خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن باراني، معنی باراني در خواب

تعبیر خواب دیدن باراني، معنی باراني در خواب

باران در بیداری و در زندگی روزمره ما موجب خیر و برکت و نعمات الهی است. در خواب نیز چنین حالتی دارد مگر در چند مورد استثنائی . عده ای از معبران سنتی عقیده دارند باران در خواب غم است

محمدبن سيرين گويد:

اگر كسي بيند بر تن او باراني بود و او در خدمت پادشاه بود، دليل است كه نام نيك او و مدح و ثناي او در پيش مردمان فاش شود. اگر باراني او از جهت جامه بود، دليل است كه او فائده ديدن در دنيا حاصل شود.

خانم ایتانوس یونانی عقیده داشت:

باران نعمت است بخصوص اگر ببینید زیر باران ایستاده ایم. باران ملایم و دلپذیر در خواب ما مخصوصا اگر در فصلی باشد که انتظارش را داریم بسیار خوب است و نشانه نعمت و فرح و سلامتی است.

مشاهده باریدن باران نیکو است مشروط بر این که باران همه جا فرو بریزد. اگر در خواب ببینید که مثلا پشت پنجره ایستاده اید و می بینید که باران می بارد و در همه جا یکسان فرو می ریزد بسیار خوب است ولی اگر در همین حالت ببینید که فقط در خانه شما باران می بارد و بام و در خانه های دیگر خشک است خوب نیست زیرا این باران اختصاصی در هر حالتی باشد از آمدن یک اندوه و غصه خبر می دهد. در این موقعیت که باران فقط در خانه شما می بارد بهتر است مراقب صحت و سلامت خود و افراد خانواده تان باشید.

91_bisms.ir-2017-03-11

ابراهيم كرماني گويد:

اگر بيند كه باراني او از پشم بود يا از كتان يااز پنبه و به گونه سبز است، دليل بر نيكوئي بود اما باراني زرد، دليل بر رنج و بيماري بود.

اگر باراني كبود بود، دليل بر گناه و معصيت بود.

اگر باراني سفيد بيند، دليل است بر خير و منفعت كه ازجائي بدو رسد.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *