خانه / پلاک و گردنبند / ✅پلاک نقره باطل_السحر و طلسم و چشم زخم و رزق و روزی#اُهنوس

✅پلاک نقره باطل_السحر و طلسم و چشم زخم و رزق و روزی#اُهنوس

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ✅پلاک نقره باطل_السحر و طلسم و چشم زخم و رزق و روزی#اُهنوس را برای شما عزیزان قرار دادیم .

✅پلاک نقره باطل_السحر و طلسم و چشم زخم و رزق و روزی#اُهنوس
✅پلاک نقره باطل_السحر و طلسم و چشم زخم و رزق و روزی#اُهنوس

پلاک نقره باطل_السحر و طلسم و چشم زخم و رزق و روزی#اُهنوس,خرید پلاک نقره باطل السحر و طلسم,پلاک نقره دفع چشم زخم,پلاک نقره رزق و روزی,پلاک نقره اهنوس جلوگیری از چشم زخم,پلاک نقره برای باطل کردن طلسم و جادو و سحر

پلاک نقره باطل_السحر و طلسم و چشم زخم و رزق و روزی#اُهنوس

در انجام پلاک نقره باطل السحر و رزق از مجرب ترین روشهای باطل کردن #طلسم و چشم زخم ، بهره گرفته شده است .

👆👆👆👆👆👆👆
☀️☀️🍀لوح نقره باطل السحر و افزایش رزق (اُهنوس) :

✅در انجام پلاک نقره طلسم اُهنوس (آویز گردنی نقره اُهنوسی ) از معروفترین و مجرب ترین روشهای باطل کردن سحر و طلسم و حتی چشم زخم و همچنین افزایش رزق و روزی بهره گرفته شده است. یک مورد دیگر مساله پیشگیری و جلوگیری از هر گونه طلسم و آسیب توسط دشمنان و بدخواهان میباشد (حصار) که با استفاده از آیات شریفه قرآن کریم انجام میگیرد و در جداول وفقی این پلاک عظیم الشان موجود است که برای باطل کردن هر گونه سحر و طلسم و بستگی در کارها استفاده میشود.

⏪این پلاک نقره باطل السحر و افزایش رزق ، برای از بین بردن هر گونه سحر و جادو وهمچنین باز شدن بخت بسته شده (بخت گشایی و ازدواج ) بسیار مجرب و موثر است و حاصل تجربیات سالیان متمادی در این زمینه است. این طلسم اهنوسی برای رفع تمام بستگی ها کاربرد دارد.

✅بطور کلی برخی از خواص طلسم اُهنوس عبارتند از : رفع بستگی در کار ، کارگشایی ، ابطال سحر و طلسم ، دفع چشم زخم ، افزایش رزق و روزی ، ثروتمند شدن ، بخت گشایی فوری و ازدواج ، دفع هرگونه همزاد بد ، بچه دار شدن ، قفل کمر برای حفظ فرزند، دفع جمیع بلایا و هزاران خواص مجرب دیگر میباشد.

⏪حکاکی پلاک عظیم الشان باطل السحر و رزق (اهنوس) به همراه دعاهای مخصوصه ، با رعایت کامل آداب و شرایط و توسط استاد فن انجام میگردد و بسیار زیاد موثر و مجرب است.

🔴قواعد و دستورالعملها و روشهای استفاده از آن، برای دارنده این پلاک بطور کامل توضیح داده خواهد شد و به اسم فرد یا افراد مورد نظر حکاکی خواهد شد.

✅هزینه انجام لوح عظیم الشان اهنوسی مناسب است.

🔴جهت سفارش میتوانید به آی دی زیر پیام دهید :👇👇👇

malakootiha786@

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *