در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com این دعا را بنویسید و همراه داشته باشید تا از بدی ها و بلایا و مشکلات در امان بمانید را قرار دادیم . دعای زیر دعایی بسیار قوی و مجرب برای در امان ماندن و محفوظ ماندن از جمیع بلایا و خطرات و حوادث و بدی ها و مشکلات می باشد که به صورت نوشتنی همراه شخص می باشد …

 

این دعا را بنویسید و همراه داشته باشید تا از بدی ها و بلایا و مشکلات در امان بمانید

این دعا را بنویسید و همراه داشته باشید تا از بدی ها و بلایا و مشکلات در امان بمانید

این دعا را بنویسید و همراه داشته باشید تا از بدی ها و بلایا و مشکلات در امان بمانید

دعا سریع الاجابه برای در امان ماندن از هر بلا و خطر و مشکلی

نقل است از امام صادق (ع) در حدیثی فرموده است:

هر کس سوره اعراف را با گلاب و زعفران بنویسد و همراه داشته باشد،از بدی‏ ها و مشکل‏ات،از جمله خطر درندگان و جوندگان، دشمنی دشمنان و چشم زخم و درد قلب در امان خواهد ماند و هیچ گاه راه را گم نمی‏کند.

خواص القرآن،ص 40؛مصباح کفعمی،ص 453

دعا سریع الاجابه یکی از روش‌های معتبر و موثر برای در امان ماندن از هر بلا، خطر و مشکلی است. این نوع دعا به صورت فوری و با اعتقاد کامل به قدرت الهی انجام می‌شود و معتقد به این است که خداوند همواره آماده‌ی پاسخ به دعاهای ماست. در این راستا، امام صادق (ع) در یک حدیث اشاره کرده که هر کس سوره اعراف را با گلاب و زعفران بنویسد و همراه داشته باشد، از بدی ها و مشکلات مختلف محافظت خواهد کرد. این نوع دعا نه تنها به ما کمک می‌کند تا از خطر درندگان و جوندگان محافظت کنیم، بلکه موجب می‌شود که از دشمنی دشمنان و چشم زخم و درد قلب نیز در امان باشیم. این اعتقاد به دعا سریع الاجابه، به ما امید و اعتماد به خداوند را می‌دهد و ما را از ترس و نگرانی‌های زیاد در امان قرار می‌دهد.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)