خانه / بخت گشایی و گشایش کار / ختم مجرب جهت بدست آوردن شغل و گره گشایی و بخت گشایی و ازدواج

ختم مجرب جهت بدست آوردن شغل و گره گشایی و بخت گشایی و ازدواج

ختم و دستورالعملی بسیار مجرب و سریع الاجابه برای پیدا کردن کار و شغل مناسب و همچنین گشایش فوری کارها و رفع مشکلات و گره گشایی از امورات سخت و گشایش بخت دختران و ازدواج . این ختم از ختم های بسیار معتبر در خصوص کارگشایی و بخت گشایی و آسان شدن ازدواج می باشد .

ختم مجرب جهت بدست آوردن شغل و گره گشایی و بخت گشایی و ازدواج
ختم مجرب جهت بدست آوردن شغل و گره گشایی و بخت گشایی و ازدواج

ختم مجرب جهت بدست آوردن شغل و گره گشایی و بخت گشایی و ازدواج,ختم مجرب مخصوص گره گشایی,ختم قوی برای بخت گشایی,ختم معتبر جهت آسان شدن ازدواج,ختم مجرب مخصوص پیدا کردن شغل خوب,ختم سریع الاجابه جهت گشایش کارها,ختم موثر و مفید مخصوص ازدواج دختران

مسائل و موارد مهم در مخفی کردن گنج و دفینه در تپه های گنج دار

برای بدست آوردن شغل و یا اگر شغل داربد ولی کارتان گره میخورد و بویژه اینکه در مورد ازدواج بختتان بسته است با توکل به خداوند این ختم بسیار گره گشاست.

با وضو رو به قبله می نشینید یک ظرف آب هم جلو خود میگذارید برای خواندن سوره مبارکه یس بعد از گفتن ٧ بار آیه ( بسم الله الرحمن الرحیم) سوره مبارکه (یس) را می خوانید و سپس بقیه سوره هر جا به کلمه مبـیـن رسیدید یک بار (آیـه الکرسی) میخوانید و سپس بقیه سوره یــس به آیه (سلام قولا من رب الرحیم) که رسیدید این آیه را ٧٠ بار تلاوت میکنید و بعد بقیه سوره را ادامه میدهید.

قبل از آیه مبارکه سلام قولا من ربٌ الرحیم چهار کلمه مبین و بعدش سه کلمه مبین دارد. بعد از خواندن هرکدام از ایه الکرسی ها به آن آب فوت میکنید، بعد از اتمام سوره یــس نیز به آب فوت میکنید. سپس یک سوم آن آب را بنوشید و یک سوم دیگر را کمی به خود می پاشد و بقیه را به در و فرش و اتاق و غیره می پاشد یک سوم آخر را حتما به درب خانه میریزید

**********************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی و سریع الاجابه)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *