خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای مجرب برای دفع زن مزاحم از زندگی

دعای مجرب برای دفع زن مزاحم از زندگی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مجرب برای دفع زن مزاحم از زندگی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای مجرب برای دفع زن مزاحم از زندگی
دعای مجرب برای دفع زن مزاحم از زندگی

دعای مجرب برای دفع زن مزاحم از زندگی,دعای سریع الاجابه برای دفع زن مزاحم,دعای دفع سریع و فوری زن مزاحم,دعایی بسیار قوی و موثر جهت دفع زن مزاحم

دعای مجرب برای دفع زن مزاحم از زندگی

دعا برای دفع زن مزاحم : دعا به عنوان درخواستی است که انسان ها از پرودگارشان دارند که از عمق دل بر می آید. برخی از دعاها مجرب تر هستند البته تردید نداشته باشید که اگر با خلوص نیت به درگاه پرودگار دعا کنید مستجاب خواهد شد.دین اسلام همواره به مسلمانان توصیه می کند که دعا کردن را فراموش نکنند چرا که در بسیاری از مشکلات می توانند با دعا کردن ، گره گشایی کند. دعاهای را از گذشته پیامبران و امامان به مردم آموزش دادند تا آنها بتوانند از دعاها استفاده کنند. همانطور که پیامبر گرامی اسلام در مورد دعای سریع الاجابه اینگونه می فرماید: ثَلاثُ دَعَوَاتٍ مُسْتَجَابَاتٍ لا شَکَّ فِیهِنَّ :دَعْوَةُ الْوَالِدِ , وَدَعْوَةُ الْمَظْلُومِ , وَدَعْوَةُ الْمُسَافِرِ.

پیامبر اکرم ص می فرماید که دعای مظلوم، دعای مسافر و دعای پدر برای فرزندش از جمله دعاهای هستند که بی تردید به اجابت می رسند. اگر فرزندان می خواهند به موفقیت برسند باید دعای خیر والدین پشت سرشان باشد.

خداوند در سوره مومنون در آیه ۹۸ به پیامبر ص اینگونه دستور می دهد که علاوه بر اینکه از شر وسوسه های شیطان به خدا پناه ببرد بلکه از شر حضور شیطان هم به او پناه ببرد.

دعای دفع شر مزاحم

اگر می خواهید از شر هر گونه مزاحم و همچنین از شر شیطان در امان باشید همواره این دعا را بخوانید :  «وَ أَعُوذُ بِکَ رَبِّ أَنْ یحْضُرُونِ» و پرودگارا به تو پناه می آورم از اینکه ( شیطان ها) نزد من حاضر شوند . (آیه ۹۸ سوره مومنون) .

۱)تكرار «أَعُوذُ» : پناه بردن به خدا باید به صورت جدی و مداوم باشد.

۲)بِكَ : فقط خداوند به عنوان پناهگاه مطمئن است.

۳) أَنْ یحْضُرُونِ : حضور شیطان ها از وسوسه بالاتر است.

۴)یحْضُرُونِ : حضور اشخاص مفسد و فاسد در جامعه به عنوان مقدمه فساد برای دیگران می باشد.

 سوره های برای دفع شیطان نیز توصیه شده است که می توان به یوسف ، یاسین ، ابراهیم ، لقمان اشاره کرد.

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *