خانه / دعا برای باطل کردن طلسم سحر و جادو / آموزش نحوه باطل کردن جادو و طلسم بیماری و مرض به روش قرآنی و علائم و نشانه های این طلسم

آموزش نحوه باطل کردن جادو و طلسم بیماری و مرض به روش قرآنی و علائم و نشانه های این طلسم

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی 2agoo.com آموزش روش باطل کردن سحر جادو و طلسم بیماری و مرض و علائم و نشانه های این طلسم را برای شما عزیزان قرار دادیم . نحوه و چگونگی باطل کردن و شکستن و از بین بردن و خنثی کردن طلسم جادو و سحر بیماری و مرض و علائم و آثار و نشانه های این طلسم و جادو در فرد سحر و طلسم شده .

آموزش روش باطل کردن سحر جادو و طلسم بیماری و مرض و علائم و نشانه های این طلسم
آموزش روش باطل کردن سحر جادو و طلسم بیماری و مرض و علائم و نشانه های این طلسم

آموزش روش باطل کردن سحر جادو و طلسم بیماری و مرض و علائم و نشانه های این طلسم,نحوه باطل کردن طلسم بیماری و مرض,طلسم و جادوی مرض و بیماری چگونه باطل و خنثی می شود,طریقه باطل کردن سحر و جادو طلسم بیماری و مرض با روش قرآنی,خواندن آیات و سوره های قرآن برای باطل کردن اثر طلسم و جادو

آموزش نحوه باطل کردن سحر جادو و طلسم بیماری و مرض به روش قرآنی و علائم و نشانه های این طلسم

(در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.)

همانگونه که ذکر شد مهمترین نشانه های طلسم و سحر مرض و بیماری ، درد مشخص در عضوی از اعضای بدن است که برای آن علاج یا درمانی وجود ندارد. درد و فلج و عجز کلی عضوی از اعضای بدن با یک علت ناشناخته. عجز و تعطل یکی از حواس انسان.

یک روش علاج این نوع سحر و طلسم

رقیه ابطال سحر و طلسم مذکور را سه مرتبه انجام دهد. در صورتی که درمان کامل نشد (در وضعیت حاد) اعمال زیر را نیز انجام دهد:

سوره فاتحه الکتاب را هفت مرتبه ، آیه الکرسی را هفت مرتبه ، معوذات را سه مرتبه بخواند. در مرحله آخر نیز ، رقیه ذیل را بر روغن سیاه دانه بخواند و بر روی پیشانی و نیز بر مکان درد بمالد (صبحها و عصرها این عمل را انجام دهد و این عمل را تا چهل روز یا بیشتر پی در پی ادامه دهد تا کاملا به اذن خداوند تبارک و تعالی بهبودی حاصل شود) .
و آن رقیه این است:

۱- الفاتحة.
۲- المعوذات.
۳- (وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنين ) هفت مرتبه.
۴- (بسم اللة أرقيك والله يشفيك من كل داء يؤذيك ومن كل نفس او عين حاسد يشفيك ) هفت مرتبه .
۵- (اللهم رب الناس إذهب البأس واشف أنت الشافى لا شفاء إلا شفاؤك شفاء الا يغادر سقما ) هفت مرتبه.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *