خانه / ذکر دعا و طلسم برای آرامش اعصاب و روان / اذکار و ادعیه قرآنی تاثیرگذار برای گشایش کارها و برآورده شدن حاجت

اذکار و ادعیه قرآنی تاثیرگذار برای گشایش کارها و برآورده شدن حاجت

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir اذکار و ادعیه قرآنی تاثیرگذار برای گشایش کارها و برآورده شدن حاجت و افزایش رزق و روزی را برای شما عزیزان قرار دادیم .

اذکار و ادعیه قرآنی تاثیرگذار برای گشایش کارها و برآورده شدن حاجت
اذکار و ادعیه قرآنی تاثیرگذار برای گشایش کارها و برآورده شدن حاجت

اذکار و ادعیه قرآنی تاثیرگذار برای گشایش کارها و برآورده شدن حاجت,ذکر و دعاهای قرآنی برای گشایش کارها,ادعیه قرآنی برای برآورده شدن حاجت,اذکار قوی برای گرفتن حاجت

اذکار و ادعیه قرآنی تاثیرگذار برای گشایش کارها و برآورده شدن حاجت

همه مردم در زمان سختی و گرفتاری خداوند مهربان را یاد می کنند و به دنبال اذکار و ادعیه قرآنی و تاثیرگذار هستند. آسمونی در این مقاله چند دعای قرآنی و تاثیرگذار را به شما عزیزان معرفی می کند.

انواع دعا قرآنی و تاثیرگذار

هر کس این پنج آیه را هر روز یازده مرتبه بخواند، برای او هر حاجت و امر مهمی آسان گردد و به زودی به مراد خویش انشاء الله خواهد رسید.

  1. آیه الکرسی تا هو العی العظیم
  2. آل عمران آیه ۲: اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ
  3. نساء  آیه ۸۷: اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ لَیَجْمَعَنَّکُمْ إِلَى یَوْمِ  الْقِیَامَهِ لاَ رَیْبَ فِیهِ وَ مَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللّهِ حَدِیثًا
  4. طه آیه ۸: اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ لَهُ الْأَسْمَاء الْحُسْنَى
  5. تغابن آیه ۱۳: اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ وَ عَلَى اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُوْمِنُونَ (به نقل از کتاب شفاخانه، گویی روایت را یکی از یاران امام صادق علیه السلام از ایشان نقل کرده اند اما با تحقیق بیشتر نام معصوم به طور قطعی بیان نشده است.)

در ادامه به بیان نکاتی پیرامون یکی از این آیات که آیه الکرسی می باشد می پردازیم:

از رسول خدا صلی الله علیه و آله روایت کرده اند که فرمود: این آیه را در هیچ خانه ای نخوانند مگر این که شیاطین سی روز آن خانه را رها کنند و ساحر و ساحره ای در آن در نیاید.

و از حضرت علی علیه السلام می آید که فرمود:

از پیامبر شنیدم بر چوب پاره های منبر در حالی که می گفت: هر کس آیهُ الکرسی را به دنبال هر نماز واجبی بخواند او را از وارد شدن به بهشت باز نمی دارد، و هر کس آن را بخواند وقتی که به رختخواب خود می رود خداوند او را ایمن می دارد و همسایه اش را و همسایه همسایه اش را و خانه هایی را که گرداگردِ او است.

انواع دعا قرآنی و تاثیرگذار : با فضیلت ترین آیه

صحابه درباره فاضل ترین آیه در قرآن با هم سخن می گفتند، پس حضرت علی علیه السلام آنان را فرمود: شما درباره آیه الکرسی چه می گویید؟ آنگاه گفت: رسول صلی الله علیه و آله مرا گفت: ای علی! سید بشر، آدم است و سیّد عرب، محمد صلی الله علیه و آله و در این فخری نیست و سید کلام، قرآن است و سیّد قرآن، بقره است و سید بقره، آیه الکرسی.

انواع دعا قرآنی و تاثیرگذار : پاداش کسی که آیت الکرسی را زیاد می خواند

عبدالله بن عوف گفته است: “شبی خواب دیدم که قیامت شده است و من را آوردند و حساب من را به آسانی بررسی کردند. آنگاه مرا به بهشت بردند و کاخ های زیادی به من نشان دادند. به من گفتند: درهای این کاخ را بشمار؛ من هم شمردم ۵۰ درب داشت.

در روایتی از امام باقر آمده است: “هر کس آیه الکرسی را بعد از هر نماز بخواند از فقر و بیچارگی در امان شود و رزق او وسعت یابد و خداوند به او از فضل خودش مال زیادی بخشد”

بعد گفتند: خانه هایش را بشمار. دیدم ۱۷۵ خانه بود. به من گفتند این خانه ها مال توست. آن قدر خوشحال شدم که از خواب پریدم و خدا را شکر گفتم.

صبح که شد نزد ابن سیرین رفتم و خواب را برایش تعریف کردم.

او گفت: معلوم است که تو آیه الکرسی زیاد می خوانی. گفتم: بله؛ همین طور است. ولی تو از کجا فهمیدی. گفت برای اینکه این آیه ۵۰ کلمه و ۱۷۵ حرف دارد. من از زیرکی حافظه او تعجب کردم. آنگاه به من گفت: هر که آیه الکرسی را بسیار بخواند سختی های مرگ بر او آسان می شود.

انواع دعا قرآنی و تاثیرگذار : آیت الکرسی برای حفظ چشم

بعد از هر نماز دستان را روی چشم بگذارید و بعد از خواندن آیت الکرسی بگویید:”اللهم احفظ حدقتی بحق حدقتی علی بن ابیطالب(علیه السلام)”.

%image_alt%

انواع دعا قرآنی و تاثیرگذار : آیه الکرسی

بعد از نماز

پیامبر فرمودند: هر کس آیه الکرسی را بعد از نماز بخواند هفت آسمان شکافته گردد و به هم نیاید تا خداوند متعال به سوی خواننده آیت الکرسی نظر رحمت افکند و فرشته ای را بر انگیزد که از آن زمان تا فردای آن کارهای خوبش را بنویسد و کارهای بدش را محو کند.ب

رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: یا علی بر تو باد به خواندن آیه الکرسی بعد از هر نماز واجب. زیرا به غیر از پیغمبر و صدیق و شهید کسی به خواندن آن بعد از هر نماز محافظت نمی کند و هر کس بعد از هر نماز آیه الکرسی را بخواند، به جز خداوند متعال کسی او را قبض روح نمی کند و مانند کسی باشد که همراه پیامبران خدا جهاد کرده تا شهید شده است و فرمود: بعد از مرگ بلافاصله داخل بهشت می شود و به جز انسان صدیق و عابد کسی بر خواندن آیه الکرسی مواظبت نمی کند.

در روایتی از امام باقر آمده است: “هر کس آیه الکرسی را بعد از هر نماز بخواند از فقر و بیچارگی در امان شود و رزق او وسعت یابد و خداوند به او از فضل خودش مال زیادی بخشد.”

رسول اکرم فرمودند: هر کس آیه الکرسی را بعد از هر نماز واجب بخواند نمازش قبول درگاه حق می گردد و در امان خدا باشد و خداوند او را از بلاها و گناهان نگه دارد.

امام صادق(علیه السلام) فرمود: سفر را با دادن صدقه و یا با خواندن آیت الکرسی آغاز کنید. کسی که در سفر هر شب آیه الکرسی را بخواند هم خودش در سلامت باشد و هم چیزهایی که همراه اوست.

انواع دعا قرآنی و تاثیرگذار : زیادی علم و حافظه

پیامبر(صلی الله علیه و آله) روایت کرده است که فرمودند: ۵ چیز حافظه را قوی می گرداند: خوردن شیرینی – گوشت نزدیک گردن – عدس – نان سرد و خواندن آیت الکرسی.

عالمی گوید: هر که علم می خواهد بر پنج چیز مواظبت می کند:

  1. پرهیزکاری در آشکارا و پنهان
  2. خواندن آیت الکرسی
  3. همیشه با وضو بودن
  4. نماز شب خواندن حتی اگر دو رکعت باشد.
  5. غذا خوردن به منظور نیرو گرفتن نه شکم پر کردن.

انواع دعا قرآنی و تاثیرگذار : سفر

امام صادق(علیه السلام) فرمود: سفر را با دادن صدقه و یا با خواندن آیت الکرسی آغاز کنید. کسی که در سفر هر شب آیه الکرسی را بخواند هم خودش در سلامت باشد و هم چیزهایی که همراه اوست.

رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الکرسی را بخوان که حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.

امام علی(علیه السلام) فرمودند: هرگاه یکی از شما اراده حاجتی کند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آل عمران ( آیه ۱۹۰تا آخر) و آیه الکرسی و سوره قدر و حمد را بخواند، زیرا که در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود.

در روایت آمده است هر کس آیت الکرسی را در وقت غروب بخواند حاجتش برآورده گردد.

 

اذکار الهی همیشه آرامش بخش دل های همه مردم جهان به ویژه مسلمانان جهان است. آیا می دانید اذکار الهی چه خواصی دارد؟ آسمونی در این مقاله خواص اذکار الهی را برای شما عزیزان شرح می دهد.

خواص اذکار الهی چیست؟

این پرسش در ذهن بسیاری از افراد علاقمند به متافیزیک وجود دارد که آیا اذکار یا اوراد (وردها) خاصی موجود است که اگر افراد گرفتار آن ذکر را بگویند، امداد الهی شامل حالشان شود؟

پاسخ آن آری می باشد. اصولا افرادی در زندگیشان به موفقیت های سریع دست می یابند که بلد باشند چطور از نیروهای غیبی مثبت به عنوان امدادهای غیبی الهی استفاده نمایند و هر موقعیتی را به نفع خودشان تغییر دهند.

در واقع بدانند که چگونه از قوای آسمانی استمداد بطلبند و این گفته خداوند است که { ان تنصروالله ینصرکم }

در بسیاری از جریانات تاریخی، پیامبر (ص) از اذکار خاصی استفاده می کردند تا از حمایت نیروهای غیبی بهره مند شوند. مثل جنگ بدر که تعداد مسلمانان بسیار کمتر از دشمنان بوده ولی در عوض آنها از طرف نیروهای غیبی حمایت می شدند تا فاتح جنگ باشند و یا در یکی از غزوات، جبرئیل بر پیامبر (ص) نازل شدند و به او دعای جوشن کبیر را توصیه سکردند تا با استفاده از نیرویی که در اسماء خداوند وجود دارد تحت حمایت خدا قرار بگیرد و سلاحی به او کارگر نشود.

در بالا اشاره ای به نیروهای غیبی مثبت شد. شاید این پرسش در اذهان پیش بیاید! مگر نیروهای غیبی منفی هم داریم؟ بازهم پاسخش آری می باشد. یعنی در کنار اذکار مثبت الهی اذکار منفی شیطانی هم موجود می باشد که به آنها ورد می گویند. بسیاری از جادوگران شیطانی برای احضار برخی از موکلین نیروهای منفی غیرالهی از وردهای خاصی استفاده می کنند و موکلین زشتی ها، پلیدی ها و ارواح خبیثه را صدا می زنند تا به کمکشان بیایند. در واقع آنها نیروهای شر و اهریمنی می باشند که در زمان نیاز احضار می شوند که در اینجا نمی خواهیم در موردشان بحث کنیم.

%image_alt%

اما در مقابل این نیروهای اهریمنی نیروهای رحمانی، مقدس و الهی نیز موجود می باشند که هر کدامشان مسئولیت های مهمی در کائنات دارند و هنگامی که آنها را فرا می خوانید آنها نیز احضار می شوند و با توجه به پتانسیل مثبتی که دارند اوضاع را مثبت می کنند و باعث بروز موفقیت، رونق، گشایش، شفا و  دیگر موارد می شوند.

در همین جا از همین نیروهای غیبی مثبت برای شما خواننده محترم این مجله، درخواست گشایش در کارها، رونق در امورتان، شفای بیمارانتان، آمرزش امواتتان را طلب می نمایم. زیرا می دانم هیچ چیزی در کائنات تصادفی نمی باشد و اکنون که این مطلب را می خوانید، بدانید که از قبل در ملکوت برای اکنون شما برنامه ریزی شده است. امیدوارم پذیرای این نیروی الهی جهت رسیدن به حاجتتان باشید. (آمین)

خواص اذکار الهی

اذکار الهی ریشه در اسماء خداوند دارند و دارای موکلین نیرومند قدسی جهت کمک رسانی به ذاکران می باشند. خیلی از افراد می خواهند که ذکر بگویند اما نمی دانند که کدام ذکر را انتخاب نمایند. در واقع برخی از اذکار با ارتعاشات وجودی شما مانوس تر می باشند و بیشتر به دل شما می نشینند و زودتر به شما جواب می دهند. دقیقا مثل برخی از داروها که با بدن شما سازگارتر است و بیماری جسمی شما را زودتر درمان می کند.

اذکار زمانی می توانند منشاء آثار آنی باشند که شما همیشه آنها را ورد زبانتان کنید و با تکرار مداوم، آنها جزیی از شما شوند و ضمیر ناخوآگاه شما با آن ذکر هم آوا شده باشد، یعنی آنقدر آن ذکر خاص را تکرار کرده باشید که دیگر به جای زبانتان، قلبتان آن را ندا کند تا اینکه یک جوش و خروش الهی از قلب شما جریان یابد و تمام ارکان هستی را تحت تاثیر قرار دهد و ولوله ای در آسمانها به راه بیندازد که نگو و نپرس و تمام کروبیان متوجه شما شوند و به حمایت غیبی شما بیایند و هر گونه بستگی و عوامل منفی را از اطراف شما بزدایند. شما می توانید با گفتن آن ذکر این همه ولوله به پا کنید. پیامبر (ص) می فرمودند: من هر موقع که در ورطه ای گرفتار می شدم ذکر « یاحی یا قیوم » را تکرار می کردم و لحظه ای نمی گذشت تا آثار امداد الهی را به عیان می دیدم.

اما نکته قابل توجه آن است که شما گاهی از اذکار فقط برای ثواب و تقرب استفاده می نمایید که گفتن آن تعداد مشخصی ندارد ولی در برخی مواقع دنبال هدف خاصی هستید، آنگاه باید آن ذکر خاص را به تعداد عدد ابجدی آن بخوانید تا به منظورتان برسید. تعداد دقیقا مثل دانه های یک کلید برای باز کردن قفل می باشد که اگر کم یا زیاد شوند قفل مربوطه باز نخواهد شد.

%image_alt%

مثلا اگر به دنبال وسعت رزق و فراوانی و فزونی معیشت هستید باید از ذکر « باسط » که عدد ابجدی آن ۷۲ می باشد استفاده نمایید و آن را درست ۷۲ مرتبه یا مضاربی از عدد ۷۲ تکرار کنید. مثال دیگر: یکی از نامهای خداوند « لطیف » می باشد که عدد ابجدی آن ۱۲۹ است. لطیف لطیف کلمه پر اسراری است و جهت رهایی از سختی ها، اندوه و الفت دلها، وسعت رزق، طلب جاه و منصب، بزرگی، ایجاد محبت، بستن زبان دشمن و گرفتن حاجت به کار می رود. در یک جلسه ۱۰۰۱ بار بگویید { الله لطیف بعباده یرزق من یشاء و هو القوی العزیز } و هنگام گفتن این ذکر با کسی سخن نگویید، در یک مکان پاک رو بقبله، با حرمت، احترام و سوزاندن عود جهت جذب ملایک این ختم را به جای آورید.

از این به بعد جهت گرفتاری ها و کم رونق بودن رزق و بستگی ها که باعث افسردگی و در جا زدنتان می باشد رو به سوی خداوند آورید و با گفتن ذکر مناسب قلب خود را از اضطراب ها آرام سازید زیرا « الا بذکر الله تطمئن القلوب ». جهت اطلاعات بیشتر در مورد اذکار و اینکه کدامشان را می توانید جهت مشکل خاص خود انتخاب نمایید و عدد ابجدی آنها چه عددی می باشد به کتاب کلیات اسرار و رازهای موفقیت نوشته امید دین پرست مراجعه فرمایید. کتابی که به گفته بسیاری از خوانندگان آرامش و گشایش خاصی با توجه به خواص اذکار و آیات ایجاد می کند و با عنایت خداوند و بهره مندی و حمایت همان نیروهای غیبی الهی در مدت کوتاهی ۲۰ بار تجدید چاپ شده است که امیدوارم آرامش لازم را برایتان به ارمغان آورد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *