خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن آواز، معنی آواز در خواب

تعبیر خواب دیدن آواز، معنی آواز در خواب

آواز خواندن در خواب بسته به غمگین یا شاد بودن آواز تعبیری متفاوت دارد همچنین خواندن آواز به همراه دیگران در کیفیت خواب و تفسیر آن تفاوت‌هایی را به‌وجود می‌آورد.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید سیاه پوستی هنگام حمل کیسه‌های شکر آواز می‌خواند، نشانة آن است که از موقعیتی ظاهراً کم اهمیت، منفعت زیادی به دست خواهید آورد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: در اینجا منظور از آواز صدا و بانگ انسان است به هنگام سخن گفتن. اگر مردی در خواب ببیند که صدا و آوازش بلند شده به طوری که تا دور دست‌ها می‌رود و مردم از شنیدن آواز خوششان می‌آید نشان خرمی

است و گویای شهرت و آوازه و این که در میان مردم بزرگی کسب می‌کند.

لیلا برایت: اگر دیدید که در حال خواندن آواز شاد هستید، نشانه‌ی آن است که اتفاقات بسیار خوشحال‌کننده‌ای در حال رخ دادن است.

123

محمد بن سيرين گويد: آواز مرد درخواب، چون بلند بود، دليل كند كه در ميان مردم بزرگي يابد. اگر كسي بيند كه آوازش بلند گشته بود، دليل كند بر قدر بلندي آواز، نامش بلند گردد. اگر بيند كه آوازش ضعيف گشته، دليل كه بانگ و نامش ضعيف شود، چنانكه كس ياد او نكند.

ابراهيم كرماني گويد: بلندي آواز مردمان را دليل بر شرف و بلندي نام كند، اما بلندي آواز زنان در خواب، نيكو نباشد و به خلاف آواز مردمان بود بسياري.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *