خانه / دعا / دعای مجرب رفع صرع و تشنج شدید – بهترین دعا برای شفای بیماری صرع

دعای مجرب رفع صرع و تشنج شدید – بهترین دعا برای شفای بیماری صرع

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعای مجرب رفع صرع و تشنج شدید – بهترین دعا برای شفای بیماری صرع را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و سوره های قرآنی بسیار مجرب و قوی و تضمینی برای درمان سریع بیماری تشنج و صرع . اگر شخصی دچار بیماری تشنج و صرع شده باشد این دعا و سوره های قرآنی برای درمان بیماری صرع بسیار موثر و مجرب می باشند …

دعای مجرب رفع صرع و تشنج شدید - بهترین دعا برای شفای بیماری صرع
دعای مجرب رفع صرع و تشنج شدید – بهترین دعا برای شفای بیماری صرع

دعای مجرب رفع صرع و تشنج شدید – بهترین دعا برای شفای بیماری صرع,دعای درمان صرع,دعای درمان تشنج,سوره قرآنی جهت درمان صرع,آیات قرآنی برای درمان صرع,ذکر و دعای قوی درمان صرع,دعا برای بیماری تشنج شدید,ذکر برای شفای بیماری صرع,دعا برای تشنج نکردن,درمان صرع در طب سنتی

دعای درمان مرض صرع

در روایت مرسل از حضرت رسول صلی الله علیه و آله وارد شده ، اگر سوره تحریم نوشته شده آب آن را بر مصروع بپاشند ، شیطانش آتش میگیرد . و در مرسلی دیگر از آن حضرت دارد ، که نوشته آن را اگر با آب محو کرده ، آن آب بر مصروع پاشیده شود آن درد از وی زائل گردد

*******************

رفع تشنج و صرع

رفع تشنج و صرع:خواندن سوره های لیل / تحریم / ق / غافر / زخرف

شفای صرع

نعمت الله جزائری مولف کتاب زهر الربیع فرموده است:

اگر روایت ( ولایه علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی ) را بر مریض بخوانند شفا یابد و اگر بر مصروع بخواند بهبود یابد و این مساله بارها به تجربه رسیده است و اگر آن را بنویسد و با آب بشویند و بخورند برای دفع درد مفید و مجرب است.

امام صادق(ع) فرمود :

هر کس سوره«سجده» را بنویسد وبر کسی که صرع دارد ببندند، شفا پیدا خواهد کردو از تشنج رهایی می یابد.
امام رضا(ع) می فرماید:”برای درمان صرع (حالت تشنج شدید) سوره ی حمد و ناس و فلق را بر ظرف آبی بخوانید و به آن بدمید سپس آب را بر سر و صورت بیمار بریزید انشاءالله خوب می شود.

روایت شده است پیامبر اکرم (ص) ابوایوب انصاری را مشاهده کرد که ریزه های نانی را که در سفره ریخته است می خورد حضرت فرمود “هر کس این عمل را انجام دهد خداوند او را از جنون، جذام، برص، زرداب (یرقان) و حماقت محافظت می نماید.

درمان صرع با دعا

در طب الائمه آمده است امام صادق(ع) برای درمان امّ صبیان (جن زدگی) و صرع (تشنج شدید) می فرماید:”هفت مرتبه، سوره ی حمد را با مشک و زعفران بنویسید و با آب بشویید و بیمار یک ماه از آن بنوشد انشاءالله خوب خواهد شد”

شخصی خدمت پیامبر اکرم(ص) آمد و عرض کرد:”یا رسول الله! کنیزی دارم که در خواب می ترسد و فریاد می زند و اعضا و جوارح او سست و بی حس می شود درمان چیست؟ پیامبر فرمود “او را حجامت کن و آب زاج سفید را با عسل طبخ کن و سه روز به او بخوران انشاءالله خداوند او را سالم می سازد”

**************************************************

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *