواست کند که روزی و رزقش را بیشتر کند. این دعا به عنوان یک ایمان و اعتقاد به قدرت الهی می‌تواند در بهبود و افزایش روزی و رزق کمک کند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)