خانه / مطالب متفرقه / ابزارهای ثروتمند شدن (تمرین ها و تکنیک های ثروتمند شدن از طریق نیروی ذهنی)

ابزارهای ثروتمند شدن (تمرین ها و تکنیک های ثروتمند شدن از طریق نیروی ذهنی)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com ابزارهای ثروتمند شدن (تمرین ها و تکنیک های ثروتمند شدن از طریق نیروی ذهنی) را برای شما عزیزان قرار دادیم .

ابزارهای ثروتمند شدن (تمرین ها و تکنیک های ثروتمند شدن از طریق نیروی ذهنی)
ابزارهای ثروتمند شدن (تمرین ها و تکنیک های ثروتمند شدن از طریق نیروی ذهنی)

ابزارهای ثروتمند شدن (تمرین ها و تکنیک های ثروتمند شدن از طریق نیروی ذهنی),برای ثروتمند شدن چه چیزهایی لازم است ؟,تکنیک های ثروتمند شدن سریع و آسان,تمرین ها و درس های پولدار شدن,ابزار قوی برای به دست آوردن پول و ثروت فراوان,تکنیک موفقیت و درسهای پول پارو کردن

ابزارهای ثروتمند شدن (تمرین ها و تکنیک های ثروتمند شدن از طریق نیروی ذهنی)

http://2agoo.com/wp-content/uploads/2018/02/tools.jpg

1- دفترچه شکرگزاری، 2- کیف  3-دسته چک جادوئی، 4-تجسم خلاق، 5-بخشش ده درصد از درآمد به نزدیکان یا پس انداز آن ، 6-گوش دادن به درس های آموزش ثروتمند شدن و مباحث تغییر باورها، روزانه یک الی سه ساعت.

 این ها ابزارهای ثروتمند شدن است که هر روز از آنها استفاده می کنم تا از نظر ذهنی، تمرین ها و تکنیک های ثروتمند شدن از طریق نیروی ذهنی را انجام دهم.

http://2agoo.com/wp-content/uploads/2018/02/68.jpg

هر شب باید تجسم خلاق انجام داد و عدد جادوئی قانون جذب، 68 ثانیه است. قبل از خواب چشم را بر هم گذاشته و 68 ثانیه تجسم می کنیم که به ثروت رسیده ایم نکته این است که نباید راه رسیدن به ثروت را تجسم کنید زیرا ما را خسته کرده و ناامید می کند. فقط به لذت بردن از ثروت خود بپردازید مثلا در حال شمارش اسکناس های تانخورده هستیم و صدای شلق شلق شلق آن را خوب گوش می کنیم و بعد مثلا به یک نفر که استخدام کرده ایم می گوئیم که شما از این به بعد مدیر انجام کارهای من هستید و یا در حال خرید یک ویلا در شمال و یک اتومبیل شیک هستید و هر شب به چیزهای جالب با تصویر  فقط 68 ثانیه فکر کنید، باور کنید کار خیلی سختی نیست.

http://2agoo.com/wp-content/uploads/2018/02/chwk0.jpg

 این دسته چک جادوئی است. شما باید یک دسته چک پرینت شده برای خود بسازید و هر روز به خرج کردن پول های حساب خود بپردازید. این حساب بانکی شما جادوئی است و هر روز یک میلیون تومان بیشتر از روز قبل وارد آن می شود یعنی روز اول یک میلیون تومان دارد و روز دوم دو میلیون تومان و روز صدم صد میلیون تومان وارد حساب شما می شود و باید هر روز تمام آن را خرج کنید. این تمرین ذهن شما را از محدود بودن ثروت به قانون فراوانی در جهان و نامحدود بودن منابع ثروت می رساند.

http://2agoo.com/wp-content/uploads/2018/02/daftarckeh.jpg

دفترچه شکرگزاری قویترین ابزار بعد از گوش دادن به مباحث تغییر باور و همچنین تجسم خلاق است. چند دفترچه با سایز کف دست بخرید و آن را به دو بخش صبح و عصر می نویسید. بابت سه چیز که خداوند تا هنگام ظهر به شما داده است تشکر از خدا بنویسید و سه چیز که خداوند در بعد از ظهر داده است در شب بنویسید. البته هم می توانید که شکرنویسی را یکبار در روز انجام بدهید. یک نمونه دفتر شکرنویسی ام را به شما نشان داده ام.

http://2agoo.com/wp-content/uploads/2018/02/kif.jpg

http://2agoo.com/wp-content/uploads/2018/02/kif3.jpg

کیف جادوئی یکی از تمرین های خوبی است که حتما سریعا اقدام به خرید یک کیف کنید که پول در آن تا نشود. پول یکی از عناصر زنده جهان پیرامون ماست. دارای قوه ی شعور است و تحت قانون جذب از کسی دور یا نزدیک می شود. به هیچ عنوان پول را مچاله نکنید. پول از زمین برداشته شود. به پول بی احترامی نباید کرد پول خرد ها را در یک جعبه در منزل، جمع میتوان نمود.

http://2agoo.com/wp-content/uploads/2018/02/travel2.jpg

http://2agoo.com/wp-content/uploads/2018/02/travel1.jpg

این کیف دارای دو محفظه ی پول است. در محفظه ی اول، پول های موردِ احتیاجِ خود را همیشه مرتب از پولِ درشت به پول های کمتر بچینید. در محفظه ی دوم پول های ثابت و نو در کیف پول خود نگهداری کنید. مثلا یک تراول 50 هزار تومانی که نباید آن را خرج کنید. بعد از مدتی می توانید آن تراول پول را صد هزار تومان کنید و یا حتی پول های خارجی قرار دهید که نتوانید آنها را خرج کنید.

کنارگذاشتن 10% از هر پولی که بدست می آوریم

 باید ده درصد از هر پولی که بدست می آوری را در یک صندوق بیندازی یک کارتن ساده را چسب بزن پلمپ کن و از همین امروز شروع کن . مغز ما عادت کرده که همه ی پول را برای خرج کردن بداند و اگر ده درصد کنار بذاری کارکرد مغزت عوض میشه اینو که میگم اسمش پس انداز نیست اصلاح کارکرد نظام پولی مغزت هست یک اتفاقاتی در مغزت می افتد که به روند ثروتمند شدنت مربوط میشه و فعلا فقط عمل کن. وقتی که فکر کردی حدود سه یا چهار میلیون تومان در جعبه جمع شده است یا آن را در شغل که میدانی تزریق کن یا آن را خرج آموزش ثروتمند شدنت کن. همان کاری که من کردم و موفق شدم و راهش تضمینی هست و نشانه های ورود پول را خواهید دید 

نوشته مرحوم حسین ربیعی

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *