در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای قوت قلب و دور کردن اجنه و شیطان و محفوظ ماندن از آزار و اذیت آنها را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای در امان ماندن از آزار و اذیت اجنه و شیطان و دفع شیطان و اجنه و دور کردن و راندن اجنه و موجودات شیطانی و اهریمنی می باشد …

دعا به خداوند برای حفظ از آزار و اذیت اجنه و شیاطین، یکی از دعاهای مهم و مجرب است که در قرآن آمده است. این دعا به خداوند متعال برای حفظ و حفاظت از انسان‌ها از هرگونه تأثیرات منفی اجنه و شیاطین است. این دعا که از اعتقادات اسلامی است، نشان از اعتقاد به وجود نیروهای غیر قابل مشاهده دارد و از توانایی خداوند برای محافظت از مومنین در برابر این نیروهای منفی و آزاردهنده یاد می‌کند. این دعا نقطه قوت و آرامش قلبی را برای افراد فراهم می‌کند و آنها را از تأثیرات منفی اجنه و شیاطین محافظت می‌کند.

دعای قوت قلب و دور کردن اجنه و شیطان و محفوظ ماندن از آزار و اذیت آنها

دعای درو کردن اجنه,دعای دور کردن شیطان,دعای دفع اجنه و شیطان,دعای محفوظ ماندن از اجنه و شیطان

دعای قوت قلب و دور کردن اجنه و شیطان و محفوظ ماندن از آزار و اذیت آنها

دعا جهت محافظت در برابر شیطان

حضرت امیر المومنین علی صلوات الله علیه و آله فرمود : به جهت قوت قلب و دور کردن شیطان و اجنه و محفوظ ماندن از آزار و اذیت این موجودات اهریمنی این دعا را هنگام ترس 21مرتبه بخواند در همان هنگام خداوند فرشتگان را برای محافظت و حراست از شما می فرستتد و شیاطین از شما دور خواهد شد ان شاء االه.

آیه 54 سوره اعراف :

إِنَّ رَبَّكُمُ اللّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ أَلاَ لَهُ الْخَلْقُ وَالأَمْرُ تَبَارَكَ اللّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ

دعا به خداوند برای محافظت از خود در برابر تهدیدات شیطانی، یک عمل مهم و ارزشمند در زندگی افراد می‌باشد. این دعا، که می‌تواند به نیت محافظت قلب و دوری از وسوسه‌های شیطانی خوانده شود، به افراد کمک می‌کند تا از تأثیرات منفی این نیروهای شرور محافظت کنند. از آنجایی که قدرت خداوند فراتر از هر چیزی است، این دعا می‌تواند به آرامش و امنیت روحی فرد کمک کند. همچنین، خواندن این دعا به صورت منظم و با ایمان، می‌تواند در جلب فرشتگان حفظ‌کننده و دوری از شیاطین موثر باشد. امیدواریم که با تمرین این دعا و تلاش برای حفظ خود از تهدیدات شیطانی، افراد بتوانند زندگی مطلوب و پر از برکتی را تجربه کنند.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)