خانه / خواص و ثواب خواندن سوره های قرآن / عجایب شگفت انگیز سوره بقره بلندترین سوره قرآن

عجایب شگفت انگیز سوره بقره بلندترین سوره قرآن

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com عجایب شگفت انگیز سوره بقره بلندترین سوره قرآن را برای شما عزیزان قرار دادیم .

عجایب شگفت انگیز سوره بقره بلندترین سوره قرآن
عجایب شگفت انگیز سوره بقره بلندترین سوره قرآن

عجایب شگفت انگیز سوره بقره بلندترین سوره قرآن,عجایب سوره بقره,بلندترین سوره قرآنی,دفع سحر و جادو با سوره بقره,خواص و فواید بینظیر سوره بقره,خلاصی و نجات از شر سحر و جادو با سوره بقره

عجایب شگفت انگیز سوره بقره بلندترین سوره قرآن

اونهائیکه از برکت سوره شریفه بقره بی خبرین و یا حال خوندن این سوره قویه رو ندارین  ونمیدونین  چه قدرتی  داره این سوره شریفه باعث میشه سحرها  باطل و موکلینش تکه تکه بشن و  هیچ سحر و جادوگری در برابرش تاب تحمل رو نداره

داستانهای آمده در ذیل واقعیتهائی از قدرت نمائی این سوره شریفه و موکلین محترمش رو بازگو میکنه

خانمی از سحر وساحر شاکی بود چون  بچه دار نمیشد خیلی جاها رفت دعا نویسها ورمالها و… تا اینکه یکی از مؤمنان به او گفتن با سوره بقره خودتو از شر سحر وجادو خلاص کن .زمان خواندن سوره  اذیت وآزار اجنه (موکلین وخادمین  ونگهبانان سحر) شروع شد.از ترس به سراغ شخص مؤمن رفت وجریان اذیت وآزار اجنه رو براش تعریف کرد.آن شخص هم گفت از هیچی نترس و ادامه بده.و ایشان هم ادامه داد تا سحرش بأذن خداوند کریم  باطل شد.ودارای اولاد شد.

دختری تا سن 40 سالگی هنوز مجرد مانده بود.وبا پدر پیر خود و زندگی میکرد وبجز مسئله ازدواج  مشکلات دیگری هم داشت ودر مورد فضائل سوره بقره شنیده بود .وبا توجه به مشکلات خود نیت کرده وشروع به قرائت سوره بقره کرد.ادامه داد تا اینکه بعد از مدتی در حال قرائت سوره صدای ترسناک وعجیبی شنید وهمه بدنبال  اینکه صدای چی بود شروع به گشتن خانه کردند.تا اینکه در آخر منزل با کمال تعجب دیدند یکی از درختان در خانه از جا کند شده و به محل دورتری اصابت نموده واز خود یک گودال بجا گذاشته که درآن گودال طلسم هائی  ودعاها وچیزهای دیگری پیدا کردند . با یکی از دوستانیکه در این امور تخصص دارند تماس گرفتند.وطریقه ابطال را به آنها تعلیم داد. که بعد از یکماه آن دختر 40 ساله ازدواج کرد واکثر مشکلات خانه هم بحمدولله بر طرف شد.ودر تمام این مدت نمی دانست که مشکلاتش از سحر بوده.. سبحان الله

من وخواهرم داشتیم درباره فضائل سوره شریفه بقره با هم صحبت میکردیم وتوافق کردیم که شروع کنیم به قرائت سوره شریفه

بعد از قرائت سوره خواهرم خوابید ومن از اتاق خارج شدم که ساعتی نگذشته بود وخواهرم با حالت وحشت وپریشانی بطرفم آمد .می گفت خواب دیدم در حال قرائت قرآن سوره  بقره بودم که یه زن جنی رو دیدم  وتهدیدم میکرد که اگر تو یا یکی از اهل خانه بار دیگر این سوره رو بخونید بشما اذیت وآذار میرسونم .

خواهرم گفت من دیگه نمیخواهم سوره بقره رو بخونم میترسم.ومن بهش گفتم لازم نیست بترسی وحتماً باید ادامه بدی وبهش جرأت دادم که قرائت رو قطع نکنه. بعد از چند روز از قرائت سوره بقره توسط هر دوی ما یکروز بعد از نماز ظهر در حال قرائت صفحه 12 قرآن حال تهوع بهم دست داد طوریکه نتونستم خودمو کنترل کنم وسریع به دستشوئی رفتم و شروع به استفراغ کردم تا اینکه یک ماده سیاه رنگ از معده ام خارج شد.و بحمدولله حالم روز به روز بهتر شد و مرتب به قرائت سوره ادامه میدهیم.

 صدای انفجار در خانه

خانمی تعریف میکرد مدتی پیش شوهرش بی جهت و بدون سابقه باهمه اهل خانه بداخلاق شده بود این خانم چون از قدرت سوره مبارکه بقره مطلع بود با دختران خود تصمیم گرفتند باهم به قرائت سوره مبارکه بقره  بپردازند  درست بعد از چند روز وقتی  در حال قرائت سوره بودند یکدفعه صدای انفجار قوی رادر خانه شنیدند همه از ترس از جا تکان نخوردن وخانم خانه سریعاً باهمسرش تماس گرفت واورا در جریان گذاشت همینکه همسرخانم رسید گفت چی شده چه خبره ؟خانم ودخترها باترس گفتند تو خونه یه اتفاقی رخ داده یه صدای انفجار نمیدونیم چی بود وبعد همگی شروع کردند به گشتن تا اینکه به پذیرائی رسیدند و با تعجب دیدند یه گودال با چند تَرک در وسط اتاق پذیرائی با حالتی غیر عادی بچشم میخوره خانم خانه فهمید که این مربوط به جادو  وسحره و با یکی از دعا نویس های آشنا تماس گرفت .وقتی دعا نویس حاضر شد با دیدن وضعیت اتاق گفت مایلم بدونم قبل از اینکه صدای انفجار رو بشنوید چکار میکردین؟ اونها هم بی خبر از گفتن ولله ما کاری نمیکردیم فقط نشسته بودیم ودر حال ذکر خدا بودیم وبس ..

دعا نویس گفت حتماً ً شما در حال خوندن سوره بقره یا آل عمران یا توبه بودین …

دختران در جواب گفتند بله بله ما فقط داشتیم سوره بقره را میخوندیم… بعد اون دعا نویس با تفکر وتعمق رو به اهل خانه کرد وگفت عزیزان در خانه شما سحری موجود بوده و شیاطین موکل ونگهبان سحر تحمل سوره بقره را نداشتن  بهمین جهت بقدرت این سوره شریفه  سحر و شیاطینش منفجر شدند.واز بین رفتند….سبحان الله ..

اون خانم میگفت فبل از این مشکلات زیادی گریبانگیر ما شده بود وحال به فضل خداوند کریم از همه اون دردسرها ومشکلات راحت شدیم و شوهرم  تغییر کرد وخوش اخلاق شد.ودخترانم یکی بعد از یکی ازدواج کردند/ لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

به امید  در هم شکستن سحر ساحران

لینک کانال دعا و اذکار: https://telegram.me/doagooo

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *