خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / بهترین روش برای ترک مصرف الکل و مشروب با درمان و ذکرهای معنوی

بهترین روش برای ترک مصرف الکل و مشروب با درمان و ذکرهای معنوی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir بهترین روش برای ترک مصرف الکل و مشروب با درمان و ذکرهای معنوی را برای شما عزیزان قرار دادیم . روشی بسیار موثر برای درمان و ترک مصرف مشروبات الکلی و شراب خواری به وسیلهدارو و درمان های معنوی

بهترین روش برای ترک مصرف الکل و مشروب با درمان و ذکرهای معنوی
بهترین روش برای ترک مصرف الکل و مشروب با درمان و ذکرهای معنوی

بهترین روش برای ترک مصرف الکل و مشروب با درمان و ذکرهای معنوی,درمان مصرف مشروبات الکلی با داروهای معنوی,ترک اعتیاد به مصرف مشروبات الکلی و شراب با داروهای معنوی,ترک مصرف الکل و مشروب با درمان و داروهای معنوی

بهترین روش برای ترک مصرف الکل و مشروب با درمان و ذکرهای معنوی

ترک مصرف الکل با درمان های معنوی

اس اس آر اف مطالعاتی از این قبیل را با این هدف منتشر می کند که با توجه به مشکلاتی که در سطح فیزیکی و روانی آشکار می شوند، اما می تواند علت اصلی آنها بعد معنوی باشد مسیرهایی را برای خوانندگان ما بوجود بیاورد. زمانی که علت اصلی مشکل ذاتا معنوی است مشاهده کردیم که معمولا با گنجاندن درمان های شفابخشی معنوی بهترین نتایج را به دست می آوریم. اس اس آر اف توصیه می کند برای درمان بیماری های فیزیکی و روانی به همراه درمان های شفابخشی معنوی درمان معمول پزشکی را هم ادامه دهیم. به خوانندگان توصیه می شود هر درمان شفابخش معنوی را که می خواهند شروع کنند به میل خود برگزینند.

خلاصه :

آقای نیکنام به مدت 15 سال به مصرف الکل اعتیاد داشت. گذشته از اثراتی که بر تمام نواحی زندگی شخصی او داشت، این اعتیاد در محیطی سنتی ننگ اجتماعی محسوب می شد. برای ترک مصرف الکل روش های زیادی را امتحان کرد اما بی فایده بود. فهرستی از توضیح در مورد اعتیاد مصرف الکل آقای نیکنام به زبان خودش و اینکه چگونه از طریق تمرین معنوی بر آن غلبه کرد را در زیر آورده ایم.

1. پیشرفت

در ماه مارس سال 1999، دو سالک از بنیاد پژوهشی علوم معنوی ( اس اس آر اف ) به روستای ما آمدند تا در مورد معنویت سخنرانی ارائه دهند. من در آن سخنرانی شرکت کردم. آنها علم معنویت را به طور خلاصه توضیح دادند. در مورد اثر آن بر ابعاد مختلف زندگی روزانه ی ما و چگونگی شروع تمرین معنوی توضیح دادند و همچنین از نظر علمی شرح دادند که چگونه درمان های معنوی کمک می کند تا بسیاری از مشکلات زندگی که از جهات دیگر قابل حل نیستند، برطرف شوند.

برای مثال، توضیح دادند چطور عوامل معنوی مانند تسخیر از جانب ارواح ( شیاطین، ارواح خبیث، انرژی های منفی و غیره ) باعث بروز انواع اعتیاد می شود. به علاوه ما را دعوت کردند تا در سخنرانی عمومی که در چهارم ماه آوریل سال 1999 توسط عالی جناب دکتر آتاوالی برگزار می شد شرکت کنیم.

در طول این سخنرانی، احساس کردم ویژگی بی نظیر ناآشکاری از این سخنرانی را از دیگر سخنرانی های دیگری که تا به حال شرکت کرده بودم، متمایز می کند. با کسب این دانش جدید خوش بین شدم و با به کارگیری علم معنویتی که آنها در مورد آن توضیح دادند توانستم بر عادت مشروب خوری خود غلبه کنم. حسی به من می گفت که باید شخصا با آنها ملاقات کنم، از این رو بعد از سخنرانی نزد آنها رفتم و خود را معرفی کردم. طرز برخورد محبت آمیز و نحوه ی صحبت کردن آنها اشک را از چشمانم جاری ساخت و احساس کردم که انگار مدت هاست آنها را می شناسم. مشکلم در رابطه با عادتم و عزم راسخم برای پایان دادن به آن را به آنها گفتم.

آنها به من توصیه کردند:

  • ذکرگویی نام خداوند را بر طبق مذهب تولدم شروع کنم.
    • ذکرگویی نام لرد داتا را که درمان خاصی برای برطرف کردن مشکلاتی با علت مشکلات اجدادی است، شروع کنم.
      • به درگاه خداوند دعا کنم.
        • در تدارک دیدن سخنرانی عالی جناب دکتر آتاوالی در چهارم ماه آوریل به عنوان بخشی از تمرین معنوی ام شرکت کنم تا از خدمت به حقیقت مطلق ( سات سوا – satseva )  بهره مند شوم.

