خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن آب بینی، معنی آب بینی در خواب

تعبیر خواب دیدن آب بینی، معنی آب بینی در خواب

دیدن آب بینی در خواب در بیشتر تفسیر نمایانگر بچه دار شدن است و در برخی تفاسیر به معنای رهایی از غم و غصه و بیماری است. دانیال پیامبر می فرماید: آب بینی در خواب دیدن دلیل فرزند دار شدن است. اگر آب بینی بیاید فرد بچه دار می شود و اگر فرد در خواب ببیند که آب بینی خل بیرون می آید باز همین تعبیر بچه دار شدن است.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر فرد در خواب ببیند که آب بینیش می آید به معنی این است که وامی که منتظرش بوده است داده می شود و از رنج و سختی بیرون می آید و اگر فرد بیمار باشد شفا می یابد.

محمد بن سیرین می گوید: دیدن آب بینی در خواب نشانه فرزند است اگر ببیند که آب بيني بر اندام وي افتاد، دليل كند كه وي را پسر آيد.

 

images

اگر بيند كه بر زمين افتاد، دليل كند كه دختر آيد. اگر بيند كه آب بيني بر زن خويش افتاد، دليل كند كه زن او آبستن گردد، وليكن فرزند را بيفكند و اگر بيند كه زن بر وي آب بيني افكند، دليل كند كه او را پسري آيد. اگر بيند كه آب بيني در سراي همسايه افكند، دليل كند كه با زن همسايه خيانت كند، و اگر بيند كه آب بيني خود را در بستر مردي افكند، همين دليل كند.

محمد بين سيرين گويد: اگر بيند كه آب بيني خود را همي خورد، دليل كند كه او را فرزند شود. اگر بيند كه آب بيني او سياه و تيره بود، یعنی فرزند او را اندوه و مصيبت رسد و اگر بيند كه آب بيني او زرد است، یعنی اینکه فرزندش بیمار شود.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *