خانه / مطالب متفرقه / آیا پیشگویی اتفاقات و حوادث آینده در خواب امکانپذیر است ؟ آیا می توان در خواب آینده را دید ؟

آیا پیشگویی اتفاقات و حوادث آینده در خواب امکانپذیر است ؟ آیا می توان در خواب آینده را دید ؟

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آیا پیشگویی اتفاقات و حوادث آینده در خواب امکانپذیر است ؟ آیا می توان در خواب آینده را دید ؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم .

آیا پیشگویی اتفاقات و حوادث آینده در خواب امکانپذیر است ؟ آیا می توان در خواب آینده را دید ؟
آیا پیشگویی اتفاقات و حوادث آینده در خواب امکانپذیر است ؟ آیا می توان در خواب آینده را دید ؟

آیا پیشگویی اتفاقات و حوادث آینده در خواب امکانپذیر است ؟ آیا می توان در خواب آینده را دید ؟,پیشگویی حوادث آینده در خواب,آیا امکان دیدن اتفاقات آینده در خواب وجود دارد ؟,پیشگویی در خواب روشن,پیشگویی اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد

آیا پیشگویی اتفاقات و حوادث آینده در خواب امکانپذیر است ؟ آیا می توان در خواب آینده را دید ؟

آیا می توان در خواب روشن به پیشواز آینده رفت و آینده را دید؟

 

امکان پیش بینی علمی وقایع طبیعی که ممکن است در آینده رخ دهند وجود دارد. مثلا هواشناس ها با شناسایی جهت حرکت توده های ابر، بادهای مختلف، رطوبت و درجه هوا و ده ها فاکتور دیگر پیش بینی می کنند که در بیست و چهار ساعت آینده هوا در منطقه جغرافیایی مشخصی چگونه خواهد بود. اما این فقط پیش بینی ست و با پیش گویی فرق دارد. پیش بینی علمی بر اساس داده های گوناگون اطلاعاتی انجام می گیرد و کسی که این پیش بینی را انجام می دهد همواره احتمال محقق نشدن آن را در نظر می گیرد و پیش بینی خود را با واژه هایی مثل احتمالا، شاید، ممکن است، اگر… پس… ، و واژه ها و اصطلاحات مشابه بیان می کند.
روان شناس ها هم می توانند با دقت در گذشته یک فرد، محیطی که وی در آن زندگی کرده یا می کند و اخلاق و ویژگی های آن فرد آینده او را پیش بینی کنند و مسیری را که او احتمالا در آینده طی خواهد کرد نشان دهند. اما این پیش بینی علاوه بر اینکه خیلی کلی ست، همیشه هم درست از آب در نمی آید و همواره با فاکتورهای در نظر گرفته نشده ای به هم می ریزد. بنابراین مطلق و غیر قابل تغییر نیست.
اما در مورد پیش گویی چطور؟

 

آیا کسی که در خواب روشن مهارت دارد می تواند آینده را پیش گویی کند؟

 

آینده انسان و وقایعی که برای او اتفاق خواهند افتاد یک احتمال از میلیون ها احتمال است. هر رخداد کوچک که شما آن را به هیچ می گیرید مثل وزیدن نسیمی ملایم یا افتادن ریگی در کفش ممکن است منجر به وقایعی زنجیروار شده و مسیر زندگی را به طور کامل تغییر دهند. برای پی بردن به آینده باید بر همه نیروهایی که در گذشته و در این لحظه شما را تحت تاثیر قرار داده و می دهند و نیز همه نیروهای طبیعی که در گذشته و در این لحظه بر شما و محیط اطراف شما اثر گذاشته و می گذارند آگاهی داشته باشید و در ضمن طریقه حل معادلات چند صد مجهولی را هم بدانید. تجزیه و تحلیل چنین حجم عظیمی از اطلاعات ممکن است شما را قادر سازد تا احتمالا یک ثانیه آینده را پیش بینی کنید.
  آینده در دنیای اختری هم یک احتمال از میلیون ها احتمال است. و همه آنچه که در رابطه با پیش گویی در دنیای بیداری گفته شد در آنجا هم صدق می کند.
احتمال اینکه این دو بر هم منطبق شوند یعنی وقایعی که در خواب روشن دیده می شوند بعدا در بیداری اتفاق بیفتند، بسیار کم است. چیزی در حد حدس زدن.
اشراف دقیق بر آینده تقریبا غیر ممکن است.
اما چرا بعضی از فال گیرها و رمال های حرفه ای پیش گویی شان به واقعیت می پیوندد یا آنچه را که درباره شما می گویند منطبق بر واقعیت است؟

 

علتش این است که شما از میان گفته های آقا یا خانم فال گیر فقط آن حرف هایی را می شنوید که می خواهید بشنوید. نود در صد آنچه که فال گیرها می گویند مبهم، دو پهلو و قابل تفسیر است. ده درصد اظهاراتشان روشن و دقیق است. این ده درصد حرف های دقیق یا درباه شما صدق می کنند یا نمی کنند. اگر صدق کنند شما را شگفت زده و هیجان زده می کنند. اگر صدق نکنند، ذهن شما آنها را نادیده گرفته و به تفسیر آن نود درصد دیگر می پردازد. تفسیر شما هم به گونه ای ست که “منِ” شما را راضی کند و شما را شگفت زده و هیجان زده نماید.
آنها که استخاره می کنند چطور؟

 

چرا بعضی افراد مومن و معتقد، استخاره می کنند یا اجازه می دهند برایشان استخاره کنند و تصمیمات مهم را با توجه به نتیجه این استخاره ها می گیرند؟ پاسخ روشن است: کسی که استخاره می کند، دو دل است و درباره موضوع مورد استخاره قادر به تصمیم گیری نیست. نتیجه استخاره هر چه که باشد پایانی است بر دودلی. اما لزوما و حتما درست نیست بلکه حکم شیر یا خط دارد. با این تفاوت که ذهن فرد مومن به شیر یا خط اطمینان ندارد اما به استخاره اطمینان دارد.
فال گیرها رمال ها و استخاره کننده ها جادوگران سیاه هستند. هیچ قدرتی برای پیش گویی آینده ندارند. از توانایی شما بر علیه خودتان و از ضعف شما به نفع خودشان استفاده می کنند. هدف آنها مشخصا دو چیز است: خالی کردن جیب شما و نفوذ بر شما.

 

آینده، پیش گویی ناپذیر، راز آمیز و مه آلود است. به جای پیش گویی آن، برنامه ریزی اش کنیم

*******************************

میشه گفت خواب و رویا برای ما یک دنیای مجازی ولی واقعی و دنیای بیداری برای ما یک دنیای واقعی اما مجازیهست .

ما در بیداری با اجسام و مادیات سر و کار داریم و چون این اجسام رو  لمس میکنیم ، این دنیا رو واقعی میپنداریم . به عنوان مثال برای  راه رفتن حتما باید بلند بشیم و راه بریم .

از طرفی در دنیای خواب ، ما همه چیز رو به صورت مجازی میبینیم و با افکار خودمون بر این دنیای مجازی ، سلطه پیدا میکنیم . به عنوان مثال برای راه رفتن ، تنها کافیه فکر کنیم که راه میریم . و راه رفتن در خواب میسر میشه .

پس در نتیجه ، ما نباید دنیای خواب رو با دنیای بیداری مقایسه کنیم .زیرا  هر یک دارای  قوانینی متفاوت از دیگری هستند .

همچنین لازم هست که بدونیم ، دنیای مجازی ، بُعد دیگر زندگی ما در روی کره ی زمین هست .

ما در جسم مادی ، بر روی زمین در حال زندگی کردن هستیم ، اما بُعد مجازی ما در جهان های دیگر در حال کند و کاو و جستجو هست . که خب این گفته رو در آینده برای شما اثبات میکنیم. با گفتن مقدمات لازم ، حال به بحث چگونه آینده را در خواب تغییر بدیم می پردازیم .

برای اکثر ما پیش اومده که در خواب ، آینده رو دیدیم … به عنوان مثال خواب دیدیم که فردا شخصی رو ملاقات میکنیم که چند ساله از اون بی خبر هستیم . دستِ بر قضا ، فردای همون روز ، شخص مورد نظر رو در مکانی ملاقات میکنیم … و بیش از اینکه از دیدن فرد تعجب کنیم ، از این تعجب میکنیم که من چطور در خواب ، از این رویداد مطلع شدم !!!

تغییر آینده در خواب هم به همین شکله ، ما ابتدا رویایی رو از آینده مشاهده میکنیم ، اما با این تفاوت که ، در هنگام دیدن رویا ، باید بتونیم دخل و تصرفی رو در رویای خود داشته باشیم تا بتونیم رویا رو به اون شکلی که مد نظر خودمون هست تبدیل کنیم .

برای روشن شدن مبحث تغییر آینده در خواب ، به مباحث زیر توجه کنید .

تغییر آینده در خواب :

تغییر آینده در خواب ، یک کار اسرار آمیز نیست ، بلکه انسان هایی که دارای مراتب بالای معنوی ، تمرکز حواس بالا  هستند و البته به خواب و رویا اهمیت میدن ، میتونن این کار رو ، در مواقع لازم انجام بدن … و البته در پایان این پست ، از شما هم دعوت میکنیم که این کار رو با هم در حد توان انجام بدیم …

باید خدمت شما عرض کنم که این پست همانند پست ورود به دنیای اسرار آمیز خواب ، از تجربیات شخصی استخراج شده نه از کتابی خاص یا چیزی که تجربش نکرده باشیم.

تصفیه حقی که از کسی گرفته شده :

مواردی وجود داره که ما ، از کسی حقی را ضایع می کنیم بصورت خودآگاه یا ناخودآگاه و نمی دونیم یا نمی توانیم این حق را جبران کنیم ، در این هنگام خوابهای عجیبی توسط شخص دیده می شه ، و یا ناراحتی هایی که از طریق خواب به شخص القا میشه

در این مواقع باید ببینیم در خواست های ما در اون مدت زمان چی بوده . یا باید تفکر کنیم مشکلاتی که داریم باهاش دست و پنجه نرم میکنیم چیا هستن .