2. تلاش های آقای نیکنام و تغییر

ذکرگویی نام خداوندی که خانواده ام از آن استفاده می کرد را بی درنگ شروع کردم و در تدارکات برای برگزاری سخنرانی عالی جناب دکتر آتاوالی شرکت کردم. بعد از چند روز، کم کم تغییراتی درون خودم تجربه می کردم. ناآرامی و اضطرابم کاهش یافت. می توانستم بهتر وظایف شغلی ام را انجام دهم و درواقع کم کم از آن لذت می بردم. قبلا، کامل کردن وظایف کاری ام برایم دشوار بود اما حالا متوجه شدم که می توانم همه ی کارها را در موعد مقرر انجام دهم و هنوز وقت کافی، انرژی و اشتیاق برای شرکت در آماده سازی آن سخنرانی عمومی داشتم. متوجه شدم که منتظر هستم تا شب فرا برسد و من با سالکان اس اس آر اف دیدار کنم و تا دیروقت شب هنگام برای آماده سازی سخنرانی کار کنم. نیاز من به الکل که معمولا در ذهنم در اولویت بود بدون اینکه بدانم یا هر گونه تلاش آگاهانه ای کنم در درجه ی پایین تری قرار گرفت. بزودی متوجه شدم که برای اینکه روزم را بگذرانم به الکل نیاز ندارم. در عرض یک ماه و نیم، یعنی قبل از سخنرانی چهارم آوریل عادت مشروب خوری 15 ساله ام برطرف شد. از آن زمان تا به حال که 6 سال گذشته است، کاملا پاک هستم.

3. دیدگاه معنوی از آنچه که باعث تغییر در آقای نیکنام شد

3.1 دلیل برای علت اصلی معنوی هر مشکلی

بر طبق علم معنویت، علت اصلی معنوی هر مشکل یا بیماری دو جنبه دارد:

  1.  در سطح کلی وجود مشکل بخاطر افزایش در جزء تاما – tama همراه با کاهش جزء ساتوا – sattva است. ( در مورد سه جزء ناآشکار بیشتر مطالعه کنید )
  2.  در سطح خاص تر وجود مشکل بخاطر عامل خاصی مانند حمله از جانب روح خاصی ( شیطان، روح خبیث، انرژی منفی و غیره ) می باشد.

از آنجایی که انواع اعتیاد یا به علت تسخیر از جانب بدن های ناآشکار اجداد است یا  تسخیر از جانب ارواح ( شیاطین، ارواح خبیث، انرژی های منفی و غیره ) هرگونه تلاشی برای برطرف کردن آنها، بدون انجام تلاش خاص معنوی، فرد نمی تواند در این امر به موفقیت کامل و دائمی دست یابد. این مطلب علت شکست های قبلی آقای نیکنام را در برطرف کردن عادت مشروب خوری علیرغم تلاش های زیاد بیان می کند.

3.2 چگونه دقیقا درمان های معنوی در مورد آقای نیکنام اثر کرد؟

3.2A ذکرگویی نام خداوند

  • در سطح روانی: با تکرار کردن نام خداوند، ” مرکز ایمان ” در ذهن نیمه آگاه ما شکل می گیرد. سپس این مرکز از طریق آنچه که به آن ” روش شکست ” می گویند با افکار مربوط به عمل به اعتیاد مبارزه می کند.

به مقاله ی : چگونه ذکرگویی از طریق روش شکست اثر می کند، مراجعه کنید.

  • در سطح معنوی: یک اصل معنوی وجود دارد که می گوید نام خداوند، تماس، شکل، مزه، بو و انرژی الهی همراه با آنها در کنار هم یافت می شوند. بنابراین زمانی که نام خداوند را تکرار می کنیم انرژی الهی همراه با آن را دریافت می کنیم که جزء ساتوا – sattva را در ما افزایش می دهد. همچنین به ما قدرت معنوی می دهد تا با اعتیاد مبارزه کنیم. انرژی الهی نیز همانند درمان خاصی عمل می کند و با ارواح ( شیاطین، ارواح خبیث، انرژی های منفی و غیره ) می جنگد که بدین وسیله آن را برطرف می کند و جزء تاما – tama را کاهش می دهد.

به مقاله ی: مکانیسم ذکرگویی به عنوان درمان معنوی، مراجعه کنید.

3.2B دعا

با ذکرگویی انرژی الهی خداوند را دریافت می کنیم. با دعا کردن مسیر جریان این انرژی را دریافت می کنیم. همچنین دعا به ما کمک می کند تا با روح ( شیطان، روح خبیث، انرژی منفی و غیره ) مبارزه کنیم.

به مقاله ی: مکانیسم دعا به عنوان درمان معنوی، مراجعه کنید.

3.2C جلسه ی حقیقت

همراه بودن با سالکان فرد را از افزایش جزء ساتوا در محیط بهره مند می سازد. زیرا جزء ساتوا در خود سالکان، گفتگو و کارهای آنها غالب تر از غیر سالکان است.

به مقاله ی: جلسه ی گردهمایی معنوی ( سات سانگ ( مراجعه کنید.

3.2D خدمت به حقیقت مطلق

با این کار بیشترین بهره را از جزء ساتوا می بریم.

به مقاله ی: خدمت به حقیقت، مراجعه کنید.

3.3 فردی که تلاش می کند تا اعتیاد مصرف به الکل را ترک کند دیگر چه کارهایی می تواند انجام دهد؟

  • از بین بردن کاستی شخصیتی: عیوب شخصیتی ما مانند عصبانیت، طمع و غیره همانند زخم های باز در ذهن ما هستند. این عیوب ضعف هایی هستند که ارواح از آنها سوءاستفاده می کنند و از آن طریق برای تسخیر فرد وارد عمل می شوند.

به مقاله ی: از بین بردن عیوب شخصیتی، مراجعه کنید.

  • ریشه کنی نفس – عملکردها با عیوب شخصیتی مشابه است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *