در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای تضمینی برای رفع خصومت و دشمنی دیگران با شما 100% مجرب و قطعی را قرار دادیم . دعای زیر دعایی بسیار مجرب و تضمینی برای برطرف شدن دشمنی و اختلاف و  درگیری و خصومت بین دو نفر می باشد …

دعای تضمینی برای رفع خصومت و دشمنی دیگران یکی از دعاهای مهم و مجرب است که می‌تواند در حل اختلافات و برطرف کردن دشمنی‌ها مؤثر باشد. این دعا بر اساس آیات مخصوص قرآن کریم تدوین شده است و قدرت بسیار بالایی برای جلب رضایت و آرامش دو طرف دارد. با خواندن این دعا و باور به تأثیرات آن، می‌توانید نهایتاً به رفع خصومت و دشمنی با دیگران بپردازید. واضح است که این دعا به شرط صدق و ایمان به خداوند و تقوا بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. اگر همچنان احساس ناخوشایندی و اختلاف با دیگران دارید، می‌توانید از این دعا استفاده کنید و به دستیابی به آرامش و صلح دائمی بین خود و دیگران کمک کنید.

دعای تضمینی برای رفع خصومت و دشمنی دیگران با شما 100% مجرب و قطعی

دعای رفع دشمنی,دعای رفع خصومت و دشمنی,دعای از بین رفتن خصومت و دشمنی,دعای برطرف شدن دشمنی بین دو نفر

دعای تضمینی برای رفع خصومت و دشمنی دیگران با شما 100% مجرب و قطعی

دعای مجرب برای رفع خصومت و دشمنی

آیه 17 سوره یس را نوشته و با خود نگه دارید. اگر میخواهید تا دیگران از خصومت و دشمنی دست بردارند اگر میتوانید این آیه را نوشته و به یکی از طرفین بدهید. و اگر نمیتوانید فقط این آیه را بنویسید و از آن نگهداری نمایید.
ابتدا وضو بگیرید نیت کنید و سپس شروع به نوشتن آیه نمایید.

شرح این آیه این است.

بسم الله الرحمن الرحیم * وَمَا عَلَیْنَا إِلاَّ الْبَلاَغُ الْمُبِینُ

دعای مجرب برای رفع خصومت و دشمنی آیه 17 سوره یس است که می‌تواند به خوبی در حل خصومت‌ها و دشمنی‌ها کمک کند. این آیه به معنای “وظیفه ما فقط انتقال پیام روشن است” است. برای استفاده از این دعا، باید ابتدا وضو بگیرید و سپس با نیت خالص این آیه را نوشته و نگهداری کنید. اگر قادر به دادن این آیه به طرفین نیستید، می‌توانید خود آیه را نوشته و با خود نگه دارید. این دعا به شما کمک می‌کند تا از خصومت و دشمنی‌ها دوری پیدا کنید و صلح و آرامش را در زندگی خود تجربه کنید.

1. دعای مجرب
2. رفع خصومت
3. دشمنی
4. آیه 17 سوره یس
5. خواندن آیه
6. ابتدا وضو
7. نیت کردن
8. شرح آیه
9. نوشتن آیه
10. بسم الله الرحمن الرحیم

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)