خیلی وقتها از خواب می شه استفاده هایی کرد که در شرایط بحران به ما ها پیام هایی را در خواب می دهد که می توانیم آینده و یا نگرش هایی از آینده را ببینیم .

باز سازی آینده :

انسان زمانی که به درجات بالاتر در سطح خواب و رویا میرسه ، این قابلیت رو پیدا میکنه که در آینده خودش ، دخل و تصرف داشته باشه . البته برای نقش آفرینی در این مرحله باید نفوذ بسیار بالایی رو در رویاها داشته باشیم .

مثلا شخصی در کاری برای انتخاب دو نفر یا چند نفر دچار مشکل می شه و در آگاهی خواب به شخص گفته می شود که کدام یک بهتر هست .

در ان نوع تجارب فرد از تجسم افکار خود برای تغییر آینده ، در رویاهاش ، استفاده کرده ، در بیداری هم با استفاده از تجسم افکار میشه این کار رو انجام داد ، اما باید تمرکز به قدری باشه که انسان با تجسم افکارش ، وارد دنیای مجازی یا همون دنیای درونی خودش بشه . در یک کلام ، قدرت و واقعیت تجسم خلاق در ذهن شما باید به اندازه ای قوی باشه که وارد دنیای مجازی یا همان دنیای درونی بشه و سپس افکار شما در صدد تغییر برای دنیای مادی ، وارد عمل بشه .

عامل خیر :

گاهی ما در عالم رویا ، میتونیم از بعضی اتفاق های بد ، چه برای خودمون و چه برای دیگران جلوگیری کنیم .در بسیاری موارد اتفاق افتاده که فردی در خواب می تواند عامل خیری برای آشتی دادن و یا دوست داشتن و یا عشق شود ، تصاویری که در خواب دیده می شود و به نوعی فرد می تواند از قبل بداند که چکونه عملی انجام بدهد که به نفع فرد یا گروهی باشد.

که از دست ندادن آگاهی در خواب ، شرط لازم و اساسی برای نقش آفرینی در دنیای خواب هست. که همون طور که در پست اگاهی در خواب و رویا گفته شد ، اگاهی در رویا زمانی کسب میشه که انسان آگاهی در بیداری رو از دست نداده باشه .

به عنوان مثال شما در رویا مشاهده میکنید که اتفاق بدی برای برادر شما خواهد افتاد ، ما در رویا ها ، الهاماتی رو از قبل دریافت میکنیم ، یعنی قبل از وقوع حادثه میدونیم که الان حادثه ای در حال اتفاق افتادنه ، این حادثه خوب هست یا بد ، یا طرف مقابل ما انسان هست یا انسان نما و ….

ما زمانی که در رویا متوجه میشیم الان داره یک اتفاق بد برای یکی از عزیزان ما میفته ، باید به سرعت به خودمون بگیم که آگاه باش ، آگاه شو ، و زمانی که در رویا به جای نظارت بر رویا ، هوشیاری بر رویا رو کسب کردیم ، میتونیم با افکار ، یا با تجسم خلاق ، یا با دخالت در اتفاقی که قراره بیفته ، از یک اتفاق بد جلوگیری کنیم ، یا اون اتفاق بد رو به یک اتفاق خوب مبدل بسازیم .

اگر میخواهید در رویا دارای آگاهی شوید :

یکی از رمزهای کسب آگاهی در بیداری و رویا ، اینه که بدونیم چرا زنده هستیم ، چرا نفس میکشیم و بهر چه هدفی در حال زندگی کردن هستیم ، سپس باید مواظب تک تک اعمال خود باشیم ، به یاد دارم گفته ی یکی از اساتید رویا رو که میگفت: حتی اگر دستمالی رو هم به روی زمین بیاندازید ، اگر برای فردی که از آنجا رد میشود ، حالت بدی را ایجاد کند ، به حساب شما نوشته خواهد شد و در زندگی شما تاثیر گذار خواهد بود.

من شخصا اعتقاد دارم کارمای هر چیزی را در حال پس دادنیم حتی ریختن آشغال در خیابان و خراب کردن طبیعت و آزار حیوانات و … هم کارما داره 

با این اوصاف ، از این پس به اعمال خود ؛ بسیار توجه خواهیم کرد . برای کسب آگاهی در خواب نیاز به مراقبه و تمرکز با نور داریم .

تمرکز با نور : در شب هنگام ، به یک شمع یا یک نور کم سو ، خیره شوید و این کار را برای یک ربع تا بیست دقیقه انجام دهید . این امر باعث هماهنگ سازی چاکرا ها و بالا رفتن قدرت تمرکز شما میشود که در خواب ها بسیار بسیار زیاد به این فاکتور ها نیازمند هستیم .

و در آخر اینکه شب ها زود بخوابیم ، بهترین زمان ساعت خواب شبانه ، ۲۳ تا ۷ صبح است . 

دوستان این تمرین را انجام دهید و تجارب خود را در اختیار هم قرار دهیم 

لینک کانال دعا و اذکار : https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *