خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای حضرت فاطمه زهرا (س) در روز جمعه به همراه معنی

دعای حضرت فاطمه زهرا (س) در روز جمعه به همراه معنی

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای حضرت فاطمه زهرا (س) در روز جمعه به همراه معنی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای حضرت فاطمه زهرا (س) در روز جمعه به همراه معنی
دعای حضرت فاطمه زهرا (س) در روز جمعه به همراه معنی

دعای حضرت فاطمه زهرا (س) در روز جمعه به همراه معنی,دعای حضرت زهرا در روز جمعه,دعای حضرت فاطمه (س) در روز جمعه,معنی و ترجمه دعای حضرت فاطمه در روز جمعه,دعای حضرت فاطمه زهرا

دعای حضرت فاطمه زهرا (س) در روز جمعه به همراه معنی

اللَّهُمَّ اجْعَلْنَا مِنْ أَقْرَبِ مَنْ تَقَرَّبَ إِلَيْكَ وَ أَوْجَهِ مَنْ تَوَجَّهَ إِلَيْكَ وَ أَنْجَحِ مَنْ سَأَلَكَ وَ تَضَرَّعَ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اجْعَلْنَا مِمَّنْ كَأَنَّهُ يَرَاكَ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ الَّذِي فِيهِ يَلْقَاكَ وَ لَا تُمِتْنَا إِلَّا عَلَى رِضَاكَ اللَّهُمَّ وَ اجْعَلْنَا مِمَّنْ أَخْلَصَ لَكَ بِعَمَلِهِ وَ أَحَبَّكَ فِي جَمِيعِ خَلْقِكَ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْ لَنَا مَغْفِرَةً جَزْماً حَتْماً لَا نَقْتَرِفُ بَعْدَهَا ذَنْباً وَ لَا نَكْتَسِبُ خَطِيئَةً وَ لَا إِثْماً اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَاةً نَامِيَةً دَائِمَةً زَاكِيَةً مُتَتَابِعَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَرَادِفَةً برَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.

خدایا! ما را قرار بده از نزدیکترین کسانی که به تو تقرّب جسته-اند؛ آبرومندترین افرادی که به تو روی آورده-اند؛ و حاجت-رواترین افرادی که از تو درخواستی کرده و به درگاه تو تضرع کرده-اند.

خدایا! ما را در زمره کسانی قرار بده که گویا تو را می-بینند، تا روز قیامت که در آن روز تو را ملاقات می-کنند؛ و ما را جز در حالی که از ما راضی هستی، نمیران.

خدایا! ما را در زمره کسانی قرار بده که اعمالش را برای تو خالص کرده و در بین تمام مخلوقاتت، تو را دوست داشته است.

خدایا! بر محمد و آل محمد درود فرست؛ و ما را ببخش؛ بخششی حتمی و قطعی که پس از آن دیگر گناهی را مرتکب نشویم و خطا و لغزشی از ما سر نزند.

خدایا! بر محمد و آل محمد درود فرست؛ درودی روز افزون، دائمی، پاک و مطهر، پشت سر هم، به دنبال هم و قطع نشدنی.به رحمتت ای مهربان-ترین مهربانان.

بحارالانوار جلد 87 صفحه 339

بازنشر : سایت دعاگو

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *