خانه / دعا / دعا برای رفع سردرد/ ذکر ودعای فوری و مجرب

دعا برای رفع سردرد/ ذکر ودعای فوری و مجرب

در اين پست از سايتantique-book-treasure.ir ذکر و دعاهاي قوي براي شما عزيزان قرار داديم براي بهبود و آرام یافتن سردرد … یکی از عارضه های شایعی که بیشتر آدمها با آن دست و پنجه نرم کرده اند سردرد است. سردرد عارضه ای که به دلایل مختلفی در هر فرد به وجود می آید.سردرد یکی از بیماری هاست که بر تمام اعضای بدن اثر می گذارد و حال ناخوشی را برای فرد ایجاد می کند گاهی اوقات انسان دچار سردردهای خفیفی میشه که نیاز آنچنانی به درمان ندارد وبا اندکی استراحت خوب می شود در آیات و روایات زیادی سخنانی شنیده ایم که برای سردرد مثمر ثمر واقع شده است و با نیت خالص می توانیم آن ها را بخوانیم باشد که با توکل بر خدا آرام گیریم و درد شفا یابددر میان مردم ذکرها و دعاهای بسیاری به چشم می خورد در ادامه مطلب ذکرودعايي مجرب براي بهبود و آرام یافتن سردرد را مشاهده مي کنيد.

دعا برای رفع سردرد/ ذکر ودعای فوری و مجرب
دعا برای رفع سردرد/ ذکر ودعای فوری و مجرب

دعای رفع سردرد و میگرن دعای سردرد ,درمان سردرد ,سردرد میگرنی , دعا برای درمان,دعای رفع سر درد , دعای برطرف شدن درد

 

دعا برای رفع سردرد/ ذکر ودعای فوری و مجرب

امام باقر (ع) : برای دفع دردسر دست بر سر بمالید و هفت مرتبه بگوئید:
اَعُوذُ باللهِ الذی سَکنَ لهُ ما فی البَرَ و البحرِ و ما فی السمواتِ و الارضِ
و هُوَ السمیعُ العلیمُ .
»» دعا به جهت شفای درد شقیقه ««
در مکارم الاخلاق از حضرت صادق (ع) نقل است که فرمودند :
دست خود را بر محل درد بگذار و بخوان آیة الکرسی و فاتحه را و سپس بگو :
اللهُ اَکبرُ اللهُ اکبرُ لا اِلهَ اِلا اللهُ و اللهُ اَکبرُ اَجلَ و اکبرَ مِما اَخافُ و احذَر اعوذُ باللهِ
مِن عَرَقِ نِعارٍ و اعُوذُ باللهِ مِن حَرَ النارِ

از امام پنجم (علیه السلام): این دعا را بنویس و بر طرفى از سر که درد مى کند بیاویز: اللهم انک لست باله استحد ثناه و لا برب یبید ذکره و لا معک شرکاء یقضون معک و لا کان قبلک اله ندعوه و نتعوذ به ونتضرع الیه و ندعک ، و لا اءعائک على خلقنا من اءحد فنشک فیک ، لا اله الا اءنت وحدک لا شریک لک ، فلان بن فلانه (وبه جاى فلان اسم مریض و به جاى فلانه نام ماردش را مى نویسد)،و صل على محمد (صلى الله علیه و آله و سلم) و اهل بیته و در روایت دیگر اساءلک باسمک الذى قام به عرشک على الماء اءن تصلى على محمد و آل محمد و اءن تشفى فلان بن فلان (اسم مریض و مادرش ) من الصداع و الشقیقه ، فضربنا على آذانهم فى الکهف سنین عددا و اءساءلک باسمک الذى به خلقت آدم واتممت خلقه اءن تصلى على محمد و آل محمد و اءن تشفى فلان بن فلانه ) (اسم مریض ‍ و مادرش ).

 

دعای سردرد پیامبر برای پادشاه حبشه

نجاشى پادشاه حبشه سردرد داشت. از پیغمبر (ص) مدد خواست. حضرت این حرز را براى او نوشت که شب در کلاه خود بگذارد:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. لاَ إِلَهَ إِلّاَ الْمَلِكُ الْحَقُّ الْمُبِینُ شَهِدَ اللهُ الاْیه لِلَّهِ نُورٌ وَحِكْمَه وَعِزٌّ وَقُوَّه وَبُرْهَانٌ وَقُدْرَه وَسُلْطَانٌ وَرَحْمَه. یا مَنْ لاَ ینَامُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُوسَى كَلِیمُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ عِیسَى رُوحُ اللهِ وَكَلِمَتُهُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَصَفِیهُ وَصَفْوَتُهُ. اسْكُنْ سَكَّنْتُکَ بِمَنْ یسْكُنُ لَهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالاْرْضِ وَبِمَنْ سَكَنَ لَهُ مَا فِی اللَّیلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ فَسَخَّرْنا لَهُ الرِّیحَ تَجْرِی بِأَمْرِهِ رُخاءً حَیثُ أَصابَ وَالشَّیاطِینَ كُلَّ بَنَّاءٍ وَغَوَّاصٍ أَلا إِلَى اللهِ تَصِیرُ الاْمُور»

 

درباره ی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